Jump to content

Sfat achizitie F10 LCI


pvsilviu

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Desi nu am vandut inca nimic (am 5 masini din care 2 de serviciu), ma tot obsedeaza ideea unui F10 LCI (la fel ca si la cabrio, istoria se repeta). Nu stiu cum voi proceda cu masinile, probabil voi vinde passatul pe nimic (e plina piata de ele), voi radia 325xi si cabrio il voi folosi ca si pana acum, 20 km/saptamana.

Revenim: 

1. De ce F10?

Clasa premium, superconfortabila, design pe gustul meu. Nu zic ca nu mi-ar place si G insa pretul ... Aici, poate daca ma indrept spre o hibrida, ma tot uit pe Adesa, insa acolo sunt neingrijite rau de tot si mai sunt si troaca (desigur, conditia ar fi sa o iau pe firma insa am dubii ca ma incadrez)

Momentan nu mai calatoresc atat de mult, ca urmare, nici km nu se vor aduna (cu  masina de serviciu fulltime apare intrebarea - atunci, de ce?)

2. Ce fel de F10?

Tot citind despre problemele lor, am ajuns la concluzia ca 3.0 benzina 306 cp este cel mai ok. Nu ma pasioneaza nici viteza, nici cuplul ci doar fiabilitatea, altfel ar putea sa fie si 2.0 diesel. Impozit mare, dar, nu e o problema.

3. Ce dotari imi doresc:

Obligatoriu: culoare neagra, cutie automata, trapa, full piele neagra, pachet M, plus altele (mai marunte), sub 100k km.

Origine: nu stiu, Germania este singura care-mi vine in minte.

4. Buget: nu as vrea sa sar de 25k euro

5. XDrive sau nu?

 

Ca urmare, astept cateva pareri / sfaturi, in special legate de motorul 3.0

 

Mai jos, un anunt de pe Mobile.de, masina este pe gustul meu, mai putin lipsa pachetului M si faptul ca refuza sa-i faca revizia, cred ca are deja 208k km.

Tipul a postat masina in urma cu vreo 2 luni, la 21k euro. Observ ca nu se vand ca painea calda, mai ales la km astia (altfel, unic proprietar si max 75k km nu stau chiar atat de mult)

https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-535i-xDrive-Sport-Aut.,-Leder,Hud,/vhc:car/pg:vipcar/372396573.html

 

Ca si in cazul cabrioletului, nu ma grabesc deloc. 

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca te-ai orientat foarte bine pe 535i, e motorizarea care mi-ar placea mult, dar nu e perioada potrivita pentru mine sa fac schimbarea.

Masina e foarte comfortabila, iar daca o gasesti cu suspensie adaptiva e si mai bine. Eu nu am la actuala si e cam barcuta uneori. De dotari nu discut, fiecare stie mai bine ce e potrivit pentru el, dar daca e sa mentionez ceva, ar fi sistemul audio, macar un hi-fi.

Link to comment
Share on other sites

daca nu faci km multi, e ok 535i, desi daca totusi vrei o masina fun, nu e seria 5 asa ceva nici chiar cu motorul asta. Oricare ar fi, ia-ti cel putin una care sa aiba Hi-Fi, altfel vei fi profund dezamagit de sonorizare. Daca faci multi km atunci mergi pe 2.0d cu B47 si e suficient.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina sub 100k in DE e scumpa din start. Paradoxul e ca, cu cat e mai veche masina si are km putini, cu atat pretul e mai mare. Platesti ca omul a pastrat-o, practic.

Eu nu as lua cu xdrive decat daca ai imperios nevoie de asta. Am ocolit special variante xdrive, nu am nevoie iarna si masina e mai placuta/controlabila/simpla de intretinut.

As lua obligatoriu scaune sport, hi-fi, suspensia adaptiva ca filtrele de baza pentru cautare.

Link to comment
Share on other sites

Km nu voi face multi (de cand cu noul job am cam renuntat la audituri la fata locului), in plus am masina de serviciu fulltime.

Nu am nimic impotriva dieselului (doar fii-miu este total impotriva, similar la electrice). Dat fiind trendul, spre benzina, nu prea am studiat motoarele diesel (cuzineti, span, pompa, egr, ...). Oricum am vazut ca si la 3.0 exista riscul sa pice pompa de ulei, probabil peste 200k, nu 100k. Ca idee, as opta pentru 2 litri benzina insa am vazut ca sunt pline de bube.

Nu vreau masina fun (fii-miu vrea un seria 4 ozn), vreau o masina confortabila, silentioasa in general, si care sa-mi placa atunci cand ma urc in ea. De aceea am pus filtrele: neagra, trapa, automata, scaune piele neagra, la care adaug acum sonorizare, suspensie si, daca se poate, fara xdrive. Aici, am in batatura comparatia departe de F10 dar, totusi: e46 cabrio tractiune spate, silentioasa, fara vibratii, jocuri, smucituri, directie usoara, ..., si 325xi 4x4 permanent, cu inlocuit o gramada si tot nu se compara (pot adauga aici ca, doar de pe la 160 km/h se face liniste, susura, dar, rar de tot am ocazia sa merg cu atat).

