Jump to content

318is - imi pare lenes la urcare (ex. cota 1400)


22MFG

Recommended Posts

ok, deci trebuie turata....bun...eu schimb vitezele in 3000 de ture....nu m-ar deranja sa o forjez mai tare daca mi-ar spune cineva ca motorului de BMW ii plac turatiile...cu alte cuvinte...."nu-i pica relantiul in baia de ulei" daca-l fortzez ? (aia cu relantiu e la misto...chiar in halu asta de bata nu sint).....

 

Aseara vorbeam cu fostul proprietar al masinii care a ras de mine cind i-am spus ca nu tragea la deal...a zis ceva de genul "hai mah...nu exista asa ceva....urc-o mult in ture ca asa-i place"

 

so....which is it ?

263730[/snapback]

 

La drum normal (nu cunosc motorul tau) probabil schimbi la 3.000-4.000. Daca mergi agresiv, spre 5.000, dar daca esti la deal cu pedala la fund, probabil mai aproape de 6.000 daca vrei rezultate maxime.

 

E foarte importanta turatia la care cuplezi NOUA viteza dupa debreiere.

Link to comment
Share on other sites

got it...so drept urmare simbata inainte de plecarea la mare i voi face urmatoarele:

 

1. Bujii NGK

2. Curatzat injectoare

 

Urmand ca la intoarcere sa ii fac schimbul de ulei

 

Multumesc mult pt info-uri...sper ca ma voi revansha intr-un fel sau altul

Link to comment
Share on other sites

Ia bujii NGK BKR6EQUP, in ETK asa recomanda.  :blink:

263310[/snapback]

 

 

Thanx dude......maine trebuie sa se intoarca un prieten din germania....l-am rugat sa imi cumpere de acolo...acum sper sa aiba si timp si chef sa caute :)

Link to comment
Share on other sites

Daca tu faci suta in 10.2 si 325i 12V face suta in 8.9, e clar ca te-a subestimat sau nu conducea bine....rezultatul unei liniutze e concludent cand te dai de 3-4 ori nu o data...

263695[/snapback]

 

M-am dat cu el de 3 ori, el avea un cabrio eu coupe, si l-am linistit, acum a schimbat el si grupul, si tot plec de langa el in viteza 1 tinand cont ca masina mea are cu multe sute de Kg in plus fata de a lui. Din cate imi aduc aminte pe tablita de pe oala scria 1780Kg, ceea ce mi se pare ff mult in comparatie cu ursul cu care m-am dat (1250Kg).

Link to comment
Share on other sites

Thanx dude......maine trebuie sa se intoarca un prieten din germania....l-am rugat sa imi cumpere de acolo...acum sper sa aiba si timp si chef sa caute :blink:

263764[/snapback]

 

 

Daca vrei ne intalnim la mare si ne "tragem" un pic, eu ma duc in Mamaia dupa care pe seara la Liberty Parade. plec vineri seara. poate ne auzim pe acolo. 0766806124 Marius

Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu el de 3 ori, el avea un cabrio eu coupe, si l-am linistit, acum a schimbat el si grupul, si tot plec de langa el in viteza 1 tinand cont ca masina mea are cu multe sute de Kg in plus fata de a lui. Din cate imi aduc aminte pe tablita de pe oala scria 1780Kg, ceea ce mi se pare ff mult in comparatie cu ursul cu care m-am dat (1250Kg).

263799[/snapback]

Inseamna ca 325-ul nu tragea cum trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei ne intalnim la mare si ne "tragem" un pic, eu ma duc in Mamaia dupa care pe seara la Liberty Parade. plec vineri seara. poate ne auzim pe acolo. 0766806124 Marius

263801[/snapback]

 

 

Sigur,doar ca eu am sa ajung duminica dimineatza

Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu el de 3 ori, el avea un cabrio eu coupe, si l-am linistit, acum a schimbat el si grupul, si tot plec de langa el in viteza 1 tinand cont ca masina mea are cu multe sute de Kg in plus fata de a lui. Din cate imi aduc aminte pe tablita de pe oala scria 1780Kg, ceea ce mi se pare ff mult in comparatie cu ursul cu care m-am dat (1250Kg).

263799[/snapback]

 

lol.. alea nu sunt greutatile..

un e36 are 1300 si ceva kg iar un e30 1100 si ceva kg

avea masina aia ceva. nu discuta cu tine daca era in mintile e :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ia bujii NGK BKR6EQUP, in ETK asa recomanda.  :blink:

263310[/snapback]

 

 

Bujiile care iti trebuie sunt Bosch F7LDCR sau NGK BKR6EK (2 electrozi), nu BKR6EQUP (4 electrozi). De la M52 in sus se folosesc EQUP-urile.

Daca esti din Bucuresti, incearca la GUT Impex - Drumul Taberei 93 - 0214134712.

264233[/snapback]

 

 

ok....iar isnt in ceatza :) .... Da sint din bucuresti...am sa dau un tel maine.multzumesc

Link to comment
Share on other sites

Prima bucata link (a se observa mentiunea de la piesa 13):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...598&hg=12&fg=05

 

A doua bucata link (a se observa codul 120598368 din linkul anterior). Poate ne ajuta cineva care stie germana, dar parerea mea e sa iei bujiile recomandate initial, pentru ca au fost cazuri in care motorul a mers mai prost cu bujii cu 4 electrozi decat cu bujii cu 2 electrozi, asa cum a fost echipat de fabrica.

post-1921-1185542289_thumb.jpg

post-1921-1185542296_thumb.jpg

post-1921-1185542303_thumb.jpg

post-1921-1185542310_thumb.jpg

post-1921-1185542317_thumb.jpg

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

normal ca un diesel te baga in scaun mai bine, are cuplu, dar acul la kilometraj urca cu incetinitorul... shi normal ca trebuie sa`l tzi turat... daia e benzina, sa`i dai ture... 2500rot/min diesel ~ 3500-4000 rot/min benzina... shi dieselu il tzi peste 2000 cand urci, daca nu ajuta turbina moare motoru` / shi urat mai face un diesel cand ii moare motoru` in sarcina... zici ca explodeaza :blink:), te shi sperii, parca se dezintegreaza mashina... te intrebi daca mai e intreg.. cred ca stitzi senzatzia

 

 

NU MAI SCRIE MIRC! FOLOSESTE DIACRITICE!

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Prima bucata link (a se observa mentiunea de la piesa 13):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...598&hg=12&fg=05

 

A doua bucata link (a se observa codul 120598368 din linkul anterior). Poate ne ajuta  cineva care stie germana, dar parerea mea e sa iei bujiile recomandate initial, pentru ca au fost cazuri in care motorul a mers mai prost cu bujii cu 4 electrozi decat cu bujii cu 2 electrozi, asa cum a fost echipat de fabrica.

264324[/snapback]

 

 

Eu vbesc germana,spune-mi ce vrei sa traduc.Am verificat si eu cartea si primele bujii recomandate sint BOSCH F7 LDCR urmate de NGK BKR6EK .... Nu stiu daca sint trecute in ordinea alfabetica sau modelul mai bun ditre ele primul....

 

Va tzin la curent

Edited by 22MFG
Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit NGK-uri asa ca am luat BOSCH F7 LDCR...le-am schimbat acum si parca se comporta mai frumos.

 

Pe ea am gasit puse NGK-uri inscriptionate cu BMW .... oare sint cele din fabrica ?!? .... anyways....aratau f bine...le-am pastrat....

 

Bafta si multumesc mult pt ajutor....!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.