Jump to content

Bmw e60 530d probleme la regenerare


Recommended Posts

Va salut.vin cu o problema la masina mea (bmw e60 530d 2005).acum 3 saptamani mergeam cu ea prin oras si dintr.o data a inceput sa auda un huruit ca de avion pe toba de esapament.am iesit cu ea afara din oras si am observat ca,cum luam picioru de pe acceleratie incepea sa scoata fum albastru deschis cum acceleram se oprea fumul.si huruitu se auzea mai tare cu cat acceleram si eu. Cand opresc pe loc se opreste si huruitu la 5 secunde,si daca merg cu ea 20 30 de km dispare sunetu si fumu.daca o alerg la 2 3 zile incepe iar sa huruie .masina nu are dpf catalizator e goala.proprietaru masini a zis ca are dpf off.a mai patit cineva asa ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, george97 said:

masina nu are dpf catalizator e goala.proprietaru masini a zis ca are dpf off.a mai patit cineva asa ?

1. Topicul tau trebuie re-editat si corectat pentru ca masina dupa cum spui tu nu are DPF - daca nu are filtru nu are ce sa se regenereze.

2. Nu cred sa existe topice pe acest forum cu DPF off si probleme rezolvate. Asadar mergi la un mecanic care se pricepe la masina ta speciala.

Link to comment
Share on other sites

 

20 minutes ago, bimmer90f30 said:

1. Topicul tau trebuie re-editat si corectat pentru ca masina dupa cum spui tu nu are DPF - daca nu are filtru nu are ce sa se regenereze.

2. Nu cred sa existe topice pe acest forum cu DPF off si probleme rezolvate. Asadar mergi la un mecanic care se pricepe la masina ta speciala.

Arata ca e activ si plus de asta imi da eroare senzor temperatura a gazelor

Edited by george97
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, george97 said:

Proprietaru zice ca e scos din doft dar masina vede filtru activ si plus de asta inca isi mai face regenerari

Omule daca ai dpf off si din soft inseamna ca filtru fizic nu mai exista iar masina, dpf-ul il arata activ. Altfel cu soft facut si filtru prezent masina lua foc sau motorul  nu mai pornea.

Nu are nici catalizator?

 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, bimmer90f30 said:

1. Topicul tau trebuie re-editat si corectat pentru ca masina dupa cum spui tu nu are DPF - daca nu are filtru nu are ce sa se regenereze.

Daca masina are DPFoff doar fizic, nu si din soft, e posibil sa porneasca procesul de regenerare la x sute de km. Ca nu regenereaza nimic ... e alta poveste.

Parerea mea e ca ar trebui initial verificat softul. Ciudat totusi ca fumul e albastru.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, mgs said:

Daca masina are DPFoff doar fizic, nu si din soft, e posibil sa porneasca procesul de regenerare la x sute de km. Ca nu regenereaza nimic ... e alta poveste.

Cum asa? Procesul de regenerare porneste asa dupa capul lui cu filtru sau fara?

Explica cum il intelegi tu?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@mgs ce ma asteptam de la tine era "regenerarea porneste cand DDE-ul primeste semnal de la senzorii ce masoara DIFERENTA DE PRESIUNE IN FILTRU si atunci cand aceasta ajunge la o valoare limita maxima Porneste Ceea Ce Se Numeste Regenerare" ...in conditiile puse de tine (copiate dim TIS) in engleza mai sus). ALTFEL NU. Nu porneste nici o regenerare. Eu raman ferm convins ca nu porneste nici o regenerare (ca nu-si are rostul, ca nu e infundat nimic, ca nu mai are nimic - in prima toba).

...De fapt nu prea aveai cum sa dai un asa raspuns. 😉

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, george97 said:

Proprietaru zice ca e scos din doft dar masina vede filtru activ si plus de asta inca isi mai face regenerari

Proprietarul minte sau a fost păcălit !

O mașină cu dpf off fizic + soft , nu își face regenerări . E ca o mașină care nu are dpf ,logic !

Link to comment
Share on other sites

  

16 hours ago, bimmer90f30 said:

@mgs ce ma asteptam de la tine era "regenerarea porneste cand DDE-ul primeste semnal de la senzorii ce masoara DIFERENTA DE PRESIUNE IN FILTRU si atunci cand aceasta ajunge la o valoare limita maxima Porneste Ceea Ce Se Numeste Regenerare" ...in conditiile puse de tine (copiate dim TIS) in engleza mai sus). ALTFEL NU. Nu porneste nici o regenerare. Eu raman ferm convins ca nu porneste nici o regenerare (ca nu-si are rostul, ca nu e infundat nimic, ca nu mai are nimic - in prima toba).

...De fapt nu prea aveai cum sa dai un asa raspuns.

Evident ca nu aveam cum sa dau un asa raspuns, bazat pe ... ce visezi seara??? Ma bucur ca esti convins de anumite lucruri, dar e bine sa nu impartasesti totul daca nu ai alte  argumente in afara de "trust me bro".

Poate nu ai fost atent, dar am mentionat ca e un screenshot din ISTA, sursa oficiala BMW, daca e nevoie sa mentionam asta. Tot ISTA spune ca DDE calculeaza si cere regenerare periodic, in functie de mai multe valori: distanta parcursa, viteza medie, temperatura din dpf, senzor backpressure.

Daca regenerarea s-ar opri pentru ca senzorul de contrapresiune arata 0 , atunci nu ar mai avea sens DPFoff SI din soft.

Link to comment
Share on other sites

@mgs  Evident ca nu aveai cum sa dai un raspuns daca DOAR citesti ce scrie in documentatia BMW (fie ea ISTA sau TIS, tot aceiasi branza..). Vezi tu documentatia e MENITA sa me faca sa intelegem ce se intampla in principiu!

