Jump to content

M-am născut pe banda 2...


wolf20

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

..adica pe banda 2 nu se poate urca TIR-ul pe tine!?... (si inca cum..) E drept ca pe 1 ..cumva e banda pe care cam stau TIR-urile; daca tu petreci mult timp acolo si nu esti nici atent.. 

Morala ar fi alta pe autostrada, parerea mea si nu are treaba cu a fi ..smart, ci a-ti urmari cat mai frecvent oglinzile.. (din nou asta e numai parerea mea) ca ajuta enorm.

Nu o zic ca sa ma laud dar mai bine de jumatate din 250k km i-am facut pe autostrada; nu in tara, e drept.. 1 singur accident acum cam 10 ani, lovit in spate (din "vina" mea cumva..) ca am franat de urgenta sa nu intru in altul (pe banda de langa ax..) si am fost plesnit pentru ca al din spate nu a pastrat distanta! Evident nu am fost vinovat.

Acum sunt si mai atent la show-ul din spate cand s-au cantarit faptele.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, HitmaNLive said:

Din acest motiv nu am mers si nu voi merge niciodata cat traiesc doar pe banda 1. Prefer sa vina Gheorghe cu 200 la ora sa dea flashuri si sa ma dau pe prima banda sa il las sa decoleze si sa revin pe 2. 

Think smart, e viata voastra in joc. 

Pe principiul asta nu are rost sa ți Riști viața mergând pe jos ca da unul peste tine pe trotuar, nu are rost sa mănânci la restaurant ca poți sa mori otrăvit, nu are rost sa ți pui centrală pe gaz in casa ca poate sa explodeze și nu are rost sa mai mergi cu avionul in vacanța ca poate o sa cada, eventual nici baie in mare ca te mănâncă rechinul și nici sa mergi in Turcia ca sunt cutremure.

 

Nu are legătura cu a fi Smart sau cu banda 1/2, când e sa ai ghinion, mori indiferent. 

  • Like 2
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Greu de crezut avand in vedere ca soferul tirului nu a franat deloc, poate daca era cu ochii in oglinda si avea loc sa traga dreapta. Am avut ceva drum la Azuga saptamana trecuta, la intoarcere am avut vreo 4 situatii de franare mai "serioasa"  adica mers 80-100 si brusc toata coloana franeaza la 20/30 in cazul meu nu am avut probleme masina franeaza bine de fiecare data am pus "manual" avariile , in 2 cazuri am auzit cum masina din spate a "scartait" rotile , si aici vorbim de turism . In teorie ideal ar fi ca in zonele unde se stie ca se formeaza "dopuri" sa existe ceva panouri de avertizare dar in final responsabilitatea de a frana revine tot soferului . 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Toti am patit, dar asta spune doar ca am mers prea tarei si/sau prea aproape de cel din fata. Daca mergi normal, la distanta normala, ai timp sa vezi si sa reactionezi.

Am patit-o chiar recent pe centura budapestei cu 530e. Masina urla si pune pe HUD beep beep beep si probabil franeaza singura. De altfel asta e un motiv pentru care nu mai iau fara masina HUD si fara ACC. Problema e ca TIR-urile din spate nu stiam daca au vazut, dar am iesit pe banda de urgenta.

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/grafica-cum-s-a-produs-carnagiul-de-pe-a1-cei-cinci-oameni-striviti-intre-doua-tir-uri-veneau-la-munca-in-bucuresti-2511771

Din ce am mai citit soferul tirului care a lovit spune ca a fost "orbit" de soare, lucru greu de crezut ca sa faci ce a facut el trebuie sa nu te uiti la drum niste secunde bune ar fi interesant de stiut si de cat timp avea carnetul acest sofer. Tin minte ca am mai vazut ceva filmulete pe net cu soferi care plecau de la volan sa ia ceva din cabina din spate sau minuni de genul asta .

Link to comment
Share on other sites

Din ce vad, uitandu-ma la filmulet inca de cateva ori, pare ca mai este o masina in spatele dubei/in fata camionului, ceva de culoare inchisa... care se mentioneaza ca ar fi tras mai spre dreapta pe banda de urgenta, si ar fi scapat...

Daca si cel cu microbuzul avea prezenta de spirit mai mare, si distanta, sigur scapa...

Problema in trafic e ca trebuie sa fim atenti 360 grade, nu doar in fata cum fac unii, sau nu doar pana unde se termina botul masinii...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sskkaa said:

Problema in trafic e ca trebuie sa fim atenti 360 grade, nu doar in fata cum fac unii, sau nu doar pana unde se termina botul masinii...

20-30 metri distanta in spatele celui din spate, cam asa trebuie inteles cum sta treaba pe autostrada. 

