Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

Remote Service is lifetime.

Faza lunga e optional, dar daca ai adaptive, nu vad panica 

Alte cacaturi. Dar asta e tendinta.

Eu zic sa vii pe Bmw, eu nu pot sa ma mai intorc pe alta marca. Am avut Tesla si Audi de testat de la munca, nu am reusit.

Am mai zis-o, am avut Audi 55 TFSI de la munca, aveam tendinta sa cred ca are delay cutia desii Alex sau Edit au infirmat.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Bala said:

La astea e mizeria aia cu abonament? Sau se poate elimina? Gen one time buy?

In viitorul relativ, voi trece cred si eu inapoi pe BMW dar inafara de reclame si preturi pt diverse functii, nu stiu nimic de astea. Iar site-ul bmw.ro e mega greu de folosit.

Ma termina psihic sa platesc DUPA achizitia masinii. De ex la skoda platesc vreo 500 ron sa vad masina remote si e mega util la deplasari cand incarca. Asa ca odata pe an... 500ron

LA BMW am vazut pt apple play. Pt diverse functii adas. Chiar nu vreau abonament. E cam no go pt mine

La chinezi era aia  si au cam luat-o in freza posesorii de masini ce au luat asa ceva. Eu nu am nimic la Apple Car Play... parca am ceva la BMW Connected Services care nici nu mai stiu ce include.

China’s Connected Car Collapse Is a Warning for the American Market (msn.com)

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Apropo de argumentul pro cu "e liniste in masina". Recunosc ca nu am condus o electrica, dar am fost pasager in taxi, Bolt, etc.

Sunt eu singurul ciudat care chiar ii place sa se "simta" motorul in masina? Spun sa se simta, si nu sa se auda pt ca e o diferenta:

  • sa se simta = sa se auda si sa se si simta vibratiile in scaun, volan, schimbator etc. (chiar imi place asta. Nu ascult nici macar muzica. Vreau sa aud sunetul de 6 cilindri in linie. Sau la celelalte masini care le mai am, chiar si acele amarate de 4 cilindri. Dar 3 cilindri nu vreau sa aud 😛)
  • sa se auda, asta se poate trisa din boxe, ceea ce deja se face. Hmm, daca ar trisa si cu vibratiile, atunci da, as putea spune ca o electrica se "simte" ca o termica 🙂)

Later edit: Nu sunt fan evacuare, pops&bangs,etc... . Ma refer strict la sunetul motorului (aka cum se aude cand ridici capota 😊)

Edited by catar
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea masinilor au sunet in boxe, daca mergi in spatele lor se aude un fasait dar in masina zici ca ai v6 😄.

Eu nu sunt fan zgomot in boxe, zgomot la toba, zgomot in general. Imi place sa fie liniste si sa am un sistem audio bun cand vreau sa ascult ceva. Spre exemplu vara cand mai trece unul cu motor si sunt aproape de el imi rupe urechile.

Sa nu mai zic de vibratii, nu le suport.

Dar mai cunosc persoane carora le place sa le duduie tobele. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ciprian01 said:

Eu zic sa vii pe Bmw, eu nu pot sa ma mai intorc pe alta marca. Am avut Tesla si Audi de testat de la munca, nu am reusit.

Da, ar fi si ceva avantaje: service ok in Timisoara, e langa mine. Las masina, vin pe jos acasa.

Pe langa optiunile sa nu imi ceara bani dupa, mai e sistemul audio.

Pe E60 aveam individual. Un sistem superb.

Pe i3 am luat varful posibil, ceva HK dar era oribil. Ca de Logan

Pe i5 nu gasesc. Au facut si compromisul ca nu are 2 sub-uri sub scaune ci unul in spate pe motiv ca in podea e bateria.

In acelasi timp, EQE are Burmester 😎 

https://www.burmester.de/en/automotive/mercedes-benz-soundsystem/

Link to comment
Share on other sites

Eu citeam ca e echivalentul la HK noul B&W.

Stiu ca ala din iX e grav de tot din ce imi aduc aminte de la un test drive cu un iX xDrive50. Ce m-a impresionat maxim la masina aia a fost sistemul audio. 🙂 

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Quote

G60 B&W specs:
4x 100mm Continuum™ midrange speaker
3x 100mm Midrange speakers
7x 25mm Aluminium tweeters
2x 50x80mm Dual balanced woofers
1x 200mm Dual voice coil subwoofer
Output: 655W
Logic® 7

Doar ca pe I5 e un singur sub insa nu stiu ce putere are.

