Jump to content

Probleme consum bmw e46


Cristina181

Recommended Posts

Buna ziua! Am un bmw e46 316i, cu motor de 1.8 vv din 2003,cu un consum in medie de 11 12... I-am schimbat debitmetru de aer, sonda lambda 1 pentru ca îmi dadea eroare pe tester,toba a fost resudata din cauza ca avea crăpături. Pe lângă consumul excesiv, imi reapare martorul de check engine,chiar daca îl șterg din tester, când apare, masina trage și merge jalnic,are momente cand întrerupe sau pleacă greu din loc,scoate fum și consuma ulei (mecanicul mi-a recomandat 5w 30)... Dacă știți cumva o rezolvare la problema asta,va rog sa ma ajutați pentru ca nu reușesc nici cum sa-i dau de capăt,am umblat in continuu la mecanic,si chiar nu doresc sa o vând pentru ca țin prea mult la ea și nici nu îmi permit alta...

Edited by Cristina181
Link to comment
Share on other sites

am pus ceva interfață universala de tester,dar și când am fost la mecanic,care se ocupa doar de bmw-uri, cu interfață speciala ptr bmw,nu a ieșit nimic,decât vanosul și sonda lambda... sonda într-adevăr este aftermarket, dar pun tester ul pe ea de fiecare data cand apare check engine ul,si nu da eroare pe sonda, pe nimic....

nu este o posibilitate sa facă asa din cauza uleiului? au fost mai multe persoane care mi-au spus ca uleiul este mult prea slab,iar arderea prea mare pentru acesta, și mi-au recomandat 10w 40?...

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc și asa,sper sa găsesc pe cineva care folosește asemenea interfata... acel mecanic de bmw-uri mi-a spus ca s-ar putea sa-mi dea eroare pe vanos și din cauza tobei cum a fost sparta și fisurata,si ca nu ar trebui sa fie o problema.. dar având în vedere ca toba a fost resudata cap coada... oricum,va mulțumesc mult,o sa iau sfaturile în considerare.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Cristina181 said:

am pus ceva interfață universala de tester,dar și când am fost la mecanic,care se ocupa doar de bmw-uri, cu interfață speciala ptr bmw,nu a ieșit nimic,decât vanosul și sonda lambda... sonda într-adevăr este aftermarket, dar pun tester ul pe ea de fiecare data cand apare check engine ul,si nu da eroare pe sonda, pe nimic....

nu este o posibilitate sa facă asa din cauza uleiului? au fost mai multe persoane care mi-au spus ca uleiul este mult prea slab,iar arderea prea mare pentru acesta, și mi-au recomandat 10w 40?...

Consum ulei = semeringuri supape  => ulei pe evacuare => sonda lambda afectata  => amestec incorect => consum mai mare de benzina 

10W40 daca ai noroc va masca problema pentru ceva timp . Mai jos un clip unde se explica cum poti vedea daca ai probleme cu semeringurile de supape

 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@Cristina181 Atunci cand mecanicul la care duci masina nu a folosit un soft de diagnoza original BMW, dar a tot inlocuit piese si o tot bajbaie in continuare, fara a rezolva problema, atunci cea mai buna decizie este sa schimbi mecanicul. Exista ateliere non-reprezentanta ale unor mecanici care s-au consacrat, in timp, ca fiind priceputi si de incredere. In functie de localitatea in care locuiesti, poti primi recomandari aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.