Jump to content

Scurgere ulei din diferential spate F36 420i xDrive


blueyedmind

Recommended Posts

te duci atunci la un service care nu a mai facut asa ceva, are niste mecanici care lucreaza dupa ureche, te costa 1000ron si apoi vezi tu cum o scalzi cu ei sa ti repare diferentialul, pentru ca te asigur ca o sa ti-l distruga pentru ca nu vor sti cum sa puna inapoi cele 2 piulite de la cardan si iti vor distruge rulmentul :), Apoi 2000ron ti se vor fi parut o nimica toata dupa ce vei fi pierdut timp, energie si mai multi bani sa rezolvi ce au stricat aia prima data 🙂 . Don't ask me how i know 😄

Eu mi l-am stricat singur asa ca nu am pierdut asa mult si am invatat ceva din experienta asta, dar cuiva care plateste manopera si depinde de masina aia, ii recomand sa plateasca calitatea si experienta unui service specializat si sa nu caute lucru ieftin ca va iesi mai scump in final si cu un car de nervi si stres.

Edited by mik15
  • Like 2
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, mik15 said:

te duci atunci la un service care nu a mai facut asa ceva, are niste mecanici care lucreaza dupa ureche, te costa 1000ron si apoi vezi tu cum o scalzi cu ei sa ti repare diferentialul, pentru ca te asigur ca o sa ti-l distruga pentru ca nu vor sti cum sa puna inapoi cele 2 piulite de la cardan si iti vor distruge rulmentul :), Apoi 2000ron ti se vor fi parut o nimica toata dupa ce vei fi pierdut timp, energie si mai multi bani sa rezolvi ce au stricat aia prima data 🙂 . Don't ask me how i know 😄

Eu mi l-am stricat singur asa ca nu am pierdut asa mult si am invatat ceva din experienta asta, dar cuiva care plateste manopera si depinde de masina aia, ii recomand sa plateasca calitatea si experienta unui service specializat si sa nu caute lucru ieftin ca va iesi mai scump in final si cu un car de nervi si stres.

Despre asta este vorba . Putini reusesc sa isi repare singuri si de calitate , sau sa ii ajute cineva care e mecanic priceput , ei sa cumpere piesele si la o bere cu un prieten sa o si repare . De cele mai multe ori cand vrei sa iesi mai ieftin , defapt iesi mai scump .

Edited by AAC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu belele cu semeringul la grup pe spate la un f11, era chiar cel catre cardan.

Semeringul + piulita daca imi amintesc erau 100-200 ron  si mai ceva pe 1l ulei oem pt grup spate.

Insa tin minte ca am cerut ceva oferte de pret, si doar manopera era undeva pe la 2000-2500 ron :))

Realitate este ca iti trebuie o cheie care vine prinsa pe flansha si o contra-cheie cu care desfaci piulita.

 E foarte al naibii de deblocat piulita aia, tinand cont ca se bune adeziv pe filet, si suprafata de contact este destul de mare :))

Cumparasem setul acela de chei, si in 2 persoane si cu tzevi puse pe chei, ne-am chinuit doar pana am deblocat piulita veche, si cu masina pe elevator

Inainte de demontaj se face semn pe piulita veche si pe grup, numeri cate rotatii faci pana sa scoti piulita.  Apoi cea noua avut grija sa nu strangi de mai multe ori, ca altfel risti sa tensionezi rulmentul din grup.

Au trecut aproape 3 ani, si nici o lacrima de ulei pe exterior.

Toata operatiunea nu a durat mai mult de 2 ore

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai vorbit cu unii mecanici non-marca, au zis ca manopera e dificila, de aici si scorul de 2000ron. Au mai zis ca cel mai probabil trebuie dat "tot jos" (banuiesc ca "tot" = tot sistemul in sine, roti, planetare, habar nu am...) si mai trebuie un echipament de calibrat angrenajul, de il gasesti de regula prin service-urile specializate BMW.

Nu ma pricep, vorbesc din auzite...

Dar da, piesele cu ulei cu tot nu cred ca sunt mai mult de 200-300ron. Vorbim de niste simeringuri si ulei.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi sa remediez problema la grup spate la APB Service Bucuresti. Daca tot eram pe acolo, i-am facut si revizia, fiind achizitie noua, cu vreo 9000km de la fosta revizie.

Mi s-a recomandat ca la urmatoarea revizie (din 30000km in 30000km) sa schimb bujiile.

Evident ca m-am ales cu o portiera in portiera in parcare in Auchan, dupa.🙄 Si masina am luat-o impecabila…….


S-au schimbat:

- simering cardan

- 2x simering grup

- 2L ulei grup

- 5L ulei 5W30 motor

- filtru ulei

- filtru aer

- filtru polen

- se pare ca filtru combustibil nu se exista 🤷‍♂️

 

Drumuri bune!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Edwin said:

Cum era nivelul de ulei din grup? Pierduse mult?

Nu am discutat pe tema asta... cam necomunicativi cei de la APB Service. Mi-au dat cheile si devizul si ca totul e ok (si cam atat, nu s-a detaliat ce s-a facut, cat s-a facut, daca a fost grav sau daca a fost usor)... Altceva ce sa mai intreb... plus ca sunt lipsit de experienta, ca sa imi vina in minte intrebari de double-check.

Recomandarea lor a fost la urmatoare revizie, peste 10000 km, sa schimb si bujiile si ca alte probleme nu sunt.

Sper doar sa fie ok de acum incolo...

BTW, simeringurile au costat enorm, unul de vreo ~100 de lei si cate 2 de ~300 si ceva de lei... Pe factura mentioneaza garantie 2 ani pt piese.

  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.