L.E. Cica pe I5 nu se ofera sistemul de varf audio. Naspa

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Bala said:

Doar ca pe I5 e un singur sub insa nu stiu ce putere are.

L.E. Cica pe I5 nu se ofera sistemul de varf audio. Naspa

Asta depinde de tara cred. Ca tocmai ma uitam mai devreme in configurator si vedeam B&W ca optional pe i5 eDrive40. 

Cum am vazut ca, colegul @Crysis21 si-a pus B&W pe X5 xDrive40i care aici nu se poate pune decat pe M60 sau X5M.

Link to comment
Share on other sites

Destul de probabil electrica. 

Nu ma asteptam sa fie nevoie asa de repede de alta insa nu mai am nervi de enyaq. Se strica orice pe ea si la anul in vara se termina garantia. Nu vreau sa trec cu ea prin reparatii pe banii mei. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RedCap said:

Mase brute permise in kg conform bmw.ro

540d xDrive Sedan : 2560

550e xDrive Sedan : 2805

Hai ca nu sunt decat 245 kg diferenta. 🙂 

Iar ca idee M5: 2940 ... asta e chiar balena.

Ma uit acum la alte greutati.

X5 M60i xDrive : 3065

X5M Competition : 3040

Da-o in ma-sa de baterie la M5 ca prea au facut ditamai grasomega de masina de a ajuns sa fie cu 100 kg mai usoara decat un X5MC. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ciprian01 said:

Am mai zis-o, am avut Audi 55 TFSI de la munca, aveam tendinta sa cred ca are delay cutia desii Alex sau Edit au infirmat.

55tfsi ala benzina V6 340cp, da?

Incepand cu finalullui 2020 s a lucrat intens la problema cu delayul cutiei. Pana la acel moment toate motorizarile erau atasate de cutie cu lag puternic.

Daca masina ta era 2020 sau mai veche, f posibil sa fi avut probl asta

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit fix acelasi lucru pe un 545e care avea 60k km, chiar l-am intrebat pe tipul de la reprezentata de ce are lag, la care el a zis ca asa au astea si de atunci nu am mai intrebat nimic 😄.

Nu mi se pare anormal sa ai lag pe un PHEV, banuiesc ca era ceva defect la ea. 

A mea e din 2022 si nu are lag.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

https://www.caranddriver.com/reviews/a61973442/2024-bmw-540i-xdrive-test/

 

Quote

 

2024 BMW 540i xDrive
Vehicle Type: front-engine, all-wheel-drive, 5-passenger, 4-door sedan

PRICE
Base/As Tested: $65,895/$83,595
Options: Executive package (remote engine start, heated steering wheel, sky lounge roof, glass controls),  $4450; M Sport Package (21-inch Individual Aero Bicolor 95 wheels, Aluminum Rhombicile trim silver accents, M sport suspension, M steering wheel, Shadowline exterior trim, M Sport exterior elements, M Sport interior elements, M Sport content), $3000; Black/Atlas Gray Merino Leather, $2450; Driving Assistance Pro package (Active Driving Assistant Pro and Highway Assistant), $2000; Luxury Seating package (front ventilated seats, heated front and rear seats), $1350; M Sport Professional package, $1050; Bowers and Wilkins surround sound stereo, $950; Vegas Red Metallic paint, $650

ENGINE
turbocharged and intercooled DOHC 24-valve inline-6, aluminum block and head, port and direct fuel injection
Displacement: 183 in3, 2998 cm3
Power: 375 hp @ 6250 rpm
Torque: 398 lb-ft @ 1850 rpm 

TRANSMISSION
8-speed automatic

CHASSIS
Suspension, F/R: multilink/multilink
Brakes, F/R: 14.8-in vented disc/13.6-in vented disc
Tires: Continental EcoContact 6 Q
F: 245/35R-21 102Y Extra Load ★ MO
R: 275/30R-21 96Y Extra Load ★ MO

