Jump to content

Probleme DPF si adblue


Recommended Posts

Atunci n-ai decat sa cumperi rezervorul. Fratele a cumparat masina acum 4 ani la 120.000 km. Dupa rechemarea de racitor EGR a aparut problema de rezervor adblue, la aprox 170.000 km si crede-ma ca am pus numai adblue original BMW luat de la un magazin de incredere din oras. Rezervor adblue sh nu e o varianta ok, cel mai simplu a fost anularea. Motorul asta s-a facut si fara adblue. La toate se strica mai devreme sau mai tarziu. Tu decizi pe banii tai. Pe langa rezervor se mai strica si injectorul...si un senzor nox de vreo 2500 lei.

Edited by jonnyy_b
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi am reusit sa ajung cu ea pentru mai multe verificari, printre care turbo/dpf si cand s-a inceput desfacerea pe acolo au inceput sa cada bucatile astea din DPF 😐 ceva superb la 115000 km, cine stie de cand sunt bucatile alea rupte... pe ista valori foarte bune, niciun martor aprins, deci cel mai bine pentru problemele de genu dat jos si verificat.

20240122_120200.jpg

Edited by arnx
  • Surprised 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Cel mai bine ar fi sa ne raspunda cineva care a anulat AdBlue si sa ne spuna de cat timp l-a anulat si daca a avut vreo consecinta. Si eu am check engine aprins de la AdBlue si mi s-a sugerat sa-l anulez la bmw 520d xdrive f11 din 2013 ( fiind varianta cea mai putin costisitoare)

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, rdy said:

Cel mai bine ar fi sa ne raspunda cineva care a anulat AdBlue si sa ne spuna de cat timp l-a anulat si daca a avut vreo consecinta. Si eu am check engine aprins de la AdBlue si mi s-a sugerat sa-l anulez la bmw 520d xdrive f11 din 2013 ( fiind varianta cea mai putin costisitoare)

@rdy Este o idee minunata. Hai sa facem aici pe forum o lista cu variantele cele mai putin costisitoare pentru diverse probleme tehnice. Cum ar fi:

  • anulare AdBlue, in loc de remedierea defectiunilor prezente la acest sistem;
  • eliminare filtru DPF, in loc de curatarea sau inlocuirea acestuia;
  • dezactivare EGR, in loc de curatare sau inlocuire;
  • modelele de pneuri Goodride, Tomket, Sailun, Linglong, cu care putem inlocui pneurile uzate Michelin, Bridgestone, etc. din dotarea de fabrica;
  • elementele de esapament Dacia care se potrivesc, cu anumite modificari, in locul esapamentului original BMW.
    Te rog continua tu lista, sunt convins ca ai competente foarte bune in acest sens.
    La final, nu uita sa pui o ultima pozitie:
  • inlocuirea siglelor BMW cu unele de IFA-Trabant, pentru ca oricum, dupa punerea in practica a tuturor variantelor cele mai putin costisitoare, masina rezultata nu mai are prea mult in comun cu ceea ce a proiectat BMW.
  • De acord! 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rdy said:

Cel mai bine ar fi sa ne raspunda cineva care a anulat AdBlue si sa ne spuna de cat timp l-a anulat

Nu o sa iti raspunda nimeni ca stim cu totii ca asa practica este IMPOTRIVA LEGII DUPA CUM SI A BUNULUI SIMT!

Daca tu nu stii, afli acum.

Si cel mai bine ar fi sa repari ce e de reparat. Si daca nu ai bani, nu te obliga nimeni sa mergi cu BMW.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/16/2024 at 2:42 PM, bimmer90f30 said:

Nu o sa iti raspunda nimeni ca stim cu totii ca asa practica este IMPOTRIVA LEGII DUPA CUM SI A BUNULUI SIMT!

Daca tu nu stii, afli acum.

Si cel mai bine ar fi sa repari ce e de reparat. Si daca nu ai bani, nu te obliga nimeni sa mergi cu BMW.

