Jump to content

BMW F10 benzina


VladVlad

Recommended Posts

Salut,

sunt abia inscris pe forum si as vrea sa va cer ajutorul. Problema auto - aprindere senzor de lichid racire in bord, oprit masina, alimentat cu lichid racire, repornit, mers cca 500 m si apoi sarea din viteza in mers si se oprea motorul. Dus masina pe platforma la service, mi au spus ca a intrat lichid de racire in motor desi garnitura de _chiulasa_ pare ok- neavariata. Mi au dat o lista de piese dupa ce au desfacut partial motorul, printre care axele cu came admisie si evacuare, termoflor, distributia (pe lanta) etcc.. practic o intreaga reparatie capitala a motorului, A mai intampinat cineva problema asta? vreo recomandare de mecanic priceput? mi e ca fac reparatia si de fapt sa nu fie de acolo.

Multumesc mult pentru orice sfat si sugestie.

Link to comment
Share on other sites

Vlad, nu poti obtine pe forum o diagnoza mai buna decat cea realizata de un bun specialist care a inspectat motorul. In ipoteza ca service-ul este competent si corect, rezulta ca uleiul s-a contaminat cu apa, iar ungerea deficitara a dus la uzura pieselor respective. Uleiul si apa se intalnesc fie cand se compromite garnitura de chiulasa, fie cand se compromite radiatorul ulei - apa ("termoflotul"). Cuzinetii arborelui cotit (biela / palier) au fost verificati? Ar fi util sa precizezi exact ce model de motor este, anul de fabricatie si rulajul.

Daca ai cel mai mic dubiu privind service-ul respectiv, este bine sa mai ceri inca o opinie, inainte de a lua o decizie. Dar retine ca o astfel de opinie necesita inspectia motorului, nu se poate realiza la distanta.

De asemenea este bine sa ai in vedere ca, in functie de valoarea estimata a notei de plata, uneori este mai avantajos sa inlocuiesti motorul cu un altul al carui istoric este cunoscut - preferabil livrat si cu un minim de garantie.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Motor benzina 528i, 1997 cp, an fabricatie 2012, rulaj 240.000 km. Din ce mi au spus cei de la service termoflotul este spart, trebuie si distributia kit complet schimbata- desi lantul nu e rupt- aici nu ma pricep, insa daca lantul nu e rupt de ce necesita tot kitul? alte chestii de schimbat axele cu came, kit montaj turbosuflanta, oring supape

Link to comment
Share on other sites

Motorul N20 nu este un model de fiabilitate. Citeste pe Internet informatii despre problemele tipice acestuia; distributia este una dintre acestea.

Ca urmare, recomandarea de a inlocui kit-ul de distributie la rulajul indicat mai sus mi se pare corecta. De asemenea, are sens inlocuirea simeringurilor de supape, de vreme ce tot ai chiulasa demontata. Imi imaginez ca axele cu came prezinta uzura la nivelul lagarelor sau camelor - altfel nu ar fi necesar sa le inlocuiesti. A fost demontata doar chiulasa - blocul motor ramanand pe masina neatins, sau a fost demontat si inspectat tot motorul, inclusiv blocul motor? Intreb pentru ca, in conditiile in care axele cu came sunt compromise, atunci arborele cotit si pompa de ulei trebuie si ele inspectate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.