Jump to content

BMW 530i xDrive, garantie Bavaria Premium Selection


Ciprian01

Recommended Posts

Salutare,


Se vinde masina familiei – BMW 530i xDrive Sportline, 252 CP, 2.0 benzina, serie motor B48, G30, prima inmatriculare 11.2017, in prezent 108.000 km.

 

Masina a fost cumparata pe 30.09.2021, la 86.300 km de la Automobile Bavaria Baneasa – Premium Selection, astfel, masina beneficiaza de garantie BMW pana pe 30.09.2023.

 

Masina a fost folosita preponderent extern, fiindca home office, a mancat doar OMV MaxxMotion 100, a vazut peisaje frumoase si se vinde fiindca se doreste trecerea la fratele mai mare si gras, X5.

 

La momentul cumpararii i-a fost atribuita categoria de Premium Selection si inainte de livrare au fost schimbate urmatoarele: (pot dovedi prin istoric cheie, bord):

 

  • Discuri si placute fata si spate noi;
  • Ulei, filtru ulei, lichid frana;
  • Filtru aer;
  • Flansa cardan;
  • Clapete ghidaj aer.

 

I-am achizitionat jante M Sport de G30 FL, Apple Carplay, cumparat inca un an de Connected Drive, infoliata grila pentru a inchide pachetul Shadow line din fabrica de pe ea, detailing exterior si interior, presuri originale BMW Seria 5, tavita portbagaj, folie fumurie geamuri spate ceramica si schimbat pielea de pe volan cu perforata pe lateral.

 

La fix un an de la achizitie s-a facut revizie completa la Proleasing Ploiesti la 99.500 km reprezentata de:

  • Filtru aer;
  • Filtru habitaclu;
  • Ulei nou (nu cred in cei 30k pe care ii recomanda BMW);
  • Lichid frana nou si test pe banc franare;
  • Inspectie tehnica totala;

 Poze aici: https://postimg.cc/gallery/B1M0RSz/c03a735e

Contact: PM

Pret: 35.500 eur

Enumar mai jos unele dintre cele mai importante dotari ale masinii:

 

  • Pachet Sportline cu ornamente Shadow line (volan sport cu padele, reglabil electric, bandouri iluminate Sportline, etc)
  • Scaune Confort, full electrice, cu memorie sofer si pasager, ventilate si incalzite;
  • Faruri Led Adaptive (camera suplimentara, urmareste drumul si directioneaza lumina in functie de nevoie, asistent faza lunga);
  • Sistem de sunet Harman Kardon, se aude impecabil;
  • Sistem de navigatie professional 4k, ecran mare + display digital complet cu diverse moduri de condus, Apple Carplay activ si Video in Motion);
  • Innovation package (Real Time traffic information, incarcare wireless telefon, Remote Services, Concierge services);
  • Incalzire auxiliara cu motorul oprit - se poate seta din aplicatie de la distanta;
  • Setari Confort, Eco Pro si Sport (cutie, viraje);
  • Active Cruise Control - urmareste masina fata, franeaza si accelereaza singura, etc;
  • Driving Assistant, Pedestrian alert, Collision Warning;
  • Aer conditionat 4 zone;
  • Afisaj control pneuri;
  • Lumina ambientala interior + exterior;
  • etc

 

  • Like 1
  • Love BMW 2
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa si ingrijita masina, spor la vanzare.

 

La acelasi motor alimentez OMV 95 iar la fiecare 3 plinuri pun OMV 100(mai mult pentru ungere si curatare).

 

Singura diferenta pe care o simt, placebo probabil, 100 se consuma mai repede.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, WIN60 said:

Nu e placebo.
Știi de ce se consuma mai repede? Ca e mai buna ca aia de 95. 

In ce sens mai buna? In afara de aditivii "superiori" care cred ca ajuta la curatarea injectoarelor si o ungere mai buna, nu vad alte plusuri.

 

Daca ar fi mai buna, nu ar trebui sa consume mai putin pentru aceeasi valoare energetica?

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Consumul este mult mai mic iar dpdv performanta este mai responsive fiindca arderile sunt mai bune.

Masina are in prezent 9% consum combinat cat si la drum lung stie asa:

IMG-2164.jpg

 

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, vrem masini cool, BMW/Mercedes, draci laci si ne zgarcim la 70 de bani si bagam un cacat de benzina.