Nu te cunosc, nu stiu cum arati...dar duoa ce ai spus ca aceasta practica este "impotriva bunului simt" ... deja mi-am inchipuit cum arati 😀 deci se supara masina pe mine gen. Afirmatii ca am eu sau nu bani...nici o legatura cu subiectul. Sunt nou pe forum dar sper ca exista un moderator ceva sa nu mai aprobe comentariile la toti frustratii 🙏

On 7/16/2024 at 2:11 PM, FiveThreeFive said:

@rdy Este o idee minunata. Hai sa facem aici pe forum o lista cu variantele cele mai putin costisitoare pentru diverse probleme tehnice. Cum ar fi:

  • anulare AdBlue, in loc de remedierea defectiunilor prezente la acest sistem;
  • eliminare filtru DPF, in loc de curatarea sau inlocuirea acestuia;
  • dezactivare EGR, in loc de curatare sau inlocuire;
  • modelele de pneuri Goodride, Tomket, Sailun, Linglong, cu care putem inlocui pneurile uzate Michelin, Bridgestone, etc. din dotarea de fabrica;
  • elementele de esapament Dacia care se potrivesc, cu anumite modificari, in locul esapamentului original BMW.
    Te rog continua tu lista, sunt convins ca ai competente foarte bune in acest sens.
    La final, nu uita sa pui o ultima pozitie:
  • inlocuirea siglelor BMW cu unele de IFA-Trabant, pentru ca oricum, dupa punerea in practica a tuturor variantelor cele mai putin costisitoare, masina rezultata nu mai are prea mult in comun cu ceea ce a proiectat BMW.

Alt om "serios"...ma asteptam sa dau de niste oameni mai seriosi si cu raspunsuri serioase. Am gresit eu...domnule competent 😀😀 si tu faci parte din categoria de oameni care a dat de putere cand a aparut internetul...om de nimic care si-a luat din timpul lui "pretios" sa-mi lase mie asemenea comentariu. Aere de superioritate si daca ii scuturi, iese numai praf si scame. Zi buna domnule competent

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bmwdreamer said:

de ce tot insisti sa pari ca ai dreptate cand e evident ca nu ai?aici se merge dupa alte principii decat,,dpf off la vericu,, 

S-a trezit alt inteligent, alt frustrat cu E46 care n-are nici aer conditionat dar face cerculete in parcari la supermarket 🤦‍♂️. Te-ai trezit vorbind, nu vezi ca n-ai inteles nimic. Ce am vrut eu sa subliniez este modul in care mi s-a raspuns: "la misto" asa cum ati fost voi toti conceputi 😁...NU AM SUSTINUT eu ca am dreptate. Dupa raspunsurile pe care le-am primit pana acum...numai oameni seriosi si cu PRINCIPII 🤣

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, rdy said:

Afirmatii ca am eu sau nu bani...nici o legatura cu subiectul. Sunt nou pe forum dar sper ca exista un moderator ceva sa nu mai aprobe comentariile la toti frustratii

Ba are mare legatura cu subiectul. Subiectul fiind filtrul DPF a carui anulare tu esti un adept dat fiind faptul ca iti doresti sa auzi de la altii care au anulat functia filtrului DPF. Nu ma intereseaza daca ai bani. Oricati bani ai avea modificarea de mai sus tot ilegala ramane, atat timp cat masina e condusa pe drum public.

..Desigur ca nu ma cunosti, dar nu-i frumos ca tu sa iti faci o reputatie proasta. Vezi tu, eu is un pic mai rulat prinin viata, experiente si sunt si urat.. dar cand spun ceva ma stradui sa fiu de acord cu, CEEA CE E CORECT. Iar corect este si ramane ca filtru DPF sa isi faca treaba pentru care a fost creat.

Anulari de filtre se faceau candva, sa tot fie vreo 5 ani in urma cand aparent propietarii de masini credeau ca pot face ce vor.. Zilele astea e chiar o jignire sa practici asa ceva. De ce? Pentru ca o sa poluezi cu o masina care a fost menita sa nu polueze. Si asa este si o ilegalitate.

M-am facut bine inteles?

Crede-ma nu conteaza cat de nou sau vechi esti pe forum. Conteaza sa respecti regulile.

