Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

Eu am vazut 2 fara Pachet M Sport si aratau urat. Cele care au m sport si m sport pro arata binisor.

Mie cel mai frumos model de anul asta mi se pare noul seria 4, am vazut un m4 era o frumuseste.

IMG_7941.thumb.jpeg.82abeab6ce579290daf8fe204de0666b.jpeg

IMG_7942.thumb.jpeg.53206d16940d07d6157fbd460e884db0.jpeg

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asta e platit boss sa zica "wow", are 2.5 tone, timpii mai nasoi vs F90, iar crede-ma ca aceste 2.5 tone sunt o problema pe circuit. Eu pe a mea la 2 tone pe curbe stranse o simt cum impinge spre exterior, dar o dracie d'asta 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca si concurenta o sa vina cu motorizări hibride la pachet cu greutate mare.Pana și noul 911 turbo vine cu motorizare hibrida și cu greutate mai mare.

Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2024 at 5:21 PM, Ciprian01 said:

Asta e platit boss sa zica "wow", are 2.5 tone, timpii mai nasoi vs F90, iar crede-ma ca aceste 2.5 tone sunt o problema pe circuit. Eu pe a mea la 2 tone pe curbe stranse o simt cum impinge spre exterior, dar o dracie d'asta 🙂 

Depinde. In mod clar o masina mai usoara o sa fie mai agila. Dar cu suspensie adaptiva si directie integrala, s-ar putea ca 500kg in plus sa nu se simta prea tare. 

Link to comment
Share on other sites

Eu deja am 7 luni cu masina si aproape 22000 km. Sincer nu prea am ce sa ii bag de vina pana acum. Singurele chestii enervante sunt carplay-ul, care din cand in cand nu vrea sa se conecteze la telefon (se rezolva cu o resetare rapida) si senzorii de parcare care iti opresc masina cand simt ca te aproprii prea tare de anumite obstacole. In locurile stramte, te cam chinui sa convingi masina ca este loc 🙂 Si bineinteles sa nu uit de consola centrala, care se zgarie si daca te uiti urat la ea. Chiar nu inteleg de ce naiba au pus plasticul ala lucios pe consola. Ii plin de zgarituri deja. 

 In rest super multumit de masina. Dupa 7 luni, inca intoarce lumea capul dupa ea pe strada. 

1.jpg

  • Like 3
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Intoarce, pentru ca este si super frumos configurata!

Ce pachete ai pus pe ea? Ne dai si noua o lista?

1 hour ago, mgi said:

Depinde. In mod clar o masina mai usoara o sa fie mai agila. Dar cu suspensie adaptiva si directie integrala, s-ar putea ca 500kg in plus sa nu se simta prea tare. 

D'acord, asta e viitorul oricum, nu o sa mai fim pur termic. O sa manance cauciucuri grupa mare pe fata, fiindca greutate, inertia lucreaza oricat de adaptiv ai fi 😄 

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

Yeap. 520D. Ala a fost bugetul din pacate, a trebuit sa ma incadrez in 75000. Si 530 nu a fost si nici nu o sa fie disponibil. 

Am pus si o poza cu un drum de Romania-Germania. La o medie de viteza de 121 km/h, eu zic ca sta bine cu consumul de 6.7% 🙂

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Este binișor configurată. Eu eram pornit ori pe un 540i ori pe un M340D, dar când am ajuns în show-room și am văzut noul seria 5, m-am răzgândit instant. In poze nu arata chiar așa bine, trebuie văzută live. Am vrut și o mașină de pe stoc, dacă o configuram eu, dura cam 6 luni până o primeam. Oricum cred ca singurele chestii pe care le-aș schimba la mașină este cârligul care nu îl folosesc niciodată. De banii ăia alegeam încălzirea auxiliară. Dar aia e, următoarea o configurez din timp. 
 

PS. Oare cat îi asigurarea casco la așa ceva în România? În Germania costă 5500 euro pe an full casco. Mi se pare un pic cam mult nu?


 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, snaker444 said:

Este binișor configurată. Eu eram pornit ori pe un 540i ori pe un M340D, dar când am ajuns în show-room și am văzut noul seria 5, m-am răzgândit instant. In poze nu arata chiar așa bine, trebuie văzută live. Am vrut și o mașină de pe stoc, dacă o configuram eu, dura cam 6 luni până o primeam. Oricum cred ca singurele chestii pe care le-aș schimba la mașină este cârligul care nu îl folosesc niciodată. De banii ăia alegeam încălzirea auxiliară. Dar aia e, următoarea o configurez din timp. 
 

PS. Oare cat îi asigurarea casco la așa ceva în România? În Germania costă 5500 euro pe an full casco. Mi se pare un pic cam mult nu?


 

Tot la fel iti ia, eu dau 4k euro pe an dar valoarea este mai mica.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.