Pretul este mare, posibil 25k sa nu fie suficienti, desi, initial, stabilisem un buget de max 20k. Dar, depinde ce voi gasi. Posibil sa mai renunt la unele optiuni, la cabrio, de ex as fi vrut 6 cilindri insa nu am gasit nimic sa-mi placa cu adevarat (oricum, pentru mine, este perfect cu 4).

Link to comment
Share on other sites

Salutare

in calitate de posesor de 535i F10, sugestia mea ar fi sa nu-ti iei 2.0d. Masina e prea grea pt. un motor asa mic. 535i sau 530d ar fi rezonabil.

Vizavi de achizitie, pe Bmw Gebrauchtwagen.de/dealeri din reteaua Bmw Germania, in ultimele luni nu prea am mai vazut in oferta 535i. Eu de aici l-am luat pe al meu in urma cu un an si nici atunci nu prea mai erau multe in oferta.

  Motorul asta N55 e silentios, ca orice L6 benzina(am avut 2 M54 si 2 N52 inainte), la drum lung pe modul Eco Pro sau Normal poti obtine consum rezonabil daca conduci linistit.

Link to comment
Share on other sites

Atunci, daca nu faci km multi sau faci si esti ok cu consumul si taxele :), ia 535i, categoric e un motor fain, silentios, suficient de puternic si destul de fiabil mai ales in iteratia de pe F10 cu N55. Daca te uiti la semnatura mea vei vedea ca sunt un petrolhead de fel si de-a lungul timpului am avut doar benzina si motoare mari, asta e a 3a masina in viata mea diesel si a doua 2.0d, am ajuns oarecum la concluzia dat fiind si contextul ca pentru a face 30k km/an ma ajuta mai mult acest motor din punct de vedere al costurilor si pentru fun prefer sa am inca o masina pe langa de weekend, e solutia de compromis cea mai buna dupa parerea mea sau electric pentru zi de zi si aia de fun la garaj pentru weekend.

Bafta in cautari si sper sa gasesti una care sa-ti puna zambetul pe buze 🙂 . Pune-ti alerte pe mobile.de sau alte site-uri si va da rod cautarea intensa, masini cu siguranta sunt si va aparea si cea pe care o cauti.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! 

Cu taxele si consumul m-am obisnuit de la 325xi. Nu pot spune ca mi se pare normal dar, asta este. 

Ma tot uit si, da, nu sunt multe la vanzare. Ca urmare, daca are in jur de 200k km ar putea fi ok??? Sigur, pretul fiind mai mic, pot sa-i fac niste mentenanta preventiva, am vazut top 5 probleme: pompa de apa, garnituri, pompa ulei, vanos si inca ceva, destul de scumpe, dar, na, masina premium. Cred ca voi contacta un mecanic renumit in motoare, din Craiova si, daca repara asa ceva, ma sfatuiesc cu el. Nefiind in linie dreapta cu achizitia, am timp sa citesc pe forumuri despre ele.

Ma intereseaza toate aspectele astea pentru ca, deocamdata, scorul este  1 -1 (adica 325xi m-a secat de bani si tot nu este cum imi doresc, cabrio este un vis din toate punctele de vedere). Iar un F10 335i poate sa insemne costuri foarte mari.

 

Link to comment
Share on other sites

Din pacate cand gandesti cu inima(asa a fost si in cazul meu) apar alegerile nefericite... 

In contextul actual si nu ma refer la cel financiar, ma refer la cele 400radare si 500 camere care vor fi instalate plus lipsa autostrăzilor si drumurile proaste, eu unu incep sa ma gândesc serios de ce imi trebuie motor de 3l si 270hp, cand 190hp ar fi suficienti, asta e doar părerea mea, evident,,, 

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine este foarte greu sa nu gandesc cu inima, de asta incerc sa aflu cat mai multe (si, pe cat posibil, sa nu ma grabesc). Daca nu-mi place masina, degeaba este perfecta functional.

Nu zic ca nu-mi place viteza, ba din contra. Totusi, cu masinile mele, sunt mai ponderat (fii-miu, in schimb, ...). Eu, cu cabrio, o singura data am mers cu 160, scurt timp, doar ca sa vad cum este la viteza aia, decapotat (misto, nu mai este nici un pic de curent), in rest, 70-90. Cu 325xi merg la fel, cu exceptia unor momente cand, dupa ce se incalzeste bine, in oras, drum drept si liber, bag in vit 2 un 6000 de ture, cu geamurile lasate, :). Atat. Cu asta, cred ca nu voi merge cu 70, :), dar nici sa-mi donez permisul si banii.

