Jump to content

ABS Dsc problema seria 7 e 38 2001


Recommended Posts

Buna ziua,am o problema la un BMW e38 2001,dsc abs și un senzor de frâna raman aprinse in bord ,am schimbat butuci,senzori la roti stânga dreapta,senzor de sub scaun pompa dsc, și tot rămâne aprins senzorii ,pe abs și dsc nu da nici o eroare ,pe tester in timp real la un electrician îmi arată ca nu citește butuci,butuci sunt noi marca meyle,ma poate ajuta cineva cu o părere va rog.

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2023 at 7:10 PM, E38bmw1239 said:

Senzorii de ABS pe fața sunt noi,am schimbat ambii butuci cu rulmenți pe fața ,ca marca meyle 

Sa inteleg, tu zici butuc la tot ansamblul care sustine rulment, disc, roata, brate suspensie, cchiar si arcul e prilns cu un capat in "butuc", corect?

Denumirea piesei aleia tehnic ii zice FUZETA.. 

In fine, cine ti-a recomandat sa schimbi fuzeta nu ti-a explicat si de ce trebuie, ca din ce scrii problema persista.. intreb din curiozitate si invatare a altora care mai intra pe aici..

_____________________________________

Despre tester nu ai zis mai multe. S-a folosit INPA?

Ca daca nu... nu e surpriza ca nu da eroare..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Cred ca ai rezolvat problema pana la urma insa totusi ,am un sfat pentru cei care umbla la modulul de pe pompa : MARE ATENTIE cand cuplati mufa electrica pe multitudinea aceea de pini ! Verificati daca ati asezat mufa corect. Din neatentie sau graba,puteti indoi 1-2 pini care nu vor mai intra in mufa iar cand vreti sa-i indreptati,se vor rupe,sunt foarte fragili.Puteti lua chiar si din schrott modulul cu pini indoiti si daca nu va uitati,fortati mufa si ati "rezolvat-o".

Aceeasi eroare am avut-o eu dupa inlocuirea modulului,cu senzor unghi volan care nu se calibra si problema a fost de la pinii indoiti.

Intrebati-ma de unde stiu 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 11/3/2023 at 9:18 PM, DON CORLEONE said:

Cred ca ai rezolvat problema pana la urma insa totusi ,am un sfat pentru cei care umbla la modulul de pe pompa : MARE ATENTIE cand cuplati mufa electrica pe multitudinea aceea de pini ! Verificati daca ati asezat mufa corect. Din neatentie sau graba,puteti indoi 1-2 pini care nu vor mai intra in mufa iar cand vreti sa-i indreptati,se vor rupe,sunt foarte fragili.Puteti lua chiar si din schrott modulul cu pini indoiti si daca nu va uitati,fortati mufa si ati "rezolvat-o".

Aceeasi eroare am avut-o eu dupa inlocuirea modulului,cu senzor unghi volan care nu se calibra si problema a fost de la pinii indoiti.

Intrebati-ma de unde stiu 🙂

Din păcate nu ,am rămasă după ce a codat modul abs,spira volan ,îi arată ca pe loc are 140 km la oră pe senzori de pe spate ,și pe față vreo 10-15 …și trebuie să găsesc senzori 4 bosch doar ca nu prea găsesc ,să fie din asta cauza ?anul trecut am pus hitachi …pe față 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.