Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

10 hours ago, Romulus said:

Ah, sa nu uit, zgomotul. Stii ce misto este sa mergi fara sa se auda nimic de la motor prin oras? 

Si sa nu iti para rau ca preferi 530i, eu mi-am schimbat prioritatile in ultimii ani.

 

eu vreau sa zornaie ceva, sa puta a combustibil.

chestia asta cu (sub)motorizat e o chestie de perceptie si de adaptare. 40ix g60 are acum perfromate in linie dreapta de M5 E39. La fel, ai mei 265cp sunt la nivel de 6 cilindri de acum 10-15 ani, iar la mom respectiv daca aveai performantele astea era perfect, acum nu mai e, desi gravitatia si forta de frecare au ramas aceleasi 🙂

dupa cum ziceam, nu exista scamatorie necocalareasca la care 4 cilindri actuali sa nu faca fata si sunt aprox impacat cu asta si pe viitor.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, edit said:

eu vreau sa zornaie ceva, sa puta a combustibil.

Si eu, dar din pacate fie pe masina 2, fie doar 1% din timp pe masina 1. In rest prefer sa ascult muzica buna sau linistea. In rest 99% nu vreau sa zornaie nimic a motor.

3 minutes ago, edit said:

40ix g60 are acum perfromate in linie dreapta de M5 E39

au cam luat-o razna puterile in ultimii ani. Ma uitam in anii 2000 la un M5 cu 400 cp ca si la Moise despicand apa.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

Dupa mine si 2999 cc e mult cu 2.400 lei sau asa ceva pe an.

L-au mărit nenorociții la 2900 acum (2600 cu reducere) 🙂 Dar măcar este comparabil cu ceea ce plătești în alte țări UE.

La peste 3000cc este simțitor mai scump decât în țări precum DE, ceea ce este cel puțin scandalos.

1 hour ago, edit said:

chestia asta cu (sub)motorizat e o chestie de perceptie si de adaptare. 40ix g60 are acum perfromate in linie dreapta de M5 E39. La fel, ai mei 265cp sunt la nivel de 6 cilindri de acum 10-15 ani, iar la mom respectiv daca aveai performantele astea era perfect, acum nu mai e, desi gravitatia si forta de frecare au ramas aceleasi 🙂

dupa cum ziceam, nu exista scamatorie necocalareasca la care 4 cilindri actuali sa nu faca fata si sunt aprox impacat cu asta si pe viitor.

58 minutes ago, Romulus said:

au cam luat-o razna puterile in ultimii ani. Ma uitam in anii 2000 la un M5 cu 400 cp ca si la Moise despicand apa.

Nu cred că se poate compara un motor turbo cu unul aspirat natural. Și o electrică poate bate orice mașină termică pe accelerație, și este totuși irelevant.
 

Edited by PzKpfW
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

În absolut, nici eu. În mod particular, față de un X6M/AMG GLE Coupé/Uruși/alte cotoarbe sinistre de acest gen care depășesc 100k și se vor "mașini sport" pentru că au motoare mari, aș alege una dintre cele de mai sus în orice zi a săptămânii. Și încă una:

X-bow+RR+header.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dar nu trebuie neaparat masini de genu. Mercedes are un motor potent de 2.0, e pus mai nou pe C63 AMG, CLA-ul 53 AMG prinde undeva la 4 secunde (fara sa fie hibrid, parca 400 cp), bmw chiar le are mai puturoase fata de multi, si vw are de 310 cai...

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Romulus said:

Si ce faci cu asa vehicol? Scoti fara data pe saptamana si te dai prin oras?

Te distrezi. Nu prea este ideal de oraș, mai mult în afară. Sunt doar câteva exemple de mașini relativ scumpe și distractive cu motoare de 2000cc. Dacă dacă 100k pe o mașină nu trebuie să ai neapărat motor de 5000cc.

image.thumb.png.209bfffe8bacee5f3130557c3bd81e7d.png
 

2 minutes ago, arnx said:

Mercedes are un motor potent de 2.0, e pus mai nou pe C63 AMG

Chiar acel motor se regăsește pe Lotus Emira (mai sus).

 

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Eu n as putea da 100k eur pe o masina cu motor de 2000cmc, pur si simplu mi se pare ireal...

Daca e suficient un 2.0 de aprox 250cp, da e... dar nu la banii astia.

Nu plateste nimeni banii astia, bmw da discounturi corporate f mari. Eu o sa obtin peste 20% care aduce masina la un pret mai real. Dar da, un 530xi ajunge la pret de lista la 100k, fully loaded.

Mai este o chestie, inflatia din ultimii 3 ani este uriasa. La noi la munca au fost 5 cresteri consecutive ale costului de productie insumand fix 35%. 

