Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

On 10/12/2023 at 9:28 AM, edit said:

hm.

stiti cum incarc eu cu combustibil? am vazut la un sofer de duba prin 2008. dupa ce se umple si sare pompa, incep sa imping de masina, sa o balansez stanga/dreapta, sa se mai duca din bule...fara exceptie fac asa de fiecare data.  si sa torn in ea ca intr-o femeila platita cu 300 de euro pe ora.

 

mereu se uita cei de prin zona la procesul de incarcare.

 

Nu e bine sa pui asa benzina in rezervor, dupa ce face primul click nu mai este indicat sa pui.

Link to comment
Share on other sites

Eu la toate masinile am bagat FULL de FULL vorba aia, la fiecare alimentare, de mai bine de 750k km, si n-am avut absolut nicio problema la nicio masina cu sistemul de alimentare/injectie/pompe/etc.

La Opel de ex diferenta intre primul click si full de full era si peste 5L. La drum lung pot insemna si 100km.

Da, analizand la rece e o prostie, ca oricum te mai opresti sa alimentezi, dar daca nu asculti de pitic, ies probleme 😄 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, sskkaa said:

La Opel de ex diferenta intre primul click si full de full era si peste 5L. La drum lung pot insemna si 100km.

Tatalui meu i-a ruginit complet gatul de al rezervor de la un Nissan si i-au cerut la Renault pentru inlocuire rezervor cam 4.000 euro. Eu presupun fara dovezi concrete, ca e din cauza acestui obicei prost...

 

Link to comment
Share on other sites

Am prins pe unu in Eforie cu un Golf de BV ,dupa ce a sarit pompa am mai stat cel putin 5 minute sa bage el si ultima picatura care intra in rezervor zici ca pleca la m...ți lu masa pe lumea ailalta si era ultima lui alimentare.Si era un codălău in peco ,cred ca si acum mai are ceva carne prin frigider câtă i-a fost oferită.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

E gest de țărănuș in orice situație. Nici o relevanță nu au asemenea apucături. 

Aș înțelege gestul doar dacă ești conștient că e ultima alimentare pe care o poți face,și viața ta depinde de distanța în plus pe care o poți parcurge datorită cantității alimentate peste momentul in care sare pompa.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Beam We said:

E gest de țărănuș in orice situație. Nici o relevanță nu au asemenea apucături. 

Aș înțelege gestul doar dacă ești conștient că e ultima alimentare pe care o poți face,și viața ta depinde de distanța în plus pe care o poți parcurge datorită cantității alimentate peste momentul in care sare pompa.

nici eu nu pot intelege chestia asta, hai daca era pe vremea lu’ raposatu si mai vedeam benzina peste 5 luni da, dar nu vad cu ce te-ar ajuta 2 litrii in plus

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Viper05 said:

nici eu nu pot intelege chestia asta, hai daca era pe vremea lu’ raposatu si mai vedeam benzina peste 5 luni da, dar nu vad cu ce te-ar ajuta 2 litrii in plus

Exact asta este: obicei preluat din inerție de pe vremea lui Ceaușescu. Producătorul știe probabil de ce a făcut rezervorul așa cum l-a făcut.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, nu distrugi nici o masina.. (basitu ala de pe YT e cam habarnist.. da da bine cum vorbeste..)

Eu explic parerea mea, tocmai pentru ca FIECARE DAR ABSOLUT FIECARE PLIN DE CARBURANT, il fac de ani de zile(!) 12 pentru cei care nu stiu, pana sus! Si asta cu toata problema care in timp a aparut (naiba stie de ce, ca nici nu imi bat capul..) ca curge motorina daca parchez masina dupa ce fac plinul pana sus de nu mai incape! 

Deci in 12 ani nu am schimbat decat O DATA pompa din rezervor, si asta numai pentru ca nu vroiam sa ma lase in drum. Acum cea veche e pe raft im garaj, de urgente si alte incercari.. teste..

