Jump to content

318is - imi pare lenes la urcare (ex. cota 1400)


22MFG

Recommended Posts

Salut,

 

Am un 318is din 95 cu 126.000KM.Am bagat in el aprox 1500 eur acum doua luni.Pot spune ca din punct de vedere mecanic este nou...anyways,masina arat si merge f bine dar am senzatia ca la urcare nu prea are vlaga.

 

Weekendul trecut am fost la munte si am urcat la cota 1400 unde mi-a dat senzatia ca nu trage asa cum trebuie...la drum drept are un demaraj beton iar ca si viteza no comment.

 

Am observat ca uneori relantiul scade brusc si isi revine intr-o fractiune de secunda...citind pe forum am dedus ca este vorba de debitmetru (corect ?)

 

Intrebari:

Are rost sa incerc sa il curatz cu WD40 ? (daca da,va rog sa-mi spuneti ca la prosti (pt ca sincer nu am nicio treaba cu mecanica auto) unde este situat acest debitmetru...de desfacut/curatzat/montat ma descurc)

Are rost sa curatz injectoarele cu "mirifica" solutie din anumite service-uri ?

 

Multumesc anticipat pt raspuns !

 

IN ATENTIA ADMINILOR

Contul rootkited este tot al meu.Nu stiu din ce motiv din martie si pina acum reuseam sa ma loghez cu el dar nu puteam sa deschid niciun topic.Am incercat revalidare....etc....nu vrea si pace...PLEASE DELETE IT !

Link to comment
Share on other sites

gasesti topic depre curatarea debitmetrului, just search

263213[/snapback]

 

Am cautat si am casit cateva thread-uri...dar cum am spus...nu ma pricep la mecanica si mi-e teama sa ma apuc sa umblu la ea dupa sfaturile date pe un thread pt. bmw 320 sau orice alt model.....Poate sint identice..dar nu si pt o persoana care nu are nici cea mai mica legatura cu mecanica auto :blink:

 

Drepr urmare am preferat sa intreb (cu riscul de a obtzine raspunsuri de genul "just search")

 

Anyway....multumesc pt hint...macar pe acest forum mi s-a raspuns :)

Link to comment
Share on other sites

Weekendul trecut am fost la munte si am urcat la cota 1400 unde mi-a dat senzatia ca nu trage asa cum trebuie...la drum drept are un demaraj beton iar ca si viteza no comment.

daca doar ti-a dat senzatia ca nu trage la un urcus nu inseamna ca ai probleme cu debitmetrul. mai poate fi si corpul de acceleratie murdar, filtrele neschimbate, etc

iar variatiile ralantiului pot fi cauzate de valva PCV....

 

DETALII

Link to comment
Share on other sites

l-am identificat pe nene debitmetru....sper :blink:....se afla chiar in spatele filtrului de aer ?!? ..... din ce am dedus eu trebuie sa scot si capacul de la filtrul de aer ..... o sa incerc simbata sa il curatz si sa schimb si bujiile cu niste ngk-uri (am inteles ca sint ok....tot de pe acest forum)

 

Thanx, o sa va spun ce rezultat am avut !

Link to comment
Share on other sites

din ce am dedus eu trebuie sa scot si capacul de la filtrul de aer ..... o sa incerc simbata sa il curatz si sa schimb si bujiile cu niste ngk-uri (am inteles ca sint ok....tot de pe acest forum)

Thanx, o sa va spun ce rezultat am avut !

filtrul mai bine schimba-l cu totul (max. 30 ron), iar ngk-urile sunt ceea ce trebuie.

Link to comment
Share on other sites

filtrul mai bine schimba-l cu totul (max. 30 ron), iar ngk-urile sunt ceea ce trebuie.

263233[/snapback]

 

m-am exprimat gresit....filtrul este nou....ma refeream la debitmetru cind am zis ca voi incerca sa il curatz...toate filtrele sint noi,amortizoare,flanshe,bascule....tot tot tot...din fatza pina-n spate e nou....