DIMENSIONS
Wheelbase: 117.9 in
Length: 199.2 in
Width: 74.8 in
Height: 59.6 in
Passenger Volume, F/R: 55/46 ft3
Trunk Volume: 18 ft3
Curb Weight: 4365 lb

C/D TEST RESULTS
60 mph: 4.0 sec
100 mph: 10.2 sec
1/4-Mile: 12.5 sec @ 111 mph
130 mph: 18.2 sec
150 mph: 26.8 sec
Results above omit 1-ft rollout of 0.2 sec.
Rolling Start, 5–60 mph: 5.0 sec
Top Gear, 30–50 mph: 2.8 sec
Top Speed (gov ltd): 152 mph
Braking, 70–0 mph: 163 ft
Braking, 100–0 mph: 328 ft

C/D FUEL ECONOMY
Observed: 28 mpg
75-mph Highway Driving: 37 mpg
75-mph Highway Range: 580 mi 

EPA FUEL ECONOMY
Combined/City/Highway: 28/26/33 mpg 

C/D TESTING EXPLAINED

 

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, edit said:

55tfsi ala benzina V6 340cp, da?

Incepand cu finalullui 2020 s a lucrat intens la problema cu delayul cutiei. Pana la acel moment toate motorizarile erau atasate de cutie cu lag puternic.

Daca masina ta era 2020 sau mai veche, f posibil sa fi avut probl asta

Exact 2020, in 2024 mi-au dat Toyota de m-au linistit. Fmm Health and Safety Environment KPI

Nu ma intreba cum mi se pare cvt-ul ca vomit. 🙂

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, RedCap said:

@Cosminbad am citit si eu asta ieri cand a aparut pe bimmerpost. Dar sa il ia naiba de motor ca e motor, da, dar interiorul ala ce naiba sa mai zic de el? Tot nu inghit deloc tableta aia cat casa ce reprezinta display-ul de bord si navigatia.

Interiorul nu e nici pe gustul meu la modelele noi. Nu zic ca nu e modern, dar e prea simplu… axat doar pe tableta. 

7 minutes ago, mgi said:

Dacă vrei 540i, mai bine ia un g30.. 

Eu sunt cu SUV-urile … 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Cosminbad said:

E racheta totala 540xi-ul.

109cp in plus ai lui 550e compenseaza cele 250kg extra ale partii electrice si aduc abia un strop de performanta extra fata de varianta pe benzina.

Performanta insignifianta daca luam in calcul complexitatea masinii hibride, fiabilitatea teoretica scazuta, costurile de intretinere daca planul de a tine masina este pe termen lung si dinamica inferioata cauzata de cele 250kg

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, RedCap said:

Asta depinde de tara cred. Ca tocmai ma uitam mai devreme in configurator si vedeam B&W ca optional pe i5 eDrive40. 

Cum am vazut ca, colegul @Crysis21 si-a pus B&W pe X5 xDrive40i care aici nu se poate pune decat pe M60 sau X5M.

Da, pe G60 nu mai exista B&W varianta de top cum era pe G30. Se vede si in pretul optionalului. La G60 costa 6-700 de eur iar la G30 a fost peste 4000.

@RedCap in europa se poate pune cam tot pe modelul de baza. Am reusit sa pun si integral active steering + perne de aer, ce in US nu se poate pe 40i.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

E racheta totala 540xi-ul.

109cp in plus ai lui 550e compenseaza cele 250kg extra ale partii electrice si aduc abia un strop de performanta extra fata de varianta pe benzina.

Performanta insignifianta daca luam in calcul complexitatea masinii hibride, fiabilitatea teoretica scazuta, costurile de intretinere daca planul de a tine masina este pe termen lung si dinamica inferioata cauzata de cele 250kg

Nu stiu daca e chiar asa. La noi, in momentul asta, ai 500 euro/an in minus la 550e (impozitul). Daca mergi 10k km pe an in oras cu ea, mai economisesti vreo 500 euro/an doar din diferenta de consum. Deci 1k euro/an, care iti ajung pentru eventuale reparatii la sistemul hibrid o data la cativa ani. In plus, hibridul e mai placut de condus dupa parerea mea.

Imi mentin si parerea de mai sus: cine vrea 540i cred ca e mai castigat cu G30. Interiorul e mai frumos, calitatea mai buna, ai butoane (!) si motorizarea e aproape aceeasi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.