Jump to content

BMW G30 mhev power supply


Recommended Posts

Salut baieti, inainte de toate vreau sa va spun ca sunt o persoana fara experiență tehnica asa ca am nevoie de mare ajutor. Am cumparat un bmw g30 2020  mild hybrid din germania pe autostrada in austria am avut un accident minor zic eu ( o sa atasez poza cu masina dupa accident) imediat dupa impact mi a aparut pe bord power supply, battery not charging si 48 v system shut down . Am reparat masina din punct de vedere estetic dar se pare ca nimeni nu imi gaseste rezolvarea pentru incarcarea bateriei ( din data de 31 iulie masina este in service ) . Daca a mai trecut cineva prin situatia asta sau imi poate da un sfat sau imi poate recomanda un specialist care a mai rezolvat probleme de genul as aprecia . Mulțumesc si astept raspunsurile voastre 

Screenshot_20230818_110845-min.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu inaintea tuturor 😉 mergi sa faci o diagnoza cu ISTA si o iei de acolo. 

Apoi ca orice problema electrica trebuie verificata abolut toata zona aceea a impactului.. cabluri lovite, mufe strambe, module electronice lovite si reparat ca la carte. Altfel nici nu poti.. 

Probabil masina a intrat intr-un mod de protectie a bateriei deconectand-o, cand a fost lovita masina. Aceasta avand probabil ceva senzori de impact, mai ales cand masina are o baterie electrica capabila sa produca prin invertor sute de volti.. pentru un motor electric. Un releu ceva de gen face asta.. un modul electronic probabil il controleaza.

Dar mai intai trebuie verificate cabluri si ce am mentionat in mare mai sus.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Iti spun eu inaintea tuturor 😉 mergi sa faci o diagnoza cu ISTA si o iei de acolo. 

Apoi ca orice problema electrica trebuie verificata abolut toata zona aceea a impactului.. cabluri lovite, mufe strambe, module electronice lovite si reparat ca la carte. Altfel nici nu poti.. 

Probabil masina a intrat intr-un mod de protectie a bateriei deconectand-o, cand a fost lovita masina. Aceasta avand probabil ceva senzori de impact, mai ales cand masina are o baterie electrica capabila sa produca prin invertor sute de volti.. pentru un motor electric. Un releu ceva de gen face asta.. un modul electronic probabil il controleaza.

Dar mai intai trebuie verificate cabluri si ce am mentionat in mare mai sus.

Been there done that. Mi a facut ieri cineva diagnoza cu ista a ramas sa se gândească cum sa abordam problema, a sugerat ca s ar putea sa fie nevoie sa schimb bateria pentru motorul electric si din ce am vazut pe net bateria ar fi in jur de 4000 de euro doar ca masina are 50.000 km si nu inteleg cum s ar putea ca din impactul accidentului sa se intample ceva atat de grav cu bateria cat sa trebuiasca schimbata, asta inseamna ca la orice accident eu schimb la baterii:)) ? Nu inteleg frate si ma simt pierdut .

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, mgi said:

Ce legătură are kilometrajul cu dauna din accident? 

Și de ce nu te duci în reprezentanta? 

Legatura este ca piesele sunt noi iar dauna a fost in spate bateria motorului hybrid e in fata (am garantie pe partea de electric si pe partea mecanica 2 ani)

Pentru ca dureaza 2 sapt pana sa se uite cineva la ea si m am saturat sa stau cu masina in service frate mi s a taiat

Dar o sa ma duc daca nu exista o alta varianta iti dai seama

Edited by Fanecolor
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, FiveThreeFive said:

Mama, ce articol. 

Incredibil, fabricantii sa declare o masina electrica buna de casat.. dupa un accident foarte probabil minor.. dupa regulile vechi in care se mai plesnesc masini..

Sa tot iti iei electrica... bleah..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, ADRIAN HD said:

Pai tu ai provocat accidentul sau cum?daca nu tu banuiesc ca repari masina pe asigurarea celuilalt.Si daca e asa duci masina la service si nu au decat sa schimbe tot ce e nevoie,inclusiv bateria.

Nu contează sincer cine a provocat accidentul ci raportul politistului austriac(era de fata ) si faptul ca eu nu vorbeam germana ci doar engleza dar asta e un alt topic si nu are rost sa dezbatem. Trebuie sa repar masina pe banii mei

Edited by Fanecolor
  • Facepalm 2
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, toffefe said:

Dar esti sigur ca bateria de 48v nu se mai incarca din cauza impactului? Vezi fisierul atasat. Teoretic ar trebui sa ai niste erori specifice stocate daca bateria e descarcata si nu mai poate fi incarcata.

 

MC-10212793-9999.pdf 234.34 kB · 1 download

Nu sunt sigur de nimic doar de faptul ca din momentul impactului mi a aparut mesajul pe bord cu power supply 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Fanecolor said:

O siguranta, asta a fost raspunsul . O siguranță si s a rezolvat tot

Si poze n-ai facut la siguranta sa arati si la alti sarmani? Ca noi ne-am muncit creierii virtual..

(Cand te gandesti ca te puneau sa schimbi bateria..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.