Jump to content

BMW X3 G01 30i - downshift in timpul franarii


goangaus

Recommended Posts

4 hours ago, Onnix said:

Total fals! Nu intra recuperarea imediat niciodata. Daca ai full live digital cockpit poti intra in meniu sa vezi cand intra regenerarea si te vei convinge.

Dacă vorbești despre momentul când apare pe bord bateria albastra pot reproduce oricând momentul când se activeaza, verificat și în energy flow, dar nu se simte nici un fel de decelerare atunci.

a9hh2V9.jpeg

In momentul când sunt cu piciorul pe frana pentru franare usoara, la un moment dat creste turația cu 400-500 rpm, atunci se simte decelerarea, fix în timpul unui downshift.

Astăzi de exemplu am avut doua drumuri și nu a facut deloc, sunt zile în care merge super frumos și zile în care spun ca mâine o scot la vânzare. M-am cam obisnuit cu ea asa dar totuși încerc sa vad daca are vreo problema cât mai am garanție.

Cel mai nasol lucru la o masina este sa fie imprevizibila, dacă nu știi cum se va comporta masina intr-o situatie și o data face intr-un fel si alta data în alt fel... e cam de cacao.

LE: îmi spune și mie cineva cum inserez pozele de pe imgur sa apară direct in postare, nu ca URL?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Onnix said:

Total fals! Nu intra recuperarea imediat niciodata. Daca ai full live digital cockpit poti intra in meniu sa vezi cand intra regenerarea si te vei convinge.

nu trebuie sa ai bord full digital, ai la f10 vedeam recuperarea cu bord standard, dar cand ridici piciorul de pe acceleratie e ori coasting ori regenerare

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Viper05 said:

nu trebuie sa ai bord full digital, ai la f10 vedeam recuperarea cu bord standard, dar cand ridici piciorul de pe acceleratie e ori coasting ori regenerare

Pai asta incerc sa-i spun si eu omului dar nu intelege. :))) Uneori intra pe coasting si nu simti nimic, atunci cand bateria e incarcata, iar atunci cand e bateria descarcata, intra pe recuperare si simti ca un mic soc cand cupleaza alternatorul. La fel imi facea si mie la F10, la fel face si la F48, la fel si la G15. Nu e fizica cuantica… doar simple knowledge!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, goangaus said:

sunt zile în care merge super frumos și zile în care spun ca mâine o scot la vânzare

Sunt curios fostul proprietar a menționat ceva de genul….

O fi având și el zile de astea? 😡

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Onnix said:

Pai asta incerc sa-i spun si eu omului dar nu intelege. :))) Uneori intra pe coasting si nu simti nimic, atunci cand bateria e incarcata, iar atunci cand e bateria descarcata, intra pe recuperare si simti ca un mic soc cand cupleaza alternatorul. La fel imi facea si mie la F10, la fel face si la F48, la fel si la G15. Nu e fizica cuantica… doar simple knowledge!

Pe bordul digital se vede foarte clar când intra in recuperare de energie și când în coasting, se aprinde fie simbolul cu baterie fie mașinuța. Ti-am spus ca la câteva secunde după ce iau piciorul după acceleratie se aprinde iconița de baterie și în energy flow apare charging dar nu se simte nici o decelerare.

Eu m-as bucura sa fie de la sistemul asta de recuperare de energie și nu de la cutie, se poate verifica cumva? Poate de aici cateodata intra mai tare și alte dati mai încet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, goangaus said:

Dacă vorbești despre momentul când apare pe bord bateria albastra pot reproduce oricând momentul când se activeaza, verificat și în energy flow, dar nu se simte nici un fel de decelerare atunci.

https://imgur.com/a/F9RcidV

In momentul când sunt cu piciorul pe frana pentru franare usoara, la un moment dat creste turația cu 400-500 rpm, atunci se simte decelerarea, fix în timpul unui downshift.

Astăzi de exemplu am avut doua drumuri și nu a facut deloc, sunt zile în care merge super frumos și zile în care spun ca mâine o scot la vânzare. M-am cam obisnuit cu ea asa dar totuși încerc sa vad daca are vreo problema cât mai am garanție.

Cel mai nasol lucru la o masina este sa fie imprevizibila, dacă nu știi cum se va comporta masina intr-o situatie și o data face intr-un fel si alta data în alt fel... e cam de cacao.

