Jump to content

Trepidații relanti


qAndrei

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Mașina în cauză este un BMW F30 din 2012 (N47).

Acum ceva timp am primit eroare de ”drivetrain”, dar nu a persistat așa că nu am bagat-o în seamă, până ce am pus un tester VLinker și am observat că își facea regenerări foarte dese și începuse să se simtă o trepidație foarte ciudată la relanti.

Am mers cu ea la un service dedicat unde mi-au spus că ar fi electrovalva egr, am schimbat-o (original), dar nu a fost vreo schimbare. Am mai reveneit de vreo 2 ori la acel service și mi-au spus că filtrul este foarte încărcat și are nevoie de o curățare, am făcut și acest lucru (am curățat și răcitorul), regenerările dese au dispărut (asta prin aprilie, din păcate acum nu dispun de un VLinker și nu mai pot monitoriza), iar acea trepidație era încă acolo, dar era mult mai ”ușoară”.

Acum am din nou acea trepidație la fel de puternică și astăzi la semafor am avut niștre tremurări foarte puternice, diferite de acea trepidație, au apărut doar la 2 semafoare (nu au fost pe toată funționarea mașinii).

Această trepidație sună mai mult ca niște șuturi ale motorului, nici nu știu cum să zic, dar se mișcă toată mașină, sunt de genu a trei repetări - vrum - vrum - vrum, iar motorul la ceva timp se aude ca și când ar avea niște goluri de aer, pe când tremuratul de azi era ceva constant și continu, toate acestea doar la relanti, în sarcină mașina merge foarte bine.

 

A mai trecut cineva prin acest lucru?

Aveți idee ce ar putea fi?

Aveți vreo recomandare de service în București?

 

Și cumva legat tot de acest topic, înainte de curățarea filtrului finala eșapamentului era curată, dar acum are depunerea aceea neagră fără să văd vreun fel de fum în urma mea, oare este în regulă? 

Vă mulțumesc și sper că se înțelege ce am vrut să zic și că am postat unde trebuie fără a încurca! 😄 

Link to comment
Share on other sites

Normal după curățarea filtrului particule țeavă de eșapament ar fi trebuit să fie curata...cum sa făcut curățarea filtrului?....prin ce metodă? spălare sau ardere în cuptor. Unele filtre crapă la spălare din cauza jetului puternic de apă.  Și încă ceva ,la schimbarea valvei egr sa făcut readaptare?..diagnoza sa făcut cu ista? 

Link to comment
Share on other sites

Și mie mi s-a întâmplat la fel cu finala de la toba după curățare dpf. Am înlocuit și răcitor+egr in cadrul campaniei tehnice și am finala neagra, înainte nefiind așa. Încă investighez care e problema, nu am reușit să îi dau de cap ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ceva noutati cu problema descrisa?
Am si eu probleme similare, dupa ce am schimbat egr(original), la relanti, dupa 10-15min de functionare apar vibratii, pare ca ar merge in 3 cilindrii. Am fost la Bavaria si mi-au confirmat ca totul este ok cu egr, admisie, racitor, injectoare dar exista o eroare la un senzor de vacuum(Cod piesa orig bmw 11747810831-210lei). Il astept sapt viitoare, nu am gasit in stoc. Daca se remediaza revin cu un update.

3be89fb1-8502-4ba5-b144-70610c706c3f.jpeg

Edited by BBS-888
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu înțeleg de ce nu am primit mail de notificare cu răspunsurile la această postare...

On 5/29/2023 at 4:51 PM, George said:

Daca tot spui de goluri de aer - la schimbarea EGR si curatarea racitorului s-au curatat galeria de admisie si supapele de admisie? Clapetele din admisie in ce stare sunt?

Nu, am făcut eu ulterior această intervenție, era jale ce era pe galerie, dar am reușit să o fac ”ca nouă”, iar claptele nu există pe modelul acesta.

On 6/1/2023 at 2:25 AM, Sorin44 said:

Normal după curățarea filtrului particule țeavă de eșapament ar fi trebuit să fie curata...cum sa făcut curățarea filtrului?....prin ce metodă? spălare sau ardere în cuptor. Unele filtre crapă la spălare din cauza jetului puternic de apă.  Și încă ceva ,la schimbarea valvei egr sa făcut readaptare?..diagnoza sa făcut cu ista? 

Curățare prin spălare. Am schimbat valva egr la Service Scream (Tezparii) Bmw, deci sper ca au făcut treaba cum trebuie

On 6/1/2023 at 10:17 AM, BMS921 said:

Și mie mi s-a întâmplat la fel cu finala de la toba după curățare dpf. Am înlocuit și răcitor+egr in cadrul campaniei tehnice și am finala neagra, înainte nefiind așa. Încă investighez care e problema, nu am reușit să îi dau de cap ...

Ai descoperit ceva?

On 6/1/2023 at 10:20 AM, six in line said:

Inainte de orice, diagnoza cu ISTA si vezi ce-ti zice. Lasa Vlinker, Vgate, bimmercode si altele, doar ISTA si atat 😉

In service-uri au folosit ISTA

On 6/1/2023 at 2:05 PM, WIN60 said:

Pot sa fie vreun injector.. ar trebui un test pe injectoare la rece cu ista. 
 

Clapetele le ai schimbat? 

De injectoare încă nu știu, urmează, iar claptele nu sunt pe acest model.

On 9/9/2023 at 1:15 PM, BBS-888 said:

Ceva noutati cu problema descrisa?
Am si eu probleme similare, dupa ce am schimbat egr(original), la relanti, dupa 10-15min de functionare apar vibratii, pare ca ar merge in 3 cilindrii. Am fost la Bavaria si mi-au confirmat ca totul este ok cu egr, admisie, racitor, injectoare dar exista o eroare la un senzor de vacuum(Cod piesa orig bmw 11747810831-210lei). Il astept sapt viitoare, nu am gasit in stoc. Daca se remediaza revin cu un update.

3be89fb1-8502-4ba5-b144-70610c706c3f.jpeg

Am schimbat si eu acestă piesă, pe langă am curățat galeria și am schimbat și o garnitură din metal ce vine între răcitor și galeria de admisie, fiindcă am descoprit că nu etanșa bine. După lucrările astea nu am mai avut acea trepidație, dar a reaparut după vreo 500km.

 

Am descoprit că o parte din trepidații erau din cauza volantei, pe care am schimbat-o între timp, dar trepidațiile de care spuneam mai sus au rămas, ele apărând atunci când mașina își face regenerare. Regenerare pe care o face foarte des, se încarcă dpf-ul cu 25g în vreo 40km și începe regenerarea, uneori se duce până la 0g, alteori se oprește la 15g și după câteva minute începe iarăși. Au trecut 4000 km de la ultimul schimb de ulei și am primit avertizare că ar trebui să completez cu 1L de ulei. 

Oare să fie dus filtrul?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 9/9/2023 at 1:15 PM, BBS-888 said:

Ceva noutati cu problema descrisa?
Am si eu probleme similare, dupa ce am schimbat egr(original), la relanti, dupa 10-15min de functionare apar vibratii, pare ca ar merge in 3 cilindrii. Am fost la Bavaria si mi-au confirmat ca totul este ok cu egr, admisie, racitor, injectoare dar exista o eroare la un senzor de vacuum(Cod piesa orig bmw 11747810831-210lei). Il astept sapt viitoare, nu am gasit in stoc. Daca se remediaza revin cu un update.

3be89fb1-8502-4ba5-b144-70610c706c3f.jpeg

Nu ai mai revenit cu update.... ce s-a intamplat dupa inlocuire?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.