Asadar nu se strica nimic la masina. (Da, eu su nt ala care tot de 12 ani pune ulei 2T si n'are nici pe naiba motorul!) Am dat asta vara rezervorul jos sa curat rugina care inevitabil la o masina de aproape 20 de ani apare, pentru ca am vazut-o si am dat jos rezervorul (si sa aflu ce mascarii se ascund in el dupa atati ani de fabricatie si atata ulei 2T bagat. Nu avea decat o mazga, dar ce zic eu mazga.. pe o hartie alba de servetel de masa.. se facea usor maro cu fiecare trecere, atat. A si era extrem de uleios interiorul, FOART probabil de la uleiul 2T..

Nu am avut ce curata!

Pentru cei care nu stiu, rezervorul are doua compartimente aproape egale la stanga si la dreapta (ghici ce?) cardanului! Ca doar avem bmw cu totii nu? Iar fabricantul nu putea fi atat de bleg sa puna rezervorul peste cardan, adica cardanul primul si rezervorul dupa; deci asta se numeste solutie de compromis.. acela de a face O GURA (gaura) de comunicare intre cele doua rezervoare pentru ca avem bmw.. pe acolo nu poate trece motorina cu viteza cu, care umplem rapid de fapt doar un rezervor mai mult..

Bine, nici eu nu am bagat de  seama prea mult pana l-am dat jos.. 

Asadar la mine plinul e plin si e periodic si se face obligatoriu incet oricat de mult ai vrea sa imi umpli frigiderul. Nu trebuie sa se supere nimeni (sau nu prea multi) pentru treaba asta. Puteti sa il numiti defect, puteti sa il numiti obsesie, asta e.

Nu faceti ca mine, faceti ca voi.

A  si pun si doua sortimente de motorina, unul mai ieftin, cel mai mult, si unul mai scump.. cam 15 litiri ala scump..

Intr-un timp, destul de mult, alimentam dupa ce auzeam primul semnal de gong in mers. Apoi am schimbat, puneam cand era la 2 linii de la gol, adica cam la sfert.. gandindu-ma la gunoaie (nu am gasit nimic ca gunoi, nisip..). Asta s-a vazut cand scoteam ocazional pompa din rezervor sa ii vad starea... am vazut ca, cea veche avea urme de uzura pe rezistenta ce trebuia citita, dovada ca pe gol plutitorul juca mult mai mult , de aici si urmele pe rezistenta aia.. Atat, nimic altceva.

Asa, si la o Skoda tot la fel procedez; pana sus pun benzina.

Teoriiile pacaliciului (disperat dupa clikuri!!) din clip care viziteaza forumuri si afla pareri din gura altuia ar trebui sa taca si sa mai faca public aberatii, sa bata campii. Stiti vorba aia, pune mana sa vezi ce si cum si apoi explica daca poti.

Va intreb, cat timp credeti ca ii trebuie unei masini pe benzina sau motorina sa i se duca benzina sau motorinade pe  gatul ala al rezervorului in motor si sa fie arsa!?! Cativa km. Aveti voi alt raspuns!? Dar sa fie bazat pe realitate nu vise.

...Nu ca mine ca faceam plinul si curge naiba stie pe unde.. pe la supra-plin, dar asta doar daca fac plinul seara, opresc in panta cu fata in sus si folosesc masina a doua zi!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum aproape 20 de ani aveam un opel corsa de la munca.

Cand puneam motorina, imi puneam si mie o rezerva de vreo 10 litri in bidoane de 5 litri ca sa am cand m-oi deplasa pt mine (erau alte vremuri).

Si asa adunam si aproape 100 de litri. Cand turnam in rezevor, nu facea spuma ca cea de la pompa, ca atare, ajungea fizic pana in buson.

In sensul ca lichidul umplea rezervorul pana in buson si nu mai aluneca, pt ca nu avea unde. 

Si mergea 🙂 imi aduc aminte ca am facut 200km pana cand plutitorul a inceput sa citeasca ca rezervorul incepe sa se goleasca.

 

Nu, nu am tinut niciodata coada la benzinarie sa imi fac eu nebunia de a turna plinul.

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Dacă poți sa bagi cu 50 km aproximativ in plus in rezervor de ce nu? 2-3 zile de mers in plus cu masina pana sa alimentezi depune de cazul fiecăruia, înainte 50 km făceam in 10 zile când stăteam aproape de servici. 
 