LE: îmi spune și mie cineva cum inserez pozele de pe imgur sa apară direct in postare, nu ca URL?

 

Uite asa:

https://i.imgur.com/a9hh2V9.jpeg

 

Am pus-o eu pe a ta, dar macar incearca cu linkul la jpg dat de mine sa vezi cum functioneaza.

 

Dai la poza "copy image link" nu linkul de sus. Sau open "image in new tab".

Linkul tau nu era la imagine, era la postare.

 

8 minutes ago, goangaus said:

Eu m-as bucura sa fie de la sistemul asta de recuperare de energie și nu de la cutie, se poate verifica cumva? Poate de aici cateodata intra mai tare și alte dati mai încet.

Dai sa o conduca la un prieten cu un BMW similar macar ca motorizare.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

@Viper05 eu am pus un link la poza in un code section ca sa-l lase fix cum e ca @goangaus sa poata da copy paste, si sa vada ce se intampla cand il adauga intr-un post. Nu trebuie sa mearga, e pus ca sa poata fi usor copy/paste.

M-am prins, mulțumesc. Eu luam link-ul din Copy permalink pentru ca cel către poza e cumva ascuns, pe Android trebuie ținut apăsat pe poza și apare meniul de share cu butonul de copy URL.

Link to comment
Share on other sites

Am citit erorile cu XHP varianta free și nu îmi arata absolut nimic, doar No errors found, ceea ce e bine, doar ca nu știu sigur ce anume erori citește aplicația asta, știu ca în BMW car data aveam niște erori în memorie, mai vechi. Stie cineva dacă Bimmerlink da mai multe detalii decât XHP în ceea ce privește erorile? Nu știu daca are rost sa-l cumpăr daca arata aceleasi erori ca XHP free.

Am descarcat și Ista+(primit de la vanzatorul cablului Enet) dar încă nu mi-am făcut curaj sa-l instalez pe laptopul personal unde am ceva informații sensibile și nu prea as vrea sa instalez softuri de pe torenți.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, goangaus said:

Am descarcat și Ista+(primit de la vanzatorul cablului Enet) dar încă nu mi-am făcut curaj sa-l instalez pe laptopul personal unde am ceva informații sensibile și nu prea as vrea sa instalez softuri de pe torenți.

O precauție absolut normală, dar sunt rezolvări și așa. Ai putea înstala o partiție mică separată doar pentru un Windows de comando cu o licență gri de pe cel.ro.

Windows 10 PRO Retail - Licenta Permanenta - Toate Limbile la CEL.ro - windows 10 pentru care poti face upgrade absolut corect la Windows 11.

Windows 11 Pro Retail Licenta Permanenta la CEL.ro - direct windows 11.

În caz ca nu faci separat o partiție (micșorând cele existente) - care ar presupune cunoșțe temeinice de sistem de operare și sistem de fișiere, ai putea înstala un windows si un VMWare Player sau altceva similar într-o mașină virtuală, la care ai eventual acces și la un snapshot.

Opțiuni sunt destule.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, goangaus said:

Care e treaba cu licențele astea gri?

Te rog adreseaza-te cel.ro, nu am nici cea mai vaga idee. Eu aș spune clar negre, dar funcționează și cât eu am factură, nu au decât să verifice autoritățile competente.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, goangaus said:

Stie cineva dacă Bimmerlink da mai multe detalii

In Bimmerlink ai toate tipurile de erori, memorie, statice, volatile, nici nu mai stiu, prea multe  :)))

Mai folosesc OBD Eleven, aici da doar erorile statice, dar pt absolut tot Bimmerlink e super ok.

https://www.amazon.de/gp/product/B07DW8KMK5/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o05_s01?ie=UTF8&psc=1

https://www.amazon.de/gp/product/B09HT77D1D/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o05_s00?ie=UTF8&psc=1

 

Folosesc astea eu, merg ok, daca ai USB C, gasesti adaptor si pt el lejer.

1 hour ago, goangaus said:

Care e treaba cu licențele astea gri?

poate suntem putin offtopic :))

Din ce stiu sunt licente cel mai proabil de "scoala" gen pt studenti, si sunt vandute acelasi cod de mai multe ori.

De obicei poti activa pana la 10 devices cu un cod, si apoi inca de nu stiu cate ori prin activate telefonica - de asta isi permit de mai multe ori. Daca nu mai merge, vanzatorii iti dau altele. Am cumparat multe de pe Ebay ca erau mai ieftine.