In principiu, 100k de azi, raportand la inflatie, inseamna in medie 75k-80k de acum 3 ani, deci trebuie sa ne reclaribram. Sumele de azi sunt simple hartii.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Sa ne intelegem, eu nu judec pe nimeni, fiecare isi cumpara ce doreste, chiar si 1.0 3cil, dar pt mine pragul psihologic e suma vs motor... nu ti trebuie 5 6000cmc sau v10 v12... dar consider ca la o suma consistenta si considerabila de 80 100k sa nu fie motor cat o sticla de cola... vorba aia.

Era o gluma de la AMG, only milk come in 2 liters sau cum era... desi, de dragul normelor de poliare si au dat singuri cu tesla n c... si au facut c63amg cu 4cil si 2L. Penibil.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, edit said:

Nu plateste nimeni banii astia, bmw da discounturi corporate f mari. Eu o sa obtin peste 20% care aduce masina la un pret mai real. Dar da, un 530xi ajunge la pret de lista la 100k, fully loaded.

 

Da, dar aceleasi discount-uri erau si cand costa masina 70k in loc de 100k.

Si mie mi se pare ca masinile au devenit obscen de scumpe in ultimii 2 ani. Adica in momentul de fata, chiar incepe sa merite o Tesla M3, mai ales versiunea noua, la 35k. (stiu, blasfemie, alea..)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Romulus said:

Dupa mine si 2999 cc e mult cu 2.400 lei sau asa ceva pe an.

depinde. cum zicea cineva mai sus cand dai aproape de 100k pe o masina pe care o ti maxim 3/4 ani sunt asa relevanti aia 2k in plus ce ii platesti pe impozit?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, sskkaa said:

dar consider ca la o suma consistenta si considerabila de 80 100k sa nu fie motor cat o sticla de cola... vorba aia.

De ce contează capacitatea motorului și nu modul în care te face mașina să te simți? Este adevărat că dacă vrei lux, asta vine cu o greutate consecventă, care la rândul ei are nevoie de un motor la fel de consecvent pentru a fi deplasată. Însă nu toată lumea vrea lux și confort, iar o mașină mică poate fi distractivă “de 100.000€” (dacă poți cuantifica plăcerea), chiar dacă are un motor cât o sticlă de suc.

Mai dau un exemplu, o mașină care costa doar vreo 70.000€, dar pre-covid și pre-inflație. Astăzi s-ar fi vândut probabil tot pe la o sută de mii -  chiar dacă avea motor mai mic (1,75L) decât sticla de suc.

image.thumb.jpeg.a47198bd7b7b768c723f1dc432b0a61b.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Clar, la o mașină de 100k nu tre sa te intereseze consumul, cat costa rca, casco, impozitul, etc. 

 

Un iPhone nou costă acum 7-8 ani  3500-4000 varianta maxima, acum se apropie de 9.000 dacă nu a depășit. 
 

Deci și mașinile sunt mai scumpe, nu e vorba doar de inflație, cum a zis cineva mai sus, discount uri erau și înainte când nu era inflație și prețul era mai jos. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, WIN60 said:

Clar, la o mașină de 100k nu tre sa te intereseze consumul, cat costa rca, casco, impozitul, etc. 

Depinde. Dacă ești românaș și o iei cu banii jos, probabil că nu. Pentru că dacă ai 100k cash de blocat într-o mașină ești fie parvenit, fie milionar.

Străinii în schimb finanțează foarte mult - atât cei bogați cât și cei mai puțin avuți. În UK sau US, o mașină de o sută de mii se finanțează relativ ușor. Ceea ce este și normal, având în vedere ce mașini au ajuns la prețul ăsta. Dacă ești junior pe undeva iar venitul îți permite finanțarea unui moft, nu înseamnă că nu te mai interesează consumul, asigurarea sau taxele.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, PzKpfW said:

De ce contează capacitatea motorului și nu modul în care te face mașina să te simți? Este adevărat că dacă vrei lux, asta vine cu o greutate consecventă, care la rândul ei are nevoie de un motor la fel de consecvent pentru a fi deplasată. Însă nu toată lumea vrea lux și confort, iar o mașină mică poate fi distractivă “de 100.000€” (dacă poți cuantifica plăcerea), chiar dacă are un motor cât o sticlă de suc.

Mai dau un exemplu, o mașină care costa doar vreo 70.000€, dar pre-covid și pre-inflație. Astăzi s-ar fi vândut probabil tot pe la o sută de mii -  chiar dacă avea motor mai mic (1,75L) decât sticla de suc.

image.thumb.jpeg.a47198bd7b7b768c723f1dc432b0a61b.jpeg

Pentru mine conteaza. Un L4 2000 nu va fi niciodata la fel de rafinat ca un 6cil de 3000. Si aici se vorbea de masini dec lasa medie/mare nu de masini sport.

Daca vrei sportivitare si feeling si o Mazda MX5 de 1.8 iti ofera senzatii... sau alte "ieftineli". Dar nu asta e subiectul discutiei 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.