Si franezi dim timp inainte de a te apropia de cel din fata ca sa vada orbetele din spate stopuri aprinse.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, arnx said:

Problema mai apare cand lasi spatiu in fata si se baga un dobitoc la milimetru sa mai "salveze" 1-2 min de asteptare

Da, și cum trece de vamă la unguri sau austrieci ,brusc nu se mai grăbește și aruncă chistocu în scrumieră nu pe geam, și merge ca la manual.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, arnx said:

Problema mai apare cand lasi spatiu in fata si se baga un dobitoc la milimetru sa mai "salveze" 1-2 min de asteptare

Pai tu ce pazesti, nu te uiti pe banda de langa tine sa vezi daca vine mai tare? Cam asa intra la mustata... cum zici, micsoreaza un pic distanta sa vezi cum renunta. Treburi din astea se intampla pe iesiri..

Totul e contex pe autostrada. Unde e roata conteaza, nu daca semnalizeaza... daca semnalizeaza e politicos si regulamentar.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Duminica m-am intors de la Viena, cu masina, desi am fooooarte multi km condusi, aproximativ km de sofer de tir, raman uimit de ce specimene sunt pe sosea. Merg pe banda 2 pe autostrada cu 90 -100 la ora cu ochii in telefon, De la Nadlac la Sibiu mi-au mancat sufletul...ma cand vezi ca vine cineva din spate tare rau de ce intri in depasire???

De la Pitesti la Buc nu mai zic....foarte periculos....inconstienta maxima.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sskkaa said:

Din ce vad, uitandu-ma la filmulet inca de cateva ori, pare ca mai este o masina in spatele dubei/in fata camionului, ceva de culoare inchisa... care se mentioneaza ca ar fi tras mai spre dreapta pe banda de urgenta, si ar fi scapat...

Daca si cel cu microbuzul avea prezenta de spirit mai mare, si distanta, sigur scapa...

Problema in trafic e ca trebuie sa fim atenti 360 grade, nu doar in fata cum fac unii, sau nu doar pana unde se termina botul masinii...

Da, mai era un Fiat, "a avut noroc" ca a fost proiectat in dreapta:

 

 

WhatsApp Image 2023-09-19 at 23.15.36.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Peste tot se lucreaza, presemnalizarea este deficitara, proasta organizare a lucrarilor, proasta semnalizare, de aceea se produc blocaje si implicit accidente. Toata lumea spune ca soferii sunt de vina, da au si partea lor de vina dar de ce nu spune nimeni ca nu e politie pe sosele, ca lucrarile se fac dupa ureche and so on....

Asta e rezultatul, mor oameni in fiecare zi din cauza lipsei infrastructurii si a managementului prost al infrastructurii

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, arnx said:

Fix asta trebuie facut cand suntem la volan, sa stam la panda sa ne uitam daca vine unu mai tare de pe banda cealalta si incearca sa se bage :))

 

de rezolvat nu rezolvi nimic, daca faci asta tot iti lasi tie un spatiu mai mic de iesire.

Atunci de unde mirarea sau surprinderea de la inceputul discutie? Poate nu te-ai exprimay clar si ai fost gresit inteles.

Acum, stii cum e, si cel care vine mai tare pe banda cealalta cu scopul de a iesi inaintea ta. Si tu si el intrati clar pe zona de risc de accident. ..Daca eu procedez asa, lasand spatiu in fata rezonabil e pentru binele meu si situatie de urgenta.

..Nu e SANATOS sa continuam cu explicatii care sunt facute pe zona de risc, cum am zis mai sus.

Sa fie sanatos daca reuseste sa intre..

Pe de alta parte, faptul ca doi cunosc ruta sau iesirea de pe autostrada, frumos e pentru amandoi, sau cel putin cel care are pretentia ca stie mai bine ce face sa nu riste cu, celalalt care cunoaste la fel de bine ruta, zona.., dar nu risca "stii ce zic"? 😉

Cum ii tot zic sotiei, mai bine iesi prin alta parte din giratoriu (intersectie, iesire de pe autostrada..) daca sa zicem nu te-ai incadrat corect in el (nu te lasa vreun berbec.. sau ce o fi el..) si revii acolo decat sa faci un accident fortand niste lucruri in care nu ai luat TOTUL IN CALCUL avand in vedere tu si masina ta.

Noi nu ne putem compara ca soferi aici. In schimb putem vorbi din punctul de vedere al sigurantei camd conducem, si sa ne exprima parerea cat mai corect si cum vedem situatia mental.. legile rutiere te protejeaza iti dau si iti iau drepturi (dupa situatiile in care te bagi..) cand conduci, dar nu iti baga si in traista!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Treaba asta cu lasatul spatiului fata de masina din fata, cel putin in cazul acestui accident, n-are nici un fel de relevanta. Doar daca lasa 11 km distanta. De ce? Putina fizica, inertia dezvoltata de 40  + tone la o viteza de 88 km/h, daca nu ma insel, cam acolo e limitarea la camioane, este imensa.

Acea masina a fost un floc in fata p..ii, si cu 10 metri in plus tot sub celalalt camion ajungea si de murit tot mureau.

Ca sa fie clar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.