Poti fi sigur ca moderatorii nu permit modificarea functiilor antipoluare a unei masini si discutatea pe forum.. 

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, rdy said:

S-a trezit alt inteligent, alt frustrat cu E46 care n-are nici aer conditionat dar face cerculete in parcari la supermarket 🤦‍♂️. Te-ai trezit vorbind, nu vezi ca n-ai inteles nimic. Ce am vrut eu sa subliniez este modul in care mi s-a raspuns: "la misto" asa cum ati fost voi toti conceputi 😁...NU AM SUSTINUT eu ca am dreptate. Dupa raspunsurile pe care le-am primit pana acum...numai oameni seriosi si cu PRINCIPII 🤣

Haidi ca am sosit si eu. Eu sunt ala care imi place mai pe bagabonteala, liceul din Berceni inca curge prin vene.

Fii atent cum e schema, uneori cand vrei sa anulezi ceva, strici mai mult, fiindca masinile au fost gandite sa functioneze intr-un intreg proces de functiune.

Asa ca, ce zic baietii de fapt este ca nu justifica sa faci nicio modificare de genul, ci sa tii masina in parametrii, ca din fabrica.

Ti-o zice unul care face revizia la 10k km, care se da la ea in trafic si nu suporta electricele. 😄 

Problema cea mare este ca tu prin postul asta, ai aratat frustrare si ai inceput deja sa ataci la persoana. Nu se fac d'astea fratele meu, toate persoanele de sus, sunt persoane care nu au nici E46 si au vaste cunostinte in domeniu.

 

Edited by Ciprian01
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, rdy said:

S-a trezit alt inteligent, alt frustrat cu E46 care n-are nici aer conditionat dar face cerculete in parcari la supermarket 🤦‍♂️. Te-ai trezit vorbind, nu vezi ca n-ai inteles nimic. Ce am vrut eu sa subliniez este modul in care mi s-a raspuns: "la misto" asa cum ati fost voi toti conceputi 😁...NU AM SUSTINUT eu ca am dreptate. Dupa raspunsurile pe care le-am primit pana acum...numai oameni seriosi si cu PRINCIPII 🤣

am inteles chiar mai multe decat ai inteles tu.recomandarea mea e sa iti stergi contul,sa intrii pe tiktok,cauti acolo anulare dpf egr ieftin si bun si dai batai

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 7/16/2024 at 1:21 PM, rdy said:

Cel mai bine ar fi sa ne raspunda cineva care a anulat AdBlue si sa ne spuna de cat timp l-a anulat si daca a avut vreo consecinta. Si eu am check engine aprins de la AdBlue si mi s-a sugerat sa-l anulez la bmw 520d xdrive f11 din 2013 ( fiind varianta cea mai putin costisitoare)

Dupa cum am spus mai sus, anulat ADBLUE dupa eroarea de rezervor la Onet Bogdan, dau numele poate ajuta pe cineva pe viitor. Nu stiu ce soft a pus, ca odata cu anularea mi-a facut si stage 1, undeva la 225 cai ( am platit vreo 450euro in total ambele operatiuni). Masina are de atunci 1 an si vreo 30.000km. Fara fum, Fara probleme dpf, fara alte erori, fara sa umblu la motor la alte componente. Monitorizez periodic cu BIMMERLINK dpf-ul si daca apar ceva erori. Fara probleme. 

Link to comment
Share on other sites

Adblue ul la g30 cel putin pana in fl,  este pus dupa filtru de particule, deci anularea lui clar nu are ce sa stice la masina, doar polueaza putin mai mult.

Dar ce e amuzant ca am vazut masina g30 cu adblue anulat cu tevile lacrima de curate si g30 cu adblue activ si dpf activ cu tevile negre:)) probabil aici dpf ul era cumva dus, altfel nu vad dc tevile negre.

Ce am mai observat ca sunt foarte bmw uri destul de noi sau aproape noi care au tevile innegrite. Ceva ciudat se intampla la bmw de la seriile g in sus cu dpf ul, probabil au al distribuitor, ceva mai ieftin:)).

