Jump to content

Sfaturi cumparare Z4


xserban

Recommended Posts

Salutare BMW-isti.

 

Sunt un actual posesor de Alfa Romeo 147, o masina frumoasa si cu o tinuta de drum sportiva. Totusi, a venit vremea sa o schimb. Dupa ce am eliminat (rapid de altfel) restul optiunilor, am ramas sa aleg intre Alfa Romeo GT si BMW Z4.

Alfa Romeo GT este o angelic de frumoasa pe cand Z4 arata al dracu de bine :). Asa ca momentan alegerea nr. 1 este Z4, GT-ul fiind "the backup plan" in cazul in care inaltimea mea (1,93) nu-mi va permite sa stau comod in Z4.

 

Din pacate nu am destui bani pentru un Z4 coupe (masina ideala pentru mine de altfel), fapt pentru care ma voi "multumi" cu un Z4 cabrio de prin 2004-2005.

 

Pentru motorizare voi alege un 2.2 sau 2.5 (straight 6 is a must :blink:), 30.000 - 50.000 km, masina trebuie sa fie neagra, de preferinta cu semnalizatoare clare si la interior piele neagra sau crem (rosu iese din discutie pentru un BMW, parere personala).

 

Acestea fiind spuse, as vrea cateva sfaturi de la cei care au Z4 (am vazut vreo 2-3 pe forum), pareri despre motorizarile 2.2 si 2.5 de la BMW de la posesorii de astfel de motoare, sfaturi legate de zgomotul soft-topului si al unui eventual hard top, si orice alta informatie menita sa ma ajute sa devin un membru permanent in acest club :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am 1,90 si m-am plimbat cu unul prin Germania si capul imi era afara rau cu scaunul dat jos.Nu stiu cum era daca avea acoperisul inchis dar cred ca eram la limita.Oricum senzatia e tare mai ales ca in spatele tau se termina interiorul.
Link to comment
Share on other sites

@myxage

Intr-adevar, arata extraordinar masina, eu unul o ador, stiu ca altora le place mai mult Loganul ca un Z4, asta e, e un stil de design care ori iti place la nebunie ori il urasti.

 

Tot ma cocosez eu cumva sa incap intauntru :blink:.

Stiti ceva legat de zgomote ? Soft-topul scartaie ? Dar un hard top ?

Link to comment
Share on other sites

Z4 nu este o masina de confort in care sa stai comod....sau sa cauti comoditatea unui e60...

conteaza foarte mult cum stai la volan si cum iti asezi scaunul;zic asta pt ca am 2.01 :blink: :) si am stat f bine repet, pt o masina sport,si capotat si decapotat dar in pozitia corecta in scaun cu sezutul la baza lui si dat la maxim in jos,nu huzur style :)

Am mers numai cu soft-top si nu scartaia.

E o masina super ca senzatie, eu am avut marele noroc si privilegiu sa merg cu z4 M pe pista la Baneasa, daca ti-o doresti si permiti nu ezita :)

 

post-1247-1185441894_thumb.jpgpost-1247-1185441961_thumb.jpg

Edited by Tytus
Link to comment
Share on other sites

@Tytus

Crede-ma ca in ultimele zile m-am panicat tare mult cu gandul ca va trebui sa renunt la Z4 datorita inaltimii. Pozele trimise de tine sunt mai mult decat edificatoare, si iti multumesc pt ele.

 

Da, imi doresc foarte mult un Z4 M insa nu mi-l permit, asa ca ma voi multumi cu un 2.5.

 

Oricum, orice masina as avea, scaunul neaparat trebuie sa fie cat mai jos pentru un centru de greutate cat mai coborat :blink:

 

Vad ca si tu ai motorul de 2.5, aceeasi generatie cu ce imi doresc eu. Cati km are ? Probleme deosebite? Ce ulei folosesti? Cum e la capitolul performanta? Dar la consum ? I-ai facut ceva modificari ?

Edited by xserban
Link to comment
Share on other sites

Z4 nu este o masina de confort in care sa stai comod....sau sa cauti comoditatea unui e60...

conteaza foarte mult cum stai la volan si cum iti asezi scaunul;zic asta pt ca am 2.01 :)  :)  si am stat f bine repet, pt o masina sport,si capotat si decapotat dar in pozitia corecta in scaun cu sezutul la baza lui si dat la maxim in jos,nu huzur style :)

Am mers numai cu soft-top si nu scartaia.

E o masina super ca senzatie, eu am avut marele noroc si privilegiu sa merg cu z4 M pe pista la Baneasa, daca ti-o doresti si permiti nu ezita :)

 

post-1247-1185441894_thumb.jpgpost-1247-1185441961_thumb.jpg

263676[/snapback]

 

 

Deci tu esti ala care i-ai bulit ambreiajul inainte sa pun si eu mana pe el la Test Drive. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Deci tu esti ala care i-ai bulit ambreiajul inainte sa pun si eu mana pe el la Test Drive.  :blink:

264256[/snapback]

 

nu, tura urmatoare s-a bulit :)

eu am fost in aceiasi tura cu tytus si inca mergea cand am plecat de acolo.

 

am ramas fara frane (fading) si am intrat in niste jaloane :)

i-am zis neamtului ala ca nu mai tin franele deloc (miroseau ca dracu si fumegau) si n-a zis nimic :)

Link to comment
Share on other sites

:) :)

nu, tura urmatoare s-a bulit :)

eu am fost in aceiasi tura cu tytus si inca mergea cand am plecat de acolo.

