Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

17 hours ago, Viper05 said:

mie imi place, imi pare o evolutie a g30-lui. 

din toate seriile 5 daca le aliniezi una langa alta , singurul care pare din alt film e e60 parerea mea

Da, da, eu încă sunt pasionat de E60 din cauza design ului care efectiv mă face să întorc capul pe stradă.

Evolutiile tehnologice sunt indiscutabile, uneori chiar de la E60 la F10, nu vorbim de mai sus, acolo nu mai există termen comparație.

 

Dar am spus, ca o să păstrez E60-ul chiar dacă voi face pasul spre ceva mai nou. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

si eu visez asa ca masina de weekend, de suflet un m5 E60, mi se pare cel mai frumos M5, iar de motor..... acest V10, o adevarata bestie cu cei 507 cp bruti, fara nicun mild, electrice si alte porcarii pt salvarea speciei 😄 

Edited by coco1382
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, WIN60 said:

Da, da, eu încă sunt pasionat de E60 din cauza design ului care efectiv mă face să întorc capul pe stradă.

 

stii vorba aia, de gustibus….

ce incercam eu sa subliniez , e60-ul nu seamana nici cu predecesorul e39, nici cu succesorul f10. 

mie nu mi-au placut in mod special cand au aparut, dar imi aduc aminte prin 2008 am vazut unul cu niste jante enorme pentru vremea aia( cred ca erau de 19😂) concave de efectiv mi-a luat privirea. De imi permiteam un e60 la vremea aia clar imi cumparam unul

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa trec peste mega-capota aia de la motor. Mi se pare foarte ineficient folosit spațiul. Adică la lungimea asta sigur puteau sa facă mai mult spațiu interior si/sau portbagaj, dacă încercau un pic

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, mgi said:

Eu nu pot sa trec peste mega-capota aia de la motor. Mi se pare foarte ineficient folosit spațiul. Adică la lungimea asta sigur puteau sa facă mai mult spațiu interior si/sau portbagaj, dacă încercau un pic

Eu nu am inteles de ce au lasat bateria asa mica pentru i5, are 81.2 kWh net si 84.4 kWh brut vs eqe care are 90.6 kWh net si 100 kWh brut. EQE-ul are un buffer imens fata de i5. Nu ar fi fost asa mare diferenta la greutate, EQE are 2450 si i5 are 2305, dar EQE e mai puternic. 

Si tesla model S tot 100 kWh are si o greutate de 2162, eu ca pe i5 ar fi trebuit sa fie o baterie de 100 kWh.

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alex3245 said:

Eu nu am inteles de ce au lasat bateria asa mica pentru i5, are 81.2 kWh net si 84.4 kWh brut 

 

Eu nu înțeleg in general de ce pune bmw baterii mici pe mașini. Parca face intenționat sa le tina cu range mic. 

Cred ca singurele cu baterie dimensionata ok sunt i4, care are aceeași baterie ca i5, si ix care are baterie de 100. In rest - x1 prea mica, ix3 prea mica. Și nu e ca și cum n-ar avea baterii de toate dimensiunile, doar ca nu vor sa le pună. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Eu nu pot sa trec peste mega-capota aia de la motor. Mi se pare foarte ineficient folosit spațiul. Adică la lungimea asta sigur puteau sa facă mai mult spațiu interior si/sau portbagaj, dacă încercau un pic

mega capota aia genereaza si un front overhang urias, de 947mm, ceea ce e ridicol pt o masina RWD biased. La fel s-a intamplat si la seria 7, rotile fata sunt la mijlocul masinii.

front overhangul scurt, insotit de ampatament mare este o masura a elegantei, specifica masinilor premium, RWD biased, eleganta pe care Audi fiind FWD biased nu a avut-o niciodata.

repet cifrele:

G30 cum am avut eu-862mm

G30 facelift-882mm

masura proprie a OVH maxim in clasa asta-900mm

A6-920mm

G60-947mm

E klasse 848mm

 

lungimea la G60 a crescut cu 10cm si ampatamentul cu doar 2cm fata de G30 facelift

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

chiar ma gandeam cand am vazut specificatiile dupa lansare, ca asta e probabil cat un G10 ca lungime. Barca asta nu o mai parchezi in subteranul blocului asa usor.

Am vazut si eu una gri in Timisoara. parca nu e asa hidoasa in realitate. Botul mi se pare ok, spatele insa imi aduce aminte de Honda.

 

edit: am vrut sa scriu G10 in loc de G01

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

G60- 5060 x 1900mm

E65- 5029 x 1902mm

F01- 5072 x 1902mm

G11- 5098 x 1902mm

 

Nu vad normal in clasa lui G60 sa se depaseasca 5000mm nici peste 30 de ani 🙂

G30 a avut 4936mm in varianta initiala si 4963 dupa facelift prin modificari are overhang-ului fata mai ales, dar si spate, generate de designul mai sofisticat.

E klasse are 4949mm, A6 4939mm

Link to comment
Share on other sites

nu.

nu mai are BMW-ul un 40d

s-au gandit ei sa gadile orgoliul cumparatorului si 30d-ul sa il redenumeasca 40d.

este la fel si pe seria 7 etc.

 

pt elucidare suplimentara, articolul fiind scris de astia care nu folosesc sistemul metric, discuta despre bhp care sunt 1.34 pe kw

ps sunt 1.36 pe kw

 

ca atare, discutam de 30d cu termic de 286cp si mild-ul suplimentar care mai da ceva cp, redenumit pt noi prostii, 40d

 

BMW 7er Limousine (G70): Motoren & Technische Daten | BMW.de

selectati 40d in drop-down-ul din stanga in link unde este lista cu motoare

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.