Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

E a 2-a oara cand imi dai o astfel de replica pe acest topic in ultimle zile, @Viper05

@Romulus, masinile astea au capacitate de incarcare de peste juma de tona fiecare, deci sunt facute sa arate pe drum oricum.

Nu despre asta e vorba, ma soca cum arata porbagajul la G60, de parca-s muntii Dolomiti. e haos in porbagajul acestei masini.

Voiam sa exemplific cu un portbagaj 'curat' un aproximativ paralelipiped, cu podea si pereti ca la carte.

5 minutes ago, Romulus said:

Joe Pesci incape sigur.

Choar aseara am vazut in premiera my cousin vinny

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, edit said:

Nu despre asta e vorba, ma soca cum arata porbagajul la G60, de parca-s muntii Dolomiti. e haos in porbagajul acestei masini.

Sa stii ca desi am glumit, si eu m-am referit la exact acelasi lucru. BMW nu a facut nici un fel de compromis la suspensia spate si intotdeauna au avut un portbagaj gen muntii alpi. Nu e nimic nou. E pentru ca prefera sa se conduca bine masina, nu sa aiba portbagaj plat.

 

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti cai

2 minutes ago, edit said:

e haos in porbagajul acestei masini.

Daca scoti capitonajele ai sa vezi ca BMW are dreptate sa nu renunte.

Eh, am glumit, cine se supara ii taiem nasul. A fost chiar prieteneste, nicidecum rautacios.

5 minutes ago, edit said:

Nu despre asta e vorba, ma soca cum arata porbagajul la G60, de parca-s muntii Dolomiti. e haos in porbagajul acestei masini.

Intotdeauna m-am intrebat si eu ce e cu stangaciile alea. Daca desfaci capitonajele complet ai sa intelegi. Ampatamentul mare, impinge rotile spate mai in spate, distributia greutatii. Eu sunt fericit ca au ales sa nu faca compromisuri. Aici sunt inginerii de la BMW contra marketingului si contabilitatii. Si a castigat cine trebuie.

10 minutes ago, edit said:

Choar aseara am vazut in premiera my cousin vinny

Deci incape, confirmi, da?

Shooting Pew Pew GIF by BrownSugarApp

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Romulus said:

 E pentru ca prefera sa se conduca bine masina, nu sa aiba portbagaj plat.

 

 

Lasati-ma fratilor cu prostia asta. O fi valabil ce spui la modelele speciale si la oamenii inraiti, insa ideile ultimilor sunt insignifiante pt mine.

La masinile normale e strict chestie de obisnuita. 

Am avut g30-ul 92.600km. Cand am inceput sa conduc audi, imi era scarba de masina asta. Totul mi se parea anapoda, pornind de la condus, pozitie la volan, feeling

Mi-a luat fix 1500km sa ma obisnuiesc, facuti intr o luna. 

Bmw-ul a ramas la frate-miu. Am mai avut ocazia sa il conduc si mi a dat apoi acelasi sentiment: totul anapoda, fara exceptie.

Deci daca nu esti imbolnavit cu ochelari de cal, importanta este obisnuinta care da rezultatul parerii.

Sunt ferm convins ca daca trec iar la bmw voi avea sentimentul de anapoda , imi va lua timp sa ma obsnuiesc sa birjaresc masina si voi avea din nou parerea de anornalitate totala daca conduc audi ocazional

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

E foarte buna Premium Selection cu 2 ani, nu mai o ardeti pe hatereala.

@edit ti-am mai zis, nu suport cutia de la Audi, si vorbim de A6 ultimul model, bine ca scap de ea.

Faza cu portbagajul e cea mai mica problema, ia deschide si la Merc si vezi si spatiu si toate cele cum e.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg, toata lumea se plange indiferent ca au dublu ambreiaj sau zf8 (pe modelele cu cuplu si cp mai multi).

Sunt insi care au A6, tot 2.0tfsi cu 245cp si spun ca efectiv apasa pe acceleratie si masina se gandeste si 2 secunde. La final de 2020, motorizarea asta a urcat la 265cp cum am eu si cred ca au facut ceva la intreg powertrain-ul.

Nu mai tin minte ce motorizare ai la A6. Si eu am avut mare stres cu chestia asta, mai ales ca zf8 de pe g30 mergea ceas.

Masina mea e produsa in februarie 2021 si cred ca au facut ceva la final de 2020 cel putin pt cele cu dublu ambreiaj si cel putin pt A6, pt ca la mine functioneaza absolut milimetric, asa cum trebuie sa functioneze. Chiar nu stiu cum este situatia acum in restul gamei Audi.

Si am din nou termenul de comparatie cu ZF8 de pe grecale, care este si de generatia a 3-a, ultima.

Daca esti din Buc, ne intalnim si conducem fiecare masina celuilalt 🙂

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, edit said:

Sunt insi care au A6, tot 2.0tfsi cu 245cp si spun ca efectiv apasa pe acceleratie si masina se gandeste si 2 secunde.

Nu mai tin minte ce motorizare ai la A6. Si eu am avut mare stres cu chestia asta, mai ales ca zf8 de pe g30 mergea ceas.

Daca esti din Buc, ne intalnim si conducem fiecare masina celuilalt 🙂

Deci nu vorbesc aiurea, e foarte enervant.

Bmw e bmw boss, nu stiam ca Grecale are ultima generatie de ZF. Cand o vand pe a mea si incep in cautari te caut sa vad si eu cum merge gigica 🙂 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

(...)

Am condus 4 mașini diferite cu ZF 8HP, de la 3 mărci distincte. Contează în primul rând modul în care este setată cutia de fiecare producător. Din acest punct de vedere, BMW face treaba cea mai bună, indiferent de generație. Cutia aia poate fi foarte rapidă (reprize și schimbat), versatilă (schimbă bine și când mergi tare și când mergi în trafic) și este cel mai probabil fiabilă pe termen lung. Dar când mergi agresiv, se simte diferența față de un DKG bun - mai ales când le încerci "back to back".

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

si eu am fost multumit de cutia de pe C8 , A7 schimba instant , probabil conteaza si motorizarea , softul cutiei . 340 hp schimba f rapid , poate rareori un mic lag dar ajuta mult partea hibrida , cei 20 hp electric puneau cuplu instant .

Link to comment
Share on other sites

CLS-ul este mult mai jos (~1400mm). G32 are 1532mm. G60 este la 1515mm. Pentru că platformă electrică.

Diferența respectivă se observă și în realitate. Exagerez, dar arată puțin ca o caroserie de X6 cu suspensie joasă.

Link to comment
Share on other sites

Niciun gram de identitate nu mai are BMW seria 5 cu G60 prin linie, prin design, prin lipsa de personalitate, masina dedicata pietei asiatice si ...salvarii planetei; personal nu vad nicio evolutie, pe mine tare ma dezamageste acest model....

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.