Jump to content

E46 320D pedală ambreiaj tare.


GeorgeCristian

Recommended Posts

Salut, am o problemă la un bmw e46 320d, cutie manuala 6 trepte, an 2004.

 Am schimbat recent kitul de ambreiaj dar fara volantă, deoarece volanta a fost schimbata acum 80.000km. După schimbarea pieselor in momentul cand apas pedala merge foarte foarte usor si jos de tot am cam 2-3 degete de apasat trebuie să apăs foarte fosrte tare si acolo e punctul unde prinde ambreiajul, e foarte inconfortabil , efectiv te doare talpa piciorului, am facut 4000km si ambreiajul tot asa se simte,la inceput mecanicul a spus ca e asa pana isi face uzura dar s-a inselat, ce parere aveti? L-a montat gresit? A omis sa faca ceva ? Nu am condus niciodata o masina care sa fie asa la ambreiaj cum e acum masina mea. 

Edited by GeorgeCristian
Link to comment
Share on other sites

Eu dupa 2 seturi schimbate la 318i e46, unu luat de la epiesa, celalalt de la autokarma, n as pune luk decat cu garanție etc. Au tinut fix 3k km fiecare...montate la baieti pricepuți. Probabil au fost contrafăcute, nu știu.. cert e ca de fiecare data a cedat soarele ala.. Pana la urma am luat un soare din dezmembrări. 

Ce i drept acu la f10 am primit ofeta de la service autorizat bmw tot luk, este jumatate de preț fata de original, cu factura si garanție, probabil o sa pun luk,,, desi la passat b7 dsg, am schimbat volanta, tot luk evident, in service cu factura etc si in 30k km batea ca si cealalta schimbata,,, 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, GeorgeCristian said:

L-a montat gresit? A omis sa faca ceva ? Nu am condus niciodata o masina care sa fie asa la ambreiaj cum e acum masina mea. 

Eu am schimbat de curand a doua oara ambreiajul la masina mea. Tot LUK am pus si prima oara, LUK si a doua oara. A doua oara rulmentul de presiune vine cu o protectie din plastic peste partea metalica a rulmentului de presiune care e aproape indentica cu flansa aia metalica a rulmentului... 

Imi dai voie sa presupun ca mecanicul la care ai fost nu a dat jos protectia aia. 

Primul kit de ambreiaj schimbat NU a venit cu protectia aia pe rulment. 

Apoi, am observat ca mai nou rulementii cei de generatie mai noua pot fi POZITIONATI la diferite rapoarte (distante) in functie de modelul de masina pozitia flansei ce apasa diafragma DIN NOU poate fi diferita.

Eu nu am avut nici o problema cand am schimbat kitul pentru ca am cascat ochii bine inainte (masurat, dublu-confirmat si comparat cu pozitia rulmentului vechi) inainte sa pun totul la loc.

Link to comment
Share on other sites

Aici poza in care poti sa vezi ce ti-am explicat mai sus.

In stanga se poate vedea PE RULMENTUL DE PRESIUNE protectia scoasa de pe flansa rulmentului nou de presiune.

Tot in stanga se poate vedea cum rulmentul vechi se poate fixa (sau roti) permanent in doua pozitii (distante fata de furca ce il actioneaza, de pe ax)fata de diafragma.

In dreapta e rulmentul vechi inca functional, dar avand doar o prindere pe furca.

Intreaba-ti mecanicul daca a facut ceva din ce ti-am explicat eu ca diferenta dintre rulmentul vechi si pozitiile lui Eu acolo presimt ca de acolo e problema. Daca a pus rulmentul pe pozita CEA MAI INDEPARTATA de dintii diafragmei aceasta se va decupla in pozitia pedalei mai indepartata de acellasi punct de plecare.. adica foarte jos, aproape de podea.

 

20221008_864_648.jpg

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, GeorgeCristian said:

Salut, am o problemă la un bmw e46 320d, cutie manuala 6 trepte, an 2004.

 Am schimbat recent kitul de ambreiaj dar fara volantă, deoarece volanta a fost schimbata acum 80.000km. După schimbarea pieselor in momentul cand apas pedala merge foarte foarte usor si jos de tot am cam 2-3 degete de apasat trebuie să apăs foarte fosrte tare si acolo e punctul unde prinde ambreiajul, e foarte inconfortabil , efectiv te doare talpa piciorului, am facut 4000km si ambreiajul tot asa se simte,la inceput mecanicul a spus ca e asa pana isi face uzura dar s-a inselat, ce parere aveti? L-a montat gresit? A omis sa faca ceva ? Nu am condus niciodata o masina care sa fie asa la ambreiaj cum e acum masina mea. 

Eu știu că ambreiajul se schimbă set sau kit,adică volant,disc placă rulment. Tocmai ca să nu demontezi cutia de 20 de ori.

Lucrarea se face cu garanție pe piese și manopera. Ce ai facut tu acolo,nu poate sa știe nimeni,deja cutia trebuie demontata a 3a oară și nu ai siguranța ca se rezolvă și acum ,dacă mecanicul a zis că "se lasă mai încolo ",e clară treaba unde ai dus mașina. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.