 

am ramas fara frane (fading) si am intrat in niste jaloane :)

i-am zis neamtului ala ca nu mai tin franele deloc (miroseau ca dracu si fumegau) si n-a zis nimic  :blink:

264288[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca Alfa Romeo a fost mai usor de vandut decat ma asteptam. Asa ca dintr-o data m-am trezit fara masina.

 

Am gasit pe bmw.com la sectiunea masini folosite cateva modele de Z4. In cazul in care cineva de aici si-a cumparat masina din Germania pe firma, as aprecia niste sfaturi.

 

Preturile masinilor pe care le-am gasit eu includ TVA. In urma discutiilor purtate cu dealerii, in cazul in care cumpar masina pe firma si fac dovada ca masina a intrat in Romania, primesc TVA-ul inapoi.

 

Foarte bine pana aici.

 

Totusi ce ma fac in Romania ? 3 persoane cu care am vorbit mi-au spus ca in Romania nu platesc TVA-ul la stat decat in momentul vanzarii masinii, 19% din pretul de vanzare al acesteia. Sa fie corect oare? Orice lamuriri sunt binevenite.

 

A doua intrebare este legata de taxa vamala. Z4 se produce in USA si in cazul in care o cumpar din USA, platesc o taxa vamala de 10%. Insa daca o cumpar din Germania, taxele vamale s-au platit pentru ea, cand a fost importata in Europa. Eu nu mai platesc din nou acei 10%, corect ?

 

Multumesc in avans pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

hai sa iti explic. tva-ul nu il platesti deloc deci poti sa il scazi din start iar faza cu 10% e o prostie pt ca deja a fost platit in momentul in care a fost inmatriculata in europa. iti spun asta pt ca eu nu am platit si detin un z4 2.5. masina e de senzatie dar iti spun un singur lucru care l-am auzit si eu si s-a adeverit . ai grija masina atrage multa invidie.

cat despre inaltimea ta: daca reglezi bine scaunul ai loc. consumul..depinde cum mergi, poate sa consume 11 in oras poate sa consume si 17 iar la viteza mare 160+(asta consider eu viteza mare) nu o sa te deranjeze cu nimic softopul ba chiar mai mult daca e cald afara poti sa mergi cabrio.

alta problema e posibil la drum lung(nu iti cunosc nici varsta nici problemele de sanatate) pentru ca masina e foarte rigida si s-ar putea sa iti fie obositor de condus.

daca iti doresti masina cumpar-o :blink: eu nu regret aboslut deloc

Link to comment
Share on other sites

hai sa iti explic. tva-ul nu il platesti deloc deci poti sa il scazi din start iar faza cu 10% e o prostie pt ca deja a fost platit in momentul in care a fost inmatriculata in europa. iti spun asta pt ca eu nu am platit si detin un z4 2.5. masina e de senzatie dar iti spun un singur lucru care l-am auzit si eu si s-a adeverit . ai grija masina atrage multa invidie.

cat despre inaltimea ta: daca reglezi bine scaunul ai loc. consumul..depinde cum mergi, poate sa consume 11 in oras poate sa consume si 17 iar la viteza mare 160+(asta consider eu viteza mare) nu o sa te deranjeze cu nimic softopul ba chiar mai mult daca e cald afara poti sa mergi cabrio.

alta problema e posibil la drum lung(nu iti cunosc nici varsta nici problemele de sanatate) pentru ca masina e foarte rigida si s-ar putea sa iti fie obositor de condus.

daca iti doresti masina cumpar-o :blink: eu nu regret aboslut deloc

268798[/snapback]

 

Poate l-ai luat inainte de 1 ianuarie de nu ai platit TVA-ul.

Link to comment
Share on other sites

@xxlbastard

Merci de reply, am achitat avansul la masina, e un 2.5 din 2005, ce sa zic "debelea". Duminica asta pornesc dupa ea. In ceea ce priveste rigiditatea, da Doamne sa fie cat mai rigida. La Alfa aveam arcuri si amortizoare sport (-4 cm) foarte rigide si nu m-a deranjat ca imi troscaneau dintii in gura la gropi. Important e cum sta in curbe :blink:

Link to comment
Share on other sites

mi-am luat si eu un 2.5i acum 6 saptamani tot pe firma.

din pretul afisat de handlerii din germania scazi tva-ul care nu il platesti nici acolo si nici aici. tva-ul pt respectiva masina urmeaza sa il achiti cand vinzi la randul tau masina.

scartaituri nu exista din partea softopului decat atunci cand masina aste decapotata si mergi pe drumuri foarte rele (lucru care cred ca se poate remedia cu putin spray lubrufiant la incheieturile capotei). cat despre mers cu viteza, abia de la 150km/h in sus devine deranjant (mult spus) vantul din cabina. eu am mers si cu 230km/h decapotat si nu m-a deranjat, atat doar ca nu intelegeam ce zicea cel de langa mine :blink:. eu am windshield dintrala din textil, dar ma bate gandul sa-mi iau si unul de plexi sa vad cum e cu ala http://64.225.94.154/ShopSite/page69.html

poate stiti voi ceva surse mai ieftine, sau imi dati ceva sfaturi referitoare la problema asta.

in rest nu pot sa zic decat ca ma bucur foarte mult de masina, nu regret ca am luat-o.

si intradevar, cum zicea si altcineva pe aici, masina naste multe invidii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.