Jump to content

Inlocuire motor b 47


raulnicolae

Recommended Posts

S-a inlocuit un motor b47 in urma gasirii de pilitura in filtru de ulei.Problema este ca racitorul de ulei s-a folosit tot de pe motorul defect iar dupa cativa km iar a aparut ceva urme de pilitura in filtru.Corpul filtrului de ulei s-a curatat dar racitorul nu.Posibil sa fie pilitura respectiva din racitor? Se poate sa fi daunat cu ceva noului motor?

Link to comment
Share on other sites

Depinde unde e amplasat filtru de ulei fata de racitor. Daca e amplasat dupa filtru atunci sunt sanse ca  uleiul care iese din filtru sa fi "spalat" racitorul, acesta fiind dupa..

Stiu ca B47 e acelasi motor, 95% ca N47, iar in topicul despre uleiuri am pus un circut cu ungerea motorului. Cauta in topicul ala poza din cartea lui N47 sa vezi daca sunt cum am zis mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Daca filtru nu aduna particolele din metal si alte "produae" ale uzurii motorului din ulei tu crezi ca dauneaza sau nu?

Eu cred ca da, pentru ca filtrul nu isi face treaba. Sau pilitura este acolo si se plimba inca nestingherita pana e adunata de filtru..

E complicat de inteles ce se intampla asa de pe margine. Aico eu nu explic decat logic.. pilitura ar trebui sa fie adunata de filtru..

S-a incercat o "spalare" cu un ulei mai ieftin, scos si filtrul si pus un ulei mai de calitate si alt filtru?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

S-a inlocuit motorul ,pastrandu-se corpul filtrului si racitorul de pe motorul distrus(martor presiune ulei in bord,span in filtru).Inainte de montare s-a spalat corpul filtrului de ulei dar nu s-a mai demontat si racitorul de pe el pt o spalare totala.dupa vreo 100 de km s-a scost filtru pt verificare si ce sa vezi ceva pilitura si in filtru respectiv.Intrebarea este posibil sa fi ramas in racitor pilitura din vechiul motor sau posibil sa fie dus si motorul nou montat? de functionat functioneaza perfect.Dupa golit tot uleiu si maine se schimba iar uleiul si filtru.Ma gandesc ca daca era motorul crapa iar in 100 de km.

Edited by raulnicolae
Link to comment
Share on other sites

Nu ai cum sa cureti perfect tot traseul,trebuiau montate racitor si corp ,piese noi.

acum nu ai ce face decat sa faci schimburi de ulei in continuare si sa speri ca elimina tot spanul.

din pompa intra direct in racitor ,dupa in filtru ,si inapoi in motor.

IMG_0682.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Motorul a inceput sa tremure ,in cele din urma sa si stranga atunci dupa ce s-a aprins martorul presiune la ulei si sa isi schimbe sunetul.In cele din urma s-a mai descoperit ca motorul vechi nu prea a avut de a face cu schimburile de ulei si avea si supapa din capac sparta.dupa ce s-a racit nu a mai strans dar  ramas cu ceva zgomot.La b 47 posibil sa fie traseul de ungere diferit ca la n47.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, wolf20 said:

din pompa intra direct in racitor ,dupa in filtru ,si inapoi in motor.

Daca e inainte de filtru, nu prea ai de ce sa te ingrijorezi ca filtrul ar trebui sa adune tot spanul.

Poate ca trebuia sa pui racitor nou sau macar sa il fi facut celui vechi 2-3 bai cu ultrasunete, cred ca il curata cat de cat.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate,dar nu pot sti sigur cum este montat racitorul inainte sau dupa,sau chiar sa fie si motorul nou montat cu aceeasi problema.Ma gandesc ca intr-o 100 de km ar fi crapat daca ar fi fost ceva problema cu el.Oricum azi o sa i se faca un nou schimb d ulei si filtru si o sa vad in timp cum se manifesta.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, raulnicolae said:

Deci  se pare ca un injector este cu problema.Se mai poate merge cu tacanitul respectiv pana ajung la o diagnoza sa vad care ar trebui schimbat? Are legatura cu pompa de inalta pe care am pastrat-o de la noul motor si injectoarele de la vechiul motor?

Dupa orice modificare la injectoare, chiar daca doar le-ai scos si dupa le montezi, trebuie resetat sistemul de injectie cu Ista. Se intelege de la sine ca trebuia resetat daca ai schimbat pompa de inalta.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, raulnicolae said:

Deci  se pare ca un injector este cu problema.Se mai poate merge cu tacanitul respectiv pana ajung la o diagnoza sa vad care ar trebui schimbat?

Poate ar fi fost o idee buna sa fi trimis injectoarele la verificat pe banc. Diagnoza nu o sa iti spuna mare lucru.. 

O spun din patite la un M47 cu injectoare solenoid; testul pe retur arata rezultate diferite in sensul a ce injector scapa sau trimitea motorina inapoi spre rezervor. Cel mai realist e testul pe banc.

Cat despre ..reset, este obligatoriu sa INREGISTREZI injectoarele cu ISTA (altele decat cele pe care au fost pe motorul instalat) si daca le-ai inversat pe cilindri! Daca nu le-ai inversat merge si fara "reset"..

Sau poate ne spun mai multe cei care stiu exact ce vor sa spuna cu Reset.m

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am pus ista pe masina si valorile sunt bune.De resetat nu am resetat injectoarele(injectoarele sunt de pe motorul vechi adica a masinii montate in ordinea care au fost , pompa de inalta de pe motorul nou.O sa ma duc atunci sa dau reset iar la injectoare.In ista care ii functia de resetat injectoare mai exact si ce implica mai exact, o simpla resetare?

 

IMG_6811 2.jpg

Edited by raulnicolae
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.