Odata activat windows pe un laptop/PC licenta ramane activa si dupa reinstalare, daca se pastreaza amprenta hardware, adica nu schimbi nimic din componente. La fel si pt Office de exemplu doar ca la reinstalare nu se mai poate reactiva, trebuie alt cod.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2024 at 8:52 PM, goangaus said:

Dacă vorbești despre momentul când apare pe bord bateria albastra pot reproduce oricând momentul când se activeaza, verificat și în energy flow, dar nu se simte nici un fel de decelerare atunci.

a9hh2V9.jpeg

In momentul când sunt cu piciorul pe frana pentru franare usoara, la un moment dat creste turația cu 400-500 rpm, atunci se simte decelerarea, fix în timpul unui downshift.

Daca ma uit la screenshot-ul tau, vad ca nu ai ultima versiune de soft la masina. Simbolul din dreapta (termometru sau ce e eala) la temperatura lichidului, la ultimul soft se schimba intr-o masina cu termometru :).

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, CosminEU said:

Daca ma uit la screenshot-ul tau, vad ca nu ai ultima versiune de soft la masina. Simbolul din dreapta (termometru sau ce e eala) la temperatura lichidului, la ultimul soft se schimba intr-o masina cu termometru :).

Nu e poza de la masina mea, am pus ce am gasit pe net sa arate bateria albastra la recuperarea de energie. Nu am eu consumul ala 😅

La mine arata masina cu termometru.

Interesant e ca nu a mai facut downshiftul agresiv la franare de ceva vreme, adică face dar mult mai light, suportabil. O fi de la temperatura sau o avea perioade și perioade.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stie cineva daca pot verifica cumva service history pentru un BMW din state, ma intereseaza comentariile introduse in sistemul intern.

Am gasit pe bimmerpost o masina cu aceeasi problema, proprietarul mi-a trimis verificarile facute pe masina, s-a inlocuit mechatronic pe garantie la el dar problema tot nu a fost rezolvata si pana la urma a dat masina inapoi, in SUA au legislatie care permite asta in cazul problemelor nerezolvate. 

Ma gandesc ca poate problema a fost rezolvata intr-un final.

Nu stiu daca carvertical sau similar ofera ceva informatii utile sau doar km, revizii si accidente.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, CosminEU said:

pt o suma modica, aici.

https://checkvin.eu/service-history

Am folosit acest wesite in urma cu cateva saptamani iar rezultatele au fost tare vagi. La una dintre masinile verificate (masina din 2006/7) nu am primit informatii legate de nici macar o intrare in service ceea ce mi-e tare greu sa cred ca e real. La alta masina de aceasi varsta am primit doar 2 intrari in service, una la 7k km si una pe la 30k km pentru niste reparatii la directie si suspensie. 

 

Poate am avut eu ghinion sa nimeresc 2 tigai deoarece in urma cu 5-6 ani am folosit acelasi website pentru verificarea masinii personale iar rezultatele au fost stufoase. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Am verificat masina pe checkvin.eu si sunt foarte multe intrari in service, multe duplicate.

Nu apar comentariile detaliate pe care le-am primit de la proprietar dar macar apar multe intrari in service cu acest downshift, se pare ca a fost schimbata cutia cu totul, doar ca nu inteleg, apare si installing replacement transmission si repair kit mechatronics, ce sa repare daca este inlocuita transmisia? Sau a fost pastrat mecatronicul vechi?

Description: Gearshift quality in "D", downshifts, automatic transmission Too hard
Is interpreted as a repeat visit: No
Job 08/31/2022 Warranty 59028 km

Job: Gearshift quality in "D", downshifts, automatic transmission Too hard – –

Job: Gearshift quality in "D", downshifts, automatic transmission Too hard

Carrying out vehicle diagnosis, ABL

Flat rate unit | 61 00 006 2 FRU

Installing replacement transmission Flat rate unit | 24 00 562 72 FRU

Program/encode control unit(s), includes deleting the fault memory Flat rate unit | 61 00 730 4 FRU

TeileClearing lump-sum fee Flat rate unit | 00 58 677 1 FRU

Gearshift quality in "D", downshifts, automatic transmission Too hard Defect | 24 00 38 61 00

Screw Plug With Gasket Ring Part | 24 11 7 552 349 1

RP repair kit, mechatronics Part | 24345A131B0 1

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.