As lua lejer un 2.0 benzina insa, din ce am citit, nu prea am curaj. Ramane de vazut ce gasesc. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, lospa alin said:

Din pacate cand gandesti cu inima(asa a fost si in cazul meu) apar alegerile nefericite... 

In contextul actual si nu ma refer la cel financiar, ma refer la cele 400radare si 500 camere care vor fi instalate plus lipsa autostrăzilor si drumurile proaste, eu unu incep sa ma gândesc serios de ce imi trebuie motor de 3l si 270hp, cand 190hp ar fi suficienti, asta e doar părerea mea, evident,,, 

Așa daca e să gândim, la "rece" nu ar avea sens sa cumpărăm destul de multe mașini.

Link to comment
Share on other sites

La F10 ma gandesc de mult timp.

Cand am hotarat ca ar fi timpul sa incep studiul, ma gandeam sa vand tot ce am: passat, cabrio, 325xi. Dupa un timp, am zis ca vand doar passatul si cabrio. Acum, cand vad cum merge piata, ma uit sa vand passatul si atat, :). Sa nu vand niciuna, exclus, ma sparge sefa. 

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/14/2023 at 3:08 PM, pvsilviu said:

Am vazut si import SUA, vanzator privat, ceva riscuri?

  • Import SUA, nu. Singurul mod prin care mașini (europene) de acolo ajung la prețuri "normale" în UE este când ajung importate ca daune. O mașină bună, întreagă are preț în consecință și la americani. Dacă imporți așa ceva ajungi la un preț mai mare decât una din Europa, datorită taxelor și costului transportului.
  • La privat este foarte important să vorbești tu direct cu proprietarul, dacă știi germană este ideal. Și ca regulă generală, germanii din nord (Hamburg, Bremen, Hannover, etc.) sau vest (bazinul Ruhr, Köln, Bonn, Frankfurt a.M., etc.) sunt mai serioși și de încredere. Nu spun că restul nu sunt, dar riscul de țeapă e mai mare în zona de est/sud est.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, ma gandeam eu ca e o smecherie si nu prea eram tentat, acum, insa, clar nu!

Cu nemtii, stiu de la cabrio ca este dificil, nu stiu nici germana, dar, sa ajungem acolo. Intre timp, voi construi casuta noua, din lemn, deocamdata pentru cabrio. Voi da jos cosmelia actuala si facem ceva frumos. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buuun, am ramas doar cu cabrio pe care, probabil nu-l mai vand (familia este total impotriva).

Sunt, ca sa zic asa, in linie dreapta pentru urmatoarea. Care va fi pentru fiul meu, cat si din cand in cand, pentru mine.

Seria 4, preferabil 430i, buget maxim 30k euro.

Momentan sunt doua pe lista, una langa Dortmund, dealer, una in Munchen

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=378139899&scopeId=C&action=parkItem

WBA4H31000BM47066

Asta nu are xdrive, are un set de anvelope si jante de vara si un set de anvelope si jante de iarna (2 anv all season, 2 winter, ambele pirelli, f bune)

Am poze cu istoricul din meniul masinii cum pot sa aflu ce s-a schimbat? Vad ca sunt coduri diferite, in functie de tipul reviziei, cred.

Unde pot sa ma uit cu seria de sasiu, pentru info revizii accidente, etc?

Ce parere aveti despre ea? Cealalta are 95k, tot unic proprietar, un croat mai ciufut

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=377918724&scopeId=C&action=parkItem

Croatul zice ca are 8 anvelope si 8 jante, originale de cand are masina, deci, cam duse. Nu am primit seria de sasiu, nu stiu ce ascunde

Link to comment
Share on other sites

Eu pentru verificare am folosit https://ro.vin-info.com/  ar trebui sa vezi si reviziile  va fi ceva de genul 

NSPECȚIA VEHICULULUI
 ULEI DE MOTOR (11000 KM / 48 ZILE)
 FRANA DIN FATA (33000 KM)
 LICHID DE FRÂNĂ (648 ZILE)
 FRÂNĂ SPATE (27000 KM)
 EXAMINARE TEHNICĂ (258 ZILE)
 ELEMENT DE FILTRU DE AER (11000 KM / 48 ZILE)
 INSPECȚIA VEHICULULUI (11000 KM / 48 ZILE)
 MICROFILTRU (11000 KM / 48 ZILE)
 BUJII (11000 KM / 48 ZILE)

La fostul Patrol am gasit inclusiv poze din anuntul initial de vanzare din Romania ,la F21 in schimb nu am gasit depinde de la masina la masina banuiesc .

Intre masini vedeti intai care e "curata" apoi e chestiune de gust ai multi cai si xdrive ( deci o problema in plus) sau putini cai si RWD ( teoretic mai greu iarna) 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.