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, branevl said:

Ceva ciudat se intampla la bmw de la seriile g in sus cu dpf ul, probabil au al distribuitor, ceva mai ieftin:)).

(da, au un distribuitor in spatele blocului cu o bormasina care gaureste fagurele filtrului sa nu mai retina fumul(!) asta e distribuitorul..)

Nu se intampla nimic ciudat. Proprietarii schimba ce "trebuie" la masinile lor. Nu exista teava innegrita si DPF intreg si functional!

Am un Euro 6 cu B47 si teava e curata ca nu a umblat nimeni la DPF. O fi stricat la mine si bun la aia cu fum pe teava nu-i asa!? 

A, stai ca @jonnyy_b i-a mai cresut si puterea si filtrul e la locului lui bine mersi.                    Zice ca il monitorizeaza in fiecare zi, sa zica ca ii pasa.. Ce sa monitorizeze cand e gaurit si bestelit vai mama lui si a plamanilor pietonilor!?

Astea-s basme de aruncat pe forum..aiurea..

Hai sa o lasam asa..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bimmer90f30 said:

(da, au un distribuitor in spatele blocului cu o bormasina care gaureste fagurele filtrului sa nu mai retina fumul(!) asta e distribuitorul..)

Nu se intampla nimic ciudat. Proprietarii schimba ce "trebuie" la masinile lor. Nu exista teava innegrita si DPF intreg si functional!

Am un Euro 6 cu B47 si teava e curata ca nu a umblat nimeni la DPF. O fi stricat la mine si bun la aia cu fum pe teava nu-i asa!? 

A, stai ca @jonnyy_b i-a mai cresut si puterea si filtrul e la locului lui bine mersi.                    Zice ca il monitorizeaza in fiecare zi, sa zica ca ii pasa.. Ce sa monitorizeze cand e gaurit si bestelit vai mama lui si a plamanilor pietonilor!?

Astea-s basme de aruncat pe forum..aiurea..

Hai sa o lasam asa..

Eu zic din realitate,nu din povesti de pe forum. Stiu persoana cu g30 2023 cu 27 de mii de km , x6 2024 la fel ,cu tevile putin innegrite, nu rau dar putim innegrite si nu au scos dpf ul la masina noua cum insinuezi, daca nu ai vazut, nu cunosti, nu mai scrie vrute si nevrute fara nici o noima.

Si una e dpf ul si alta e adblu ul, chiar daca scoti adblul cum a scos @jonnyy_bsi a pastrat dpf ul , tevile pot sa ramana curate, nu da fum negru masina.  Adblue ul diminueaza oxizii de azot, nu funinginea.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, branevl said:

Eu zic din realitate,nu din povesti de pe forum. Stiu persoana cu g30 2023 cu 27 de mii de km , x6 2024 la fel ,cu tevile putin innegrite, nu rau dar putim innegrite si nu au scos dpf ul la masina noua cum insinuezi, daca nu ai vazut, nu cunosti, nu mai scrie vrute si nevrute fara nici o noima.

Si una e dpf ul si alta e adblu ul, chiar daca scoti adblul cum a scos @jonnyy_bsi a pastrat dpf ul , tevile pot sa ramana curate, nu da fum negru masina.  Adblue ul diminueaza oxizii de azot, nu funinginea.

 

Daca zici ca stii din realitate, explica te rog cum functioneaza un DPF fara adblue si cum functioneaza un DFP cu adblue. Si apoi mergem mai departe in concluzii.                   Poti sa te folosesti in explicare (RECOMANDABIL) de principiile de functionare date de fabricant.

Apoi, ca sa il folosim pe jonnyy exemplu, care a scos adblue, sa ce o fi facut, dres, "magicianul" la care a fost.., ce zici tu ca a mai ramas din/in sistemul de filtrare ca sa sa filtreze noxele din motor, uite ca "functioneaza" mai bine ca inainte. Si cu putere marita.

Suntem pe forum si putem discuta civilizat, da?                 Daca renunti in a explica stii care e concluzia, da?

Am inteles @Romulus tocmai de aceea il si intreb sa explice cum intelege el ca functioneaza sistemul cu adblue sau fara adblue.