Restul, nu e vis cum zici tu, e REALITATEA din fata ta.. de la care tu, eu si altii plecam si o analizam dupa puterea de intelegere a fiecaruia. 

(Vad ca o tii de coarne si zici ca e ciuta.. 😉 )

OPul oricum are alte probleme nu cu regenerarea..

poate ii sugeram sa faca altceva mai bun pentru masina lui. Ce zici?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, bimmer90f30 said:

@mgs hai sa o lasam asa.

poate ii sugeram sa faca altceva mai bun pentru masina lui. Ce zici?

I agree. Fiecare cu parerea lui.

Deja i-am sugerat sa mearga la cineva sa verifice softul. Posibil sa aiba si un stage 1 facut de "cunoscatori", nu e exclus. Daca ne spune de unde e, poate ii recomandam si la cine sa mearga.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, mgs said:

I agree. Fiecare cu parerea lui.

Deja i-am sugerat sa mearga la cineva sa verifice softul. Posibil sa aiba si un stage 1 facut de "cunoscatori", nu e exclus. Daca ne spune de unde e, poate ii recomandam si la cine sa mearga.

Sunt din ploiesti 

 

Treaba e ca am duso la cineva care face softuri bune si a zis ca din soft nu are cum sa fie.pentru ca eu dupa ce am luato la 3 luni a inceput sa faca urat.daca era softu facea de cand am luato

Problema e ca la 2 3 zile dupa ce o alerg apare huritu pe toba si in mers cand iau piciorul de pe acceleratie soate un fum albastru spre alb

Daca merg cu ea 20 de km dispare si huruitu si fumu 

Nu inteleg legatura intre huruit si fum ce o face sa huruie asa zici ca e avion 

Edited by george97
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, george97 said:

Nu inteleg legatura intre huruit si fum ce o face sa huruie asa zici ca e avion 

Eu iti sugerez sa mergi inapoi la cel care face softuri bune si sa iti explice ce are masina ta acum dupa 3 luni; ce are, ca restul nu stiu sa iti explice. Sa ii zici si ca tu stii ca el face softuri bune si stii ca nu are cum sa fie de la soft dar vrei totusi sa afli de la el ce are. Vezi ce zice dupa aia. Si apoi te intorci aici pe forum si ne zici si noua sa aflam si noi, ca poate vrem si noi sa fim clientii lui.

Un numar de telefon al lui o sa poti sa dai?

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Eu iti sugerez sa mergi inapoi la cel care face softuri bune si sa iti explice ce are masina ta acum dupa 3 luni; ce are, ca restul nu stiu sa iti explice. Sa ii zici si ca tu stii ca el face softuri bune si stii ca nu are cum sa fie de la soft dar vrei totusi sa afli de la el ce are. Vezi ce zice dupa aia. Si apoi te intorci aici pe forum si ne zici si noua sa aflam si noi, ca poate vrem si noi sa fim clientii lui.

Un numar de telefon al lui o sa poti sa dai?

 

Nu te inteleg la ce vrei sa bati.masina a avut soft facut cand am cumparato .la baiatu asta am fost sa imi faca o diagnoza sa vada ce erori.in afara de senzoru de temperatura si clapeta de acceleratie nu da nimic.el a zis ca degeaba imi verifica si softu ca sigur nu e din el .acum nustiu ce sa zic

Eu am intrat aici pentru a cere niste pareri dar vad ca se deviaza grav de la subiect.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, george97 said:

el a zis ca degeaba imi verifica si softu ca sigur nu e din el .acum nustiu ce sa zic

Daca nu a verificat nimic in soft si nu esti absolut convins ca ce e pe masina e facut de cineva competent, inca sustin sa il verifici.

DPFoff se poate implementa si prost, cu stergerea tabelului de erori. Cand se intampla ceva, nu mai declanseaza nici o eroare, ca nu mai are de unde. Lucrurile sunt ceva mai complicate decat ce povestesc eu aici si nu sunt in masura sa explic. Cineva competent te poate ajuta.

In Bucuresti ii gasesti (fb search) pe Dragos de la Completechip, Bogdan Onet, Mihai Nedelcu (Remapari ECU) si altii.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, george97 said:

 

Eu am intrat aici pentru a cere niste pareri dar vad ca se deviaza grav de la subiect.

Ai primit sfatul/parerea corecta deja,  sa pui catalizator si dpf la loc pe masina.
Poate oamenii s-au saturat de tinichele pe drumuri si nu mai vor sa dea sfaturi…ca sa ce?!? 

Nu mai poti sa plimbi un bebe/copil pe strada de fumul scos de ele, la semafor daca prinzi in spatele unui cat off / dpf off, te umple de noxe de iti bubuie plamanii… si tot asa.

Mergi la cine ti-a facut soft si dpf off si cere pareri despre bataia de joc.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

On 6/15/2023 at 5:46 PM, bimmer90f30 said:

@mgs ce ma asteptam de la tine era "regenerarea porneste cand DDE-ul primeste semnal de la senzorii ce masoara DIFERENTA DE PRESIUNE IN FILTRU si atunci cand aceasta ajunge la o valoare limita maxima Porneste Ceea Ce Se Numeste Regenerare" ...in conditiile puse de tine (copiate dim TIS) in engleza mai sus). ALTFEL NU. Nu porneste nici o regenerare. Eu raman ferm convins ca nu porneste nici o regenerare (ca nu-si are rostul, ca nu e infundat nimic, ca nu mai are nimic - in prima toba).

Iti atasez un screenshot din ISTA, masina cu DPFoff doar fizic. Se poate observa contrapresiunea 0, ca regenerarea este permisa (Regeneration enabled) si ca ultima regenerare a fost terminata in urma cu ~141km.

FB_IMG_1687334605669.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.