Jump to content

Recommended Posts

La 545e mi-a venit pe 245 45 18, toate 4, recomandare 2.3 pe fata si 2.6 pe spate.

La 530i erau toate egale, 2.4 presiune...

Care e logica? Greutate mare pe baterii spate?

Edited by Ciprian01
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Ciprian01 said:

Care e logica? Greutate mare pe baterii spate?

Da exact, se pune presiune mai mare pe spate daca masina e mai incarcata, iar greutatea mare se pune in spate, persoane, bagaje, etc

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mai am de adaugat ceva ce nu am intalnit. Am venit cu masina fierbinte pe la evacuari, am bagat-o in garaj. Dupa ce am inchis tot am realizat ca nu pot porni incarcarea electrica, ca la ce cald se facuse in garaj... Am pornit-o dupa ce s-a racit putin, dar la 92%, am crezut ca a luat foc in garaj, toate ventilatoarele masinii mergeau la max. Si pentru ca deja afara era racoare, am trebuit sa las usa la garaj deschisa 30 mins pana s-a incarcat complet. Acum ma si gandesc ca nu o mai las in priza peste noapte, garajul nu e foarte bine aerisit si destul de mic ca si volum. Se incing toate daca trebuie incarcata masina.

Am 52 km pe bord EV acum.

image.png

Concluzia? Iarna bateria se descarcă repede la un EV si vara se încarcă greu din cauza de căldură degajată. Trebuie atenție.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Been there, done that.

O incarc ziua, la 35 cat avem acum Bucuresti, si m-am trezit cu ventilatoarele blana de am crezut ca a intrat un Scania in curte. Cred ca raceste temperatura bateriilor.

Link to comment
Share on other sites

Eu fiind la priza de casa cred ca tot asa am limitat-o, nu am vrut sa solicit prea tare instalatia electrica. Problema e ca daca o tii intr-un garaj, mai ales unul cu volum mic, trebuie aerisit bine, nu e suficient un geam sau asa...

Link to comment
Share on other sites

Bateriile sunt răcite de antigelul care răcește și motorul.Si la mine dacă e foarte cald mai vin și cu motorul cald și o bag la încărcat pornesc ventilatoarele.

Link to comment
Share on other sites

Cu 21 grade setate pe toate 4 zonele, azi am pornit climatizarea la 35 grade afara, dar nu la soare, ci unde era masina in garaj. Dupa exact 10 minute, am urcat in masina si era perfect, desi in garaj erau clar spre 30 de grade. Totusi cred ca daca masina e afara in soare, vor fi necesare 15-20 minute. Dupa 10 minute, aveam 51 km pe bord range in loc de 52 km. Deci inclin sa cred ca daca am peste 30% baterie, o sa se raceasca in 20 minute. 

Testul urmator il fac cu 18 grade pe bord si la soare la cel putin 35 grade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.