Jump to content

Achizitie X1 benzina sau motorina?


Alina2000

Recommended Posts

1 minute ago, Alina2000 said:

Eu sper sa nu dureze mai mult, baietul asta parea hotarat asa ca rezolvam rapid... Nu are ce piese sa astepte ca m-am oferit sa iau masina cu oglinzile alea si sa revin cu ea cand le au acolo. 

Ar fi cam nasol pentru ca eu am optat pentru a lua de la ei si platind implicit in plus fata de alte masini de la vanzatori privati tocmai pt ca rezolvam rapid si ofera aceasta verificare si garantie. Masina mea s-a vandut prea repede, acum ma duc la munca cu un duster si pe 14 decembrie plec din tara, sper cu x1 nu cu dusterul... 

Tot ca fapt divers m-au pus sa semnez acolo in o anexa ca nu vand masina in Rusia si alte 2 tari de care nu am auzit... Radeam ca la receptie ma duc cu un prieten si zic ca e Ivan, soferul meu. 

Bavaria ce oras?

Link to comment
Share on other sites

Da, nu stiu prea multe despre ei, eu am fost numai acolo ca e cel mai aproape de mine si la revizii si schimbat cauciucuri nu am ce sa evaluez sau ce sa reprosez. 

Am vrut odata sa ma duc la cobalcescu cand a avut fosta masina o rechemare dar e in diagonala de mine, fac 2 ore prin oras si nu prea imi place sa socializez asa prin serviceuri .... 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am ridicat ieri masina de la Bavaria. Multumita de interactiune si cum a decurs, vedem mai departe. 

 

IMG-20231109-WA0017.jpg

IMG-20231109-WA0000.jpg

IMG-20231109-WA0006.jpg

20231123_182040.jpg

IMG-20231109-WA0007.jpg

IMG-20231109-WA0009.jpg

20231123_145131.jpg

Hai ca nu ma lasa sa pun si poze mai frumoase ca sunt prea mari... cam asta e idea, mi-au gasit si cauciucuri de iarna, cand am ajuns acasa am vazut ca erau ca tot cu jante 🙂

Au mai ramas de rezolvat oglinzile si de schimbat parbrizul, or sa ma cheme cand le au sa programam iar masina in service (s a trecut in pv de receptie acest lucru ca se face pe cheltuiala lor). Am facut si Casco cu un broker de la ei, aprox 8000 Lei pe an. 

Acasa am observat ca ar putea fi o problema cu trapa, in sensul ca nu merge deschis inchis din cheie, merge numai daca stai cu degetul pe acel button. Eu nu am mai avut dar asteptarea mea era sa mearga cu atingere asa ca si geamurile, nu sa stau cu mana pe aia sus. Mi au zis ca asa ar trebui si ca or sa verifice daca trebuie reinitializata soft sau ceva (ma duc sapt viitoare cand imi dau si actele). 

Daca mai intereseaza pe cineva ceva va mai zic, alfel multumesc de sfaturi celor care au interactionat initial 🙂

Edited by Alina2000
  • Like 1
  • Love BMW 3
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Alina2000 said:

merge numai daca stai cu degetul pe acel button

Pai e normal, ca sa deschizi trapa tii apasat butonul de pe cheie care deschide masina si ca sa inchizi trapa la fel tii apasat mai mult butonul care inchide masina. La mine la e39 trebuie sa stau fix langa masina altfel nu merge gen de la distanta de 5 metrii. Parca si mana daca o misc putin se intrerupe actiunea de inchidere/deschidere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, de butonul de trapa, merge numai daca tii degetul apasat pe el, din afara, din cheie, dupa ce lasa toate geamurile jos incepe sa deschida numai partea aia de interior de plafon sau cum ii zice, apoi nu mai face nimic, nu incepe sa deschida si geamurile trapei efectiv. Daca esti in masina, ele se inchid si deschid dar nu ca si geamurile atins o data si sa mearga pana la capat. 

Ma rog, poate nici nu ma pricep eu dar m-am uitat la niste filmulete si nu asa ar trebui sa actioneze (de exemplu portbagajul merge cu deschidere la atingere), usile la fel fara cheie...

Oricum mi-au spus ca masina este in garantie si daca constata ceva motoras blocat sau nu se rezolva soft vor schimba ce e nevoie. 

Edited by Alina2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aproximativ 33mii cu tva. 

33 minutes ago, Itarachiu said:

Pai e normal, ca sa deschizi trapa tii apasat butonul de pe cheie care deschide masina si ca sa inchizi trapa la fel tii apasat mai mult butonul care inchide masina. La mine la e39 trebuie sa stau fix langa masina altfel nu merge gen de la distanta de 5 metrii. Parca si mana daca o misc putin se intrerupe actiunea de inchidere/deschidere.

Da, m-am gandit si la asta dar pare ca nici din interior nu merge correct (adica apesi o data si sa faca toata cursa pana mai apesi iar, se opreste unde era). 

La portbagaj am patit asa numa ca invers, eram prea aproape si nu se deschidea cand atingeam cu piciorul 😅

Mi-a zis cineva mai educat in domeniu ca tre sa fiu la 1m nu fix langa....

Edited by Alina2000
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, afterglow said:

Trapa are nevoie de reinitializare, nu e vorba de vreun motoraș defect

Din ce tin eu minte, initializarea se face super usor. Nu te baza pe ce spun eu acum 🥸, dar parca asa retin, o deschizi la maximum si tii apasat nu stiu cate secunde, dupa care o inchizi si ti apasat nu stiu cate secunde. Poate retin eu de la geamuri de la E60... dar parca si trapa era la fel. Nu am mai avut una tare de mult timp. 😬

Eram pe aproape. Incearca ce spune aici omul.

 

Trebuie sa tii apasat in sus, multe secunde, pana isi face el initializarea si verifica capetele de cursa in toate directiile.

Cred ca nici nu trebuie sa ajungi la Bavaria pentru asta. O faci inainte sa pornesti cu ea maine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update dupa aprox 3000 km 

Am rezolvat anul trecut cu schimbarea parbrizului si partial a oglinzilor, rezolvat cu trapa. 

Intre timp au aparut alte 2 probleme pe care le-am discutat cu vanzatorul: masina si dupa geometrie (am pus anvelope de iarna) trage dreapta destul de pronuntat, practic trebuie sa stai permanent cu mana pe volan sa o corectezi. 

A 2a problema care nu a fost trecuta in verificare si raportul de receptie e o pata de ulei  in zona furtunului de la intercooler (am ridicat o pe elevator sa ne uitam daca nu a fost lovita pe dedesubt de trage dreapta si am observat acasa asta)

Au fost discutii si pareri, nu intru in detalii ca stiu ca lucrurile pot fi subiective, am rezolvat partea cu directia si am alta programare in service pentru verificarea si schimbarea acelui furtun si constatare daca e ceva serios la turbina sau ce mai e pe acolo (nu sunt specialista, doar in ultimele saptamani la cate pareri si discutii au fost am mai aflat una alta, alt service mi-a zis ca pata aia poate fi considerata uzura normala ...).

Partea cu oglinzile a fost amuzant-enervanta, restul situatiei stresanta si consumatoare de timp. Oglinzile noi