Jump to content

Bataie motor N47N - 116d 2013


kmrade

Recommended Posts

Salut,

Tocmai ce am luat un seria 1 F20 din 2013 cu motorul de 1.6 116d 116CP.

Din nefericire a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc, fie fata sau spate in primii 5 metrii. Nu se aude la turatii de relati sau turatii superioare.

 

Ati mai auzit asa ceva? Sa fie vreun injector? Sau bate ceva in motor? Va intreb ca sa nu ma apuc sa desfac motorul bucati degeaba. Urmeaza sa ii fac distributia + pompa ulei (am inteles ca la astea e bine sa schimbi pompa pe ulei odata cu distributia).

Cel mai bine se aude la 00:19

Va multumesc pentru timpul acordat!

Edited by kmrade
Greseala de scriere
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Revin cu un update.

@ADRIAN HD motorul e 1.6 nu 2.0

Bataia e de la injectorul 1. Din fericire am scapat usor. Aveam eroare de presiune insuficienta in rampa inalta care a disparut dupa schimbarea filtrului de motorina. Am facut bucati filtrul vechi sa vad daca este span sau urme si era curat.

Pe tester valoarea la injecrorul 1 la relanti era de 1,9 - 2,0 si cand incepeam sa turez crestea si pana in 4,9 - 5,0.

Am scos mufa de la injectorul 1 (bineinteles ca a inceput sa faca ca un tractor mergand in 3 :)) ) dar sunetul nu mai era, simuland aceleasi conditii in care era. Cu mufa pusa inapoi sunetul iar prezent.

Luni le dau jos toate 4 si le trimit la verificat + reconditionat la care e necesar.

Sper sa fie asa :)

O sa revin cu update dupa ce fac chestia asta, sa ramana informatiile in caz ca cineva se mai confrunta cu aceeasi problema.

 

Offtopic: nu reusesc sa ma conectez cu ISTA + si cablu K+DCAN la masina asta. O vede o data si apoi gata. Pe modelele E folosesc acelasi cablu si pot sa fac diagnoza atat INPA cat si ISTA. Pe seria F trebuie neaparat cablu ENET? M-am tot jucat cu setarile ediabas dar tot acelasi rezultat. Prima data o vede si apoi pa. V-ati confruntat cu asa ceva?

 

Va multumesc pentru timpul acordat. 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Revin cu update.

Spre fericirea mea bataia era de la injectorul 1. Dupa ce le-am adus de la verificat (nici macar curatate nu au fost, decat montate pe stand si testate - toate 4 ok, nr. 1 cu mici diferente dar departe de limite) si le-am montat inapoi bataia a disparut. Si valorile de corectii pe injectoare s-au schimbat drastic (intre 0,4 si 0,7).

Multumesc pentru suport!

Se poate inchide topicul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, bine ca ai scapat usor, e posibil cu masina sa se fi mers doar in oras si fara sa o calce/ sa o tureze si s a infundat injectorul si pe stand la testare s a desfundat. Dai blana la masina si fa si ceva drum lung cu ea. La n47 nu e problema cu pompa de ulei.

Schimba distributia daca se aude, altfel nu are rost, numai daca vrei tu asa preventiv. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.