Benzina de 95 in Romania e o mizerie, pe langa apa, are tot felul de cacaturi in ea, pentru ca “baietii” de la benzinarii cu cea de 95 fac combinatiile.

In plus, cea de 98+ e net superioara dpdv al performantei si al ungerii motorului.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Combustibilul de calitate proasta se cunoaste. In 2009, pe cand Croatia era mai in evul mediu ca noi, am pus motorina intr-un Ford focus 1.6tdci de 90cp. Benzinaria era brand.

Frate-miu a pus benzina. Avea un megane 1.6mpi de 115cp.

L-am sunat la vreo junatate de ora sa il intreb daca are feelingul ca motorul nu trage. Mi-a confirmat.

 

Viteza maxima a acelui ford focus era 185mmh si stiu ca eram cu pedala la fund de mai bine pe 1 km pe autostrada si masina nu trecea de 155kmh intr-o usoara panta. Ok, eram 2 in masina si aveam destule bagaje. Luand in calcul si panta si incarcatura, tot ar fi trebuit sa ajunga la 170kmh.

Nu a mai rezistat unul cu o Alfa 159 ei m-a depasit prin dreapta cand a prins o mica bresa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

n-as spune ca e prost cel de 95 de la noi cel putin cu cel de la rompetrol nu am avut  probleme , acum folosesc  98 de vreun an , diferenta majora pe care o simt este la viteza pe autostrada cand masina accelereaza mult mai usor 150-200, in oras nu simt nici o diferenta decat ca se consuma mai repede .Nu stiu de unde presupunerea asta ca unii se zgarcesc la 0.7 bani , in general mai scump nu inseamna neaparat mai bun .

Link to comment
Share on other sites

I-am stricat colegului topic-ul cu parerile noastre.

 

Probabil cea de peste 95 sa fie mai ok pentru ungere dar in utilizare zilnica, cea cu cifra octanica mai mare arde mai repede. Ma uit cum scade range-ul stand la semafor, versus cea de 95.

 

Nu este o discutie despre bani, diferenta la pompa este de 30-50 lei/full. Intrebarea este daca prin aceasta diferenta castigi intr-adevar putere, fiabilitate sau doar ajungi sa faci mai multe plinuri pe an, raportat la diferenta de pret si cresterea de consum.

 

 

Edit: mi-a crescut consumul de la 8% la 8.6% mediu, in aceleasi conditii de utilizare

Edited by Masti
Link to comment
Share on other sites

Eu am B58 si imi scrie clar minim 91 maxim 95 ca pot sa bag.Am citit si pe forumurile de afara si toti recomanda benzina de 95.Cea de 99 sau 100 produce detonatii mai puternice sau asa ceva si pe termen lung nu ar face bine motorului.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tzucul said:

Eu am B58 si imi scrie clar minim 91 maxim 95 ca pot sa bag.Am citit si pe forumurile de afara si toti recomanda benzina de 95.Cea de 99 sau 100 produce detonatii mai puternice sau asa ceva si pe termen lung nu ar face bine motorului.

Gresit. Cu cat benzina are cifra octanica mai mare, cu atat sansele de detonatii scad. Asta e si ideea, la presiuni turbo f mari (peste 1.8 bari), pot aparea detonatii de la benzina slaba. Pentru 0.7bani economisiti, risti sa dai 9-10k eur apoi, cat costa un motor nou.

“The higher the octane number, the better the fuel’s ability to resist detonation.

Also, applications where the engine sees increased load or stress, such as towing or heavy hauling, may require additional octane levels. Basically, anything that causes higher combustion temperature and pressure or causes the engine to run hotter than normal can lead to detonation.”

https://www.onallcylinders.com/2015/09/24/detonation-elimination-9-ways-to-prevent-engine-detonation/

 

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, tzucul said:

Eu am B58 si imi scrie clar minim 91 maxim 95 ca pot sa bag.Am citit si pe forumurile de afara si toti recomanda benzina de 95.Cea de 99 sau 100 produce detonatii mai puternice sau asa ceva si pe termen lung nu ar face bine motorului.

Ma indoiesc ca scrie undeva in carte ca poti sa pui maxim de 95. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.