Jump to content

Bmw x3 e83 2007 2.0d DPF


GeorgeCristian

Recommended Posts

Salut, am o nelămurire cu privire la filtrul meu de particule.

Am fost la mecanic, si am constatat că filtrul de particule este activ si nu e anulat, lucru ce m-a bucurat, insă toba de esapament este neagră.

După cateva verificari, pe testerul mecanicului apareau erori la toate cele 4 bujii si acesta mi-a spus ca asta ar fi cauza esapamentului murdar, faptul ca nu a intrat in regenerare filtrul, ok, zis si facut, am schimbat bujiile si releul, am pus testerul , 0 erori.

De la reparatie si pana in prezent , am facut 3000km cu masina, evacuarea tot neagra este, asa ca voi ce credeti?

-e filtrul anulat si e doar carcasa filtrului pe masina?

-e filtrul fisurat?

-e anulat din soft cumva? 
-ce semnificau toate acele valori ce apăreau pe testerul mecanicului? Sa nu fi fost valori din dpf?

Eu nu inteleg daca e activ sau nu dpf-ul…….

 

Link to comment
Share on other sites

Dacă ii apare pe tester și nu scoți fum, e activ. 

Curăță teava cu ceva abraziv și detergent, apoi urmărește dacă se mai înnegrește. 

Țeavă poate sa fie neagra și de la amestec aer carburant necorespunzător, chiar dacă ai dpf. Eu am pățit asta când am avut galeria de admisie spartă,scotea fum negru ca la balamuc. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut, 

Cauzele pentru care nu își poate face regenerare sunt multiple: 

Bujii care nu mai funcționează ok 

Releu la bujii defect 

Turbo defect, problemă la EGR 

DPF pe modelul ăsta își face regenerare în anumite condiții, trebuie să aibă X,Y,Z ca să își facă regenerare și dacă pui un software de diagnoză ok ar trebui să îți arate care este ultima regenerare făcută și anume acum câți km și-a făcut regenerarea. 
 

Dacă ai toba finală neagră asta înseamnă ca ori este spart / ars / topit miezul din ceramică și atunci trebuie înlocuit și anulat din soft până la remediere să nu își facă regenerări forțate care îți pot cauza probleme. 
 

Sau miezul tău nu este existent și a fost anulat fizic și probabil și din soft dar în oricare dintre cazuri cel mai simplu este să vezi istoricul pe partea de regenerare și îți dai seama de acolo. 
 

știu ca trebuie să ajung la o anumită temperatură și presiune și nu este indicat să faci renegare forțată pe loc ci doar în mers. Dacă chiar vrei să te convingi cum este poți să îl dai jos și te uiți în ambele părți să vezi cum e ceramica (dacă e spartă topită sau nu e deloc). 
 

Sper să îți fie de folos ! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.