Jump to content

F10 socuri in cutie


Recommended Posts

Salut! Schimbul cum a fost facut (gravitational sau flush)? Au fost resetate adaptarile cutiei dupa shimbul de ulei?

12 hours ago, Florentin07 said:

modul sport aveam socuri

Pe modul sport e normal sa ai un mic "soc".

Link to comment
Share on other sites

Am tot scris pe diverse topicuri deschise despre aceasta problema. Cand apar astfel de smucituri nu se rezolva cu schimbul de ulei. Problema apare de la o garnitura care este montata intre corpul cutiei si blocul de valve. De acolo trebuie investigat. Exista un set complet de garnituri care se schimba.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Mircea-Si said:

Am tot scris pe diverse topicuri deschise despre aceasta problema. Cand apar astfel de smucituri nu se rezolva cu schimbul de ulei. Problema apare de la o garnitura care este montata intre corpul cutiei si blocul de valve. De acolo trebuie investigat. Exista un set complet de garnituri care se schimba.

Vorbesti si induci lumea in eroare grav de tot! Ce spui tu acolo este pentru cutia 6hp, masina in cauza are cutie 8hp!!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mergi 500+1000 de km sa se adapteze cutia la presiunile de la uleiul nou, nu umbla inca la ea, poate sa isi revina. In sport zf8hp schimba mai smucit e normal, acum depinde ce inseamna mai smucit pt fiecare. 

Vad ca ai xdrive, vezi sa nu ai soxuri de la xdrive...de la cutia de transfer.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai 5000 de km de  la schimb:)) nu are ce sa se mai adapteze. Eu totusi zic sa inspectezi cutia de transfer de la xdrive, daca ai km aceia 158 k km nu pica cutia de obicei asa rpd, tin mult mai mult. Verifica jantele sa fie drepte, anvelopele sa fie la fel ca uzura si model, totul sa fie bine aici, dupa mai vezi.

Mai verifica si o data nivelul de ulei la cutie...

Cei mai multi cu xdrive au socuri de la cutia de transfer si le confunda cu socurile de la cutie.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Florentin07 said:

Schimbul a fost facut flush

De ce nu s-a facut gravitational conform procedurii ZF? E foarte posibil ca din cauza asta sa-ti fi aparut aceste socuri... flush-ul nu e ok. Adaptarile cutiei dupa schimbul de ulei au fost resetate?

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, andualx said:

Vorbesti si induci lumea in eroare grav de tot! Ce spui tu acolo este pentru cutia 6hp, masina in cauza are cutie 8hp!!

Tu cate cutii ai vazut desfacute, asa de curiozitate? Sau cat de mult te-ai documentat cu privire la aceste doua tipuri de cutie? Sau poate ai tu o solutie pentru initiatorul topicului. Nota 2, stai jos,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
36 minutes ago, Florentin07 said:

Totalul este de 4850 euro (in Germania)

Peanuts.. (adica bani de seminte, sau de tzigari)

🙈

Asta, de bine ce le fac... sa tina cam 150k... (va zic eu ca nici nu le mai testeaza in realitate, o face "computatorul" performant!)

Morala? Schimbati OBLIGATORIU uleiul la 100

(Eu poate m-am amuzat mai sus, si recitind, cutia nu are nimic, ce de la x-drive e defect de costa aproape 5k euro..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Florentin07 said:

[...] Au spus ca nu se poate repara doar sa schimbe piesa.

Din pacate, trebuie sa platesti din propriul buzunar pentru politica de piese de schimb care s-a generalizat la toti producatorii din industria auto.

Vezi cele doua poze de mai jos: una cu piesele de schimb care erau disponibile pentru cutia de transfer a unui BMW E30 325 ix, iar cealalta cu reperele disponibile pentru cutia de transfer a unui BMW F10 2.0d xDrive. Cred ca e foarte usor sa iti dai seama in care este vorba de E30 si in care de F10. Trei decenii distanta - si aproape nimic nu se mai repara.

 

E30-325ix-TransferBox.png

F10-520xd-TransferBox.jpg

  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, FiveThreeFive said:

Trei decenii distanta - si aproape nimic nu se mai repara.

Las'ca nici la E90 nu repara nimeni cutii prin vest.. si a fost facuta doar in 2005. 

Cam atunci le-a apus vremea pieselor inlocuibile in cutia de viteze in general. 

Baieti destepti; de ce sa faca si altii un ban.. cand pot sa faca mai mult ei.

Iar noi mai nou TREBUIE sa iubim mediul prin propriu buzunar.. (da sa fie plin). 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Florentin07 said:

Am fost la Bmw si mi-au gasit problema,este de la xdrive cutia nu are nimic.Au spus ca nu se poate repara doar sa schimbe piesa .Totalul este de 4850 euro (in Germania)

Se pricep mecanicii BMW in a gasi solutii cum ma pricep eu sa dezamorsez bombe.

Schimba uleiul de la cutia de transfer in prima faza, s-ar putea sa ai noroc si sa dispara. In general astea sunt sensibilie si cand uleiul e f uzat, incep sa faca figuri.

Daca nu merge asa, sigur se poate repara, sunt cateva service-uri profi care fac asta.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Florentin07 said:

Am fost la Bmw si mi-au gasit problema,este de la xdrive cutia nu are nimic.Au spus ca nu se poate repara doar sa schimbe piesa .Totalul este de 4850 euro (in Germania)

Vorbeste cu cei de la AUtomatico, sigur iti poate repara cutia de transfer.

Sau X-delete si ramai cu tractiune spate :))

Link to comment
Share on other sites

Doar la bmw pot face deoarece mai am o luna garantie.Cei de la garantie au zis ca 40%platesc ei si 60% eu pentru ca masina a depasit 150.000 km.

4 hours ago, arnx said:

Stiu ca e greu, poti cumva sa explici cum se simt socurile? Sau in ce plaja de turatii face, se simt socurile in scaun? 

Cand schimba la peste 2000 de turatii se simte.Doar cel de la volan le simte daca stai in dreapta sau in spate nu se simt plus Duminica am facut 1500 km si mi-a aparut de vreo 3 ori Drivetrain eroare

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, WIN60 said:

După ce ca ești stresat de motor când cumperi BMW SH, trebuie sa fii stresat și de cutia de viteze automata. 

Pai n'are el 100k? 

Acum ca stie, sa schimbe uleiul prin metoda gravitationala ca stie care e cea buna..

Hai mai ca Bmw nu mai ce a fost o dat', nu ne-am lamurit..?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.