Link to comment
Share on other sites

Thanx olyro2000 !Maine le cumpar !

Si pt a nu deschide un alt thread, am sa pun inca o intrebare aici:

 

Se merita sa ii fac un chip tuning ?Am inteles ca voi castiga 14cp....adica un total de 154....dar...merita ?dezavantaje ?Am comunicat pe mail cu diferite firme care se ocupa de asa ceva si nu au spus nimic despre dezavantaje..dar sint convins ca exista...anyone ?

 

Thanx

Link to comment
Share on other sites

:blink: tractiune spate si benzina. cum vrei sa traga spre cota 1400? ai 2 motive sa nu te ingrijorezi: pt o masina cu tractiune spate e mai greu la deal. de asemenea cand ai benzina e cu atat mai greu ca nu ai cuplu ca la diesel. m-am aflat si eu in situatia asta. sa vezi cum urca seat-u unui prieten 1.9 tdi si cum urcam eu, turat la maxim
Link to comment
Share on other sites

Nope! :blink: Nu e buna comparatia, nu are a face cu RWD sau FWD. Eventual, daca vrei totusi sa folosesti caruciorul ala, trebue sa pui problema asa: Ai un carucior cu 2 saci de ciment si trebuie sa il faci sa mearga INVARTIND o roata. Pe care o alegi, una de pe fata sau una de pe spate?

 

La urcare SPATELE e mai bun, ca e mai multa greutate pe el, si are aderenta mai buna. Totul sta in cuplul motorului. E normal ca TDI-ul sa urce mai bine. Putere mare = viteza maxima mare, cuplu mare = acceleratie mai buna.

 

Ai incercat o liniuta cu un FWD pe urcare? El o sa ridice botul si o sa patineze aiurea, iar BMW-ul o sa bage puntea spate in asfalt si o sa o rupa la fuga.

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa ma dau cunoscator neaparat. intr-adevar aderenta e perfecta la urcare deoarece cum ai spus tu greutatea vine pe puntea spate. dar ma gandesc ca e nevoie de mai multa forta la impingere..

 

in orice caz orice motor in 4 cilindrii pare lenes cand urci la cota 1400 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cu cat sunt mai multi cilindri cu atat cuplul este mai mare. :blink: De aceea imi place motorul BMW de 6 cilindrii, si sunt sigur ca o sa ma imbolnavesc cand o sa pun piciorul intr-un V8 BMW, V10 BMW, V12 BMW... DA DOAMNE!

 

Cat despre impins si tras, ai dreptate, insa tu (cel care prestezi laborioasa treaba) esti 2x2, si nu putem vorbi de fata sau spate :)

Link to comment
Share on other sites

cei drept ultimile urcari la 1400 le-am facut ba cu un astra diesel ba cu un vw...tot diesel....poate am ramas "marcat" de felul in care se "catzarau" cele doua....

 

Ok, m-am mai linistit...deja eram suparat pe pisicutza mea.

Thanx a lot !

 

In ceea ce priveste chip tuning-ul (fara alte modificari)....merita ?

Edited by 22MFG
Link to comment
Share on other sites

Sincer, prea multi bani pentru nimic, sigur te va costa 100-150 euro acel cip tuning, sincer chiar nu marita pentru 15 cai, am si eu IS la fel ca si tine si am ars motoare de 170 caluti :blink: , mai exact 325 motor 12 valve, eu unul sant fff multumit cum trage masina, cei drept nu am ajuns inca la munte, dar cand am venit de la Timisoara am mers si pe drum de munte, nu mi s-a parut diferenta intre campie si munte, cei drept aveam decat 200 Km facuti cu masina.