Eu fac asta doar când nu e nimeni după mine, ca altfel ma simt prost.

 

Nici nu m as apuca sa i bat cuiva obrazul care văd ca vrea sa umple cum vrea el, gen îmi e Rușine de rușinea lui, îl las in pace. 
 

M am certat odată cu unul la pompa ca in timp ce alimentam m am apucat sa mi spăl parbrizul. După ce s a oprit pompa eu mai aveam puțin, gen 1-2 minute, s a luat prostul de mine ca acolo el nu sta dupa mine sa spăl parbrizul, sa ne batem acolo. 
Am vrut sa i fac bucata sa ma duc sa mi cumpăr diverse de prin PECO sau sa ma duc la baie și dupa sa plătesc, dar eram cu nevastă-mea și nu fac din astea de fata cu ea, dar sigur ajungeam sa ne batem și chiar as fi vrut sa l dau puțin cu capul de capota lui, evident dupa ce ma pocnea el ca sa zic ca a fost auto apărare. 
 

Eu nici asta nu fac, nu ma duc la baie sau sa stau 5 minute sa mi cumpăr diverse și sa las masina acolo. De obicei o trag in parcare și după ma întorc sa mi rezolv restul treburilor, pentru ca și pe mine ma deranjează când stau după unul 5-10 minute la pompa după ce a intrat sa plătească. 
 

Sunt genul pacifist, dar dacă ajung intr un punct cred ca pot sa intru la pușcărie, adică sa fii nesimțit sau prost și tot tu cu gura mare. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, edit said:

Cand turnam in rezevor, nu facea spuma ca cea de la pompa, ca atare, ajungea fizic pana in buson.

Asta e alta faza nestiuta. Nu luati carburant de la benzinaria aia, daca stiti sau a-ti vazut ca o cisterna tocmai si-a golit continutul in rezervoarele benzinariei ca aveti mari sanse sa platiti si aer (bule de aer din rezervorul bezinariei). Cred ca cel putin 10-20 minute ar trebui asteptat dupa ce, cisterna si-a golit "pantecaraia" in rezervoarele benzinariei.. (cu ajutorul unei pompe..) care umplu pe sus nu pe jos, rezervorul. Asta creaza bule in vasul in care varsa carburant, vas care se umple cu bule inevitabil.. 

Mai ales daca faceti plinul.. 

6 minutes ago, WIN60 said:

Dacă poți sa bagi cu 50 km aproximativ in plus in rezervor de ce nu? 2-3 zile de mers in plus cu masina pana sa alimentezi depune de cazul fiecăruia, înainte 50 km făceam in 10 zile când stăteam aproape de servici. 

Slava Domnului ca nu toti fac ca noi. 🤓 Daca am inteles eu bine..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, WIN60 said:

Eu fac asta doar când nu e nimeni după mine, ca altfel ma simt prost.

Eu alimentez seara dupa munca cand aglomeratia e putina, agitatia orasului se linisteste. Asa, mai conteaza si cati sunt dupa tine, dar nu inseamna ca graba altora trebuie sa fie si graba mea.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asta e alta faza nestiuta. Nu luati carburant de la benzinaria aia, daca stiti sau a-ti vazut ca o cisterna tocmai si-a golit continutul in rezervoarele benzinariei ca aveti mari sanse sa platiti si aer 

 

nu prea are cum, pompa e calibrata sa dea un volum x la x grade celsius

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Viper05 said:

nu prea are cum, pompa e calibrata sa dea un volum x la x grade celsius

In volumul ala nu are cum intra bule de aer?

Explica sa intelegem cu totii.

Eu m gasit asta despre vaporizare, aer alimentat:

https://www.researchgate.net/publication/237213971_Displacement_Losses_from_the_Refueling_Operation_of_Passenger_Cars

" a small amount of petrol into a test tank and shook it around to turn it into vapour, then added fuel to the tank at a constant rate. They found the loss averaged 40g for every 30 litres of petrol, or 1.3 grams per litre."

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.