Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

Posted (edited)

550e este racheta, e si ieftina, vine si cu discount. numai ca nu e pt mine. mi-ar fi placut un 540xi ca scapam de scandalul cu asta al meu.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Treaba e tricky sa stii.

Sunt printre cei care isi doresc un 550e, daaar…

Un prieten si-a cumparat de o saptamana un 530e, final 2023, M Sport, misto pe exterior, rezervor 60L, range 90-100 km electric, ceea ce e bestial ptr oras, infotainment mare, cu interfata misto. Deci vorbim de o echipare scumpa, scaune sport, etc.

Dar comparand-o cu 545e-ul actual imi da ceva cu virgula:

- interiorul meu e net superior la calitatea materialelor, ei au piele ecologica, eu am naturala, bord, fete usi, interior imbracate in piele; daca pun unghia deja la G60 se simte tare in jurul mainilor;

- butoanele se simt premium, ai porturi peste tot si lumini ambientale la fiecare “gaura” vs G60 unde butoanele de geamuri, memorii, etc, sunt mai rau ca la Toyota, se simt ieftine;

- evacuarile la mine sunt reale, rectangulare si cu sunet misto, la 550e sunt ascunse si se aud ca un aspirator;

- timpii, sunt fix aceeasi, 394 cai vs 489 cai datorita greutatii.

Inca meditez, tocmai de aceea nici nu accept oferte josnice la anuntul masinii.

Singurul lucru care ma atrage enorm vs 545e-ul actual e range-ul electric mare si portbagaj + rezervor.

Edited by Ciprian01
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Ciprian01 said:

 

- interiorul meu e net superior la calitatea materialelor, ei au piele ecologica, eu am naturala, bord, fete usi, interior imbracate in piele; daca pun unghia deja la G60 se simt tare in jurul mainilor;

- butoanele se simt premium, ai porturi peste tot si lumini ambientale la fiecare “gaura” vs G60 unde butoanele de geamuri, memorii, etc, sunt mai rau ca la Toyota, se simt ieftine;

Partea asta nu imi place sa o aud.

Asa slab sa fie interiorul la G60, mie nici la G30 nu mi se parea nemaipomenit, cand am luat-o, acum m-am obisnuit.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, sskkaa said:

Atunci mai bine sari direct la X5 50e.

Daca imi bubuie crypto, da, e o varianta... 😄 

5 minutes ago, raduron10 said:

Partea asta nu imi place sa o aud.

Asa slab sa fie interiorul la G60, mie nici la G30 nu mi se parea nemaipomenit, cand am luat-o, acum m-am obisnuit.

Da, nici eu nu am crezut pana cand nu am vazut.

Iti dai seama ca nu i-am spus omului fiindca e bucuria fiecaruia o masina noua, si da, e o evolutie dpdv design, dpdv tehnologie dar...

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare ca interiorul de la G60 e sub cel de la G30. Si estetic, si ca materiale. 

Pe de alta parte, hibridul are bateria mult mai mare, ceea ce e un avantaj practic. Plus rezervorul mai mare. Si exista 550e break.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi parere ca @Ciprian01 butoanele pentru geamuri sunt fooarte ieftine, nici nu am vazut dotarea sa le faci galvanizate 😄.
 

Si am condus un G60 si G30, dintre cele 2 la materiale sta mai bine G30-ul numai ca modelul pe care l-am condus la g30 avea un lag foarte mare la acceleratie. Pe G60 am condus diesel.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Arata bine de tot seria 5.

Am vazut cateva aranjate total, inclusiv negre complet, atat sedan cat si touring.

Masina nu arata bine in filmulete si poze, insa in realitate e alta poveste.

Cred eu ca e extrem de importanta si culoarea. Masina e f colturoasa si cred eu ca nu o prinde culorile "moi", de muieri.

Mi-as lua, numai ca nu exista motorizari.

As lua in calcul si un diesel de 286cp, absolut indeajunsa putere, insa plm, ma intorc la diesel in 2025? Mai ales ca voi face consistent sub 20.000km pe an, acum ca am 2 masini.

Ma intorc iar la dpf, adblue, racitor, incendii, fiabilitate teoreroca mica, sunet si bibratii de autobuz?!

Hibridul e exclus si parrca motivul principal e portbagajul. 

Am plecat acum in concediu pt 2 sapt si 10% din bagaje le am avut in habitaclu. Acum practic am avut cel mai mult bagaj ca volum. Deci 530litri+10%, necesarul era de minim 580 litri de portbagaj.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Nu vad o problema cu portbagajul la 530e sau 550e, nu stiu daca exista diferenta vs 540d...

Mi se pare incapator si indeajuns, si eu am gigel de 2 ani si jumatate, plecam de obicei cu "aproape" toata casa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Multe g60 pe strazi pe afara, W214 deloc

Acum o ora am facut marea descoperire ca portbagajul la hibride nu este mai mic decat la IC-uri, singura exceptie fiind M5-ul, care are cu siguranta hardware-ul mai complex.

Suna bine in situtia data un 550e, pt mine portbagajul fiind primordial.

Nu citisem mesajele anterioare de la colegi.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Alex3245 said:

G60 chiar sunt pe strazi, w214 am vazut doar unul. Daca mergi pe PHEV nu te mai intorci inapoi 😄 

Da' de ce?

Nu are 4 roti si in volan?

Apoi poti sa ii pui orice sistem audio iti doresti, nu ca in cazul G60 care vine cu ala care ti-l decid cativa..

Intelegi tu diferenta.

Mie asta in trebuie; un volan, patru roti cu motor fiabil, abs.. un airbag foua, si muzica, muzica.. ce altceva mai minimalist dar suficient trebuie?

A ca are/n-are aer conditonat..

de aici apar pretentiile.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pros:

- raspunsul la acceleratie e aproape instant - compar cu Porsche Cayenne GTS 2024 nou (testat), X6 40i;

- consum, daca incarci des, te bucuri de un consum foarte bun in oras;

- silentios, te bucuri de liniste si acceleratie buna pana la 140 km/h in mod full electric;

- putere mare, 489 cai este cum are aproape M3 Comp, M4 Comp etc. 🙂

- range electric de 90-100 km.

 

 

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

La astea e mizeria aia cu abonament? Sau se poate elimina? Gen one time buy?

In viitorul relativ, voi trece cred si eu inapoi pe BMW dar inafara de reclame si preturi pt diverse functii, nu stiu nimic de astea. Iar site-ul bmw.ro e mega greu de folosit.

Ma termina psihic sa platesc DUPA achizitia masinii. De ex la skoda platesc vreo 500 ron sa vad masina remote si e mega util la deplasari cand incarca. Asa ca odata pe an... 500ron

LA BMW am vazut pt apple play. Pt diverse functii adas. Chiar nu vreau abonament. E cam no go pt mine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.