 Ca asa din observatiii la teava unei masini nu intelegem mare lucru. Sau cel putin eu inteleg ca, ceva NU FUNCTIONEAZA normal cand sistemul are adblue si funingine pe teava.

Adica, pe teava la aia cu adlue toti spun ca ies vapori de lichid, iar el vorbeste de funingine. Ceva nu e normal.

toti:

"AdBlue causes a chemical reaction that converts nitrogen oxides into nitrogen, water and tiny amounts of carbon dioxide (CO2), natural components of the air we breathe, which is then expelled through the vehicle tailpipe (esapament). It works to protect the vehicle from any contamination that could cause serious damage."

https://www.forteuk.co.uk/news/your-scr-system-and-adblue-faqs-answered-by-forte/

..la bmw o fi principiu diferit? Pe undeva prin spatele blocului.. sa nu se vada foamea, vorba unui contemporan..

"The ammonia causes a chemical reaction that converts nitrogen oxide into water and nitrogen – two completely harmless substances. These are then expelled as exhaust gases, mitigating the damage done to the environment by diesel vehicles."

https://www.rix.co.uk/blog/post/what-is-adblue-explained

Sa vedem.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Iar nitrogen-ul (Azotul) doar asa se poate vedea, la -196 Celsius, ingheata pe la -210.. Mai aproape de zero absolut (-273 Celsius) decat de 20-30 grade Celsius.

20241123_104722.thumb.jpg.5bfb9020f66982f195142bddafedf5c8.jpg

Practic la 20 de grade nu ai ce sa torni ca sa vezi.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2024 at 3:42 AM, bimmer90f30 said:

(da, au un distribuitor in spatele blocului cu o bormasina care gaureste fagurele filtrului sa nu mai retina fumul(!) asta e distribuitorul..)

Nu se intampla nimic ciudat. Proprietarii schimba ce "trebuie" la masinile lor. Nu exista teava innegrita si DPF intreg si functional!

Am un Euro 6 cu B47 si teava e curata ca nu a umblat nimeni la DPF. O fi stricat la mine si bun la aia cu fum pe teava nu-i asa!? 

A, stai ca @jonnyy_b i-a mai cresut si puterea si filtrul e la locului lui bine mersi.                    Zice ca il monitorizeaza in fiecare zi, sa zica ca ii pasa.. Ce sa monitorizeze cand e gaurit si bestelit vai mama lui si a plamanilor pietonilor!?

Astea-s basme de aruncat pe forum..aiurea..

Hai sa o lasam asa..

Despre ce DPF gaurit vorbesti ??? Eu ti-am spus ca am anulat adblue la G30 2017!  Am mentinat ca masina nu are probleme la DPF!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jonnyy_b said:

Despre ce DPF gaurit vorbesti ??? Eu ti-am spus ca am anulat adblue la G30 2017! 

Pai daca esapamantul are teava murdara de funingine inseamna ca sistemul de filtrare a noxelor nu functioneaza corect.

Apoi DPF inseamna Diesel Particulate Filter. Iar asta insemna ca si masina cu ADBLUE are DPF. Doar sistemul de curatare-filtrare e diferit.

Edit:iata ca si la mine functioneaza auto-correct-ul 😂😆

De dragul perfectiunii (din capu meu 😜) BMW a pus/numit Oxidation Catalitic converter and Diesel Particulate Filter cu numarul 20 .. si mai jos a pus inca un SCR catalitic converter la 16. iar in fata lui, sau intre filtre au pus injectorul cu adblue:

 

 

20241128_100348-540x720.jpg

Ma gandesc ca filtrul de particole (DPF) la ADBLUE are un element filtrant mai putin dens (fata de cele care au doar DPF clasic) pentru ca gazele xare trec de primul filtru (DPF) schimbandu-si natura..  ca acestea ulterior sa fie complet "anihilate" de sistemul SCR, adica Adblue.

Daca sistemul adblue e trecut in disable.. (cum zici tu) atunci elementul filtrant creat de primul filtru nu este suficient de capabil sa filtreze gazele ca in fabrica, cum a fost proiectat..       Si de aici fum/negreala pe teava.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.