Jump to content

Permis moto A1 si AM? ce e nevoie?


Romulus

Recommended Posts

2 hours ago, mgs said:

Sfat personal, inclusiv pentru scuter: casca e cel mai important accesoriu, mie mi-a salvat viata. 

Prietenul meu cel mai bun, chirurg ortoped, nu vrea sa ma lase... El opereaza saptamanal cate un motociclist...

Link to comment
Share on other sites

Am avut eu circa un an un tricity 300.Se conduce cu b-ul,are un consum de circa 3 litrii la suta dar e greu (aprox 290kg) si daca il inclini mai tare pe o parte nu-l mai ridici decat cu ajutor.De mers mergea destul de tare 130-140km/h maxim si era destul de fasneata.Eu am facut trip-uri si de 150km cu el dar l-am dat tocmai din cauza greutatii si marimii lui.Ma tenteaza in schimb ceva de la yamaha de 125cm.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt specialist în legislație, dar am ceva experiență în spate. Intervin pentru că am văzut că sunt dați ca surse vlogărași care s-au apucat de motociclit acum 1-2 ani și care își dau cu părerea pe interweb.

  • Proiectul de lege este gândit (doar) pentru a da acces deținătorilor de permis categoria B la scutere de până în 125cm³.
  • Faptul că există mențiunea cu "transmisie automată" trădează faptul că se referă în mod specific la scutere, nu există practic motociclete care să satisfacă această condiție.
  • Un motor de 50cm³ 2t este acceptabil pentru deplasarea în oraș, solo, în funcție de greutate. În București este cam la limită având în vedere traficul (te "înghite" marea de mașini la plecarea de la semafor de exemplu). În afara orașului (pe centură) devine periculos. Un 50cm³ 4t este și mai rău. Motoare de 100-125cm³ sunt ideale pentru oraș și acceptabile în afară (nu pe autostradă).
  • Triciclurile cu două roți pe față se pot conduce cu categoria B de ani buni dacă satisfac două condiții complementare: un anumit ecartament pe axul față (nu mai țin minte exact cât) și pedală la podea care să acționeze concomitent toate frânele, ca la auto. Majoritatea acestor tricicluri respectă aceste două condiții, însă nu toate. De verificat pe site-ul producătorului sau/și la dealer fiecare model în parte.
  • Aceste tricicluri oferă o mobilitate urbană clar mai bună în raport cu o mașină, dar nu sunt la nivelul unui scuter pe două roți: sunt mai late, mai greoaie și mai puțin manevrabile.
  • După promulgarea proiectului despre care se vorbește, recomand celor interesați această variantă în detrimentul triciclului care se poate conduce cu categoria B.
Edited by PzKpfW
  • Like 2
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.