BTW daca tot vrei sa vezi ceva in plus la masina ta incearca sa pui benzina Carrera100 , poate o fii placebo dar mie unul mi se pare ca merge mult mai bine decat cu cea de 98 si in plus motorul are vibratii mai mici si trage mai bine, urca in ture mai violent. apropos si mie mai cade relanti-ul exact cum ai spus tu, o fractiune de secunda dupa acre revine. Bafta

Link to comment
Share on other sites

ok, got it.....in ceea ce privese benzina...eu am pus numai de 95 dar folosesc un aditiv adus de un prieten care lucreaza la petrom....sustine ca este aditivul care il folosesc cei de la petrom si omv la benzina de 100....este f concentrat si se pune extrem de putin....am sa incerc cu 100....duminica plec la mare :blink: ..... o sa revin cu detalii
Link to comment
Share on other sites

Sincer, prea multi bani pentru nimic, sigur te va costa 100-150 euro acel cip tuning, sincer chiar nu marita pentru 15 cai, am si eu IS la fel ca si tine si am ars motoare de 170 caluti  :blink:  , mai exact 325 motor 12 valve,

263660[/snapback]

Daca tu faci suta in 10.2 si 325i 12V face suta in 8.9, e clar ca te-a subestimat sau nu conducea bine....rezultatul unei liniutze e concludent cand te dai de 3-4 ori nu o data...

Link to comment
Share on other sites

:blink:  tractiune spate si benzina. cum vrei sa traga spre cota 1400? ai 2 motive sa nu te ingrijorezi: pt o masina cu tractiune spate e mai greu la deal. de asemenea cand ai benzina e cu atat mai greu ca nu ai cuplu ca la diesel. m-am aflat si eu in situatia asta. sa vezi cum urca seat-u unui prieten 1.9 tdi si cum urcam eu, turat la maxim

263394[/snapback]

 

Nu e mai greu la deal cu tractiunea spate, asa cum ti s-a atras atentia.

 

Vad ca se vehiculeaza ideea ca cuplu mare, este mai bun la deal. Adevarat doar partial. Cuplu mare ajuta sa accelerezi mai bine, dar puterea este cea care invinge gravitatia. Daca te uiti pe caracteristicile de cuplu ale motoarelor vei pricepe mai bine. Majoritatea dieselurilor sunt dezavantajate. Au cuplu, dar nu mai au putere, ca urmare plafoneaza acceleratia. Pe cand la benzina, cand incepi sa ai putere spre maxim, ai si cuplu bun. Doar ca trebuie turata. Se simte cel mai bine la motoare de 2l diesel, respectiv benzina. Unde diesel se plafoneaza pe la 120-140 km/h la o panta abrupta, pe cand benzina, accelereaza mai greu, dar accelereaza. E o chestie de gust. La motoare mai mari, nu mai se simte diferenta asa de tare.

 

[...]

dar ma gandesc ca e nevoie de mai multa forta la impingere..

[...]

263422[/snapback]

 

Nici poveste. Forta e aceeasi.

Link to comment
Share on other sites

Daca tu faci suta in 10.2 si 325i 12V face suta in 8.9, e clar ca te-a subestimat sau nu conducea bine....rezultatul unei liniutze e concludent cand te dai de 3-4 ori nu o data...

263695[/snapback]

 

mai exact 8.2 :blink:

diferenta aia de 2sec inseamna cateva tiruri pana la 100km/h

Link to comment
Share on other sites

ok, deci trebuie turata....bun...eu schimb vitezele in 3000 de ture....nu m-ar deranja sa o forjez mai tare daca mi-ar spune cineva ca motorului de BMW ii plac turatiile...cu alte cuvinte...."nu-i pica relantiul in baia de ulei" daca-l fortzez ? (aia cu relantiu e la misto...chiar in halu asta de bata nu sint).....

 

Aseara vorbeam cu fostul proprietar al masinii care a ras de mine cind i-am spus ca nu tragea la deal...a zis ceva de genul "hai mah...nu exista asa ceva....urc-o mult in ture ca asa-i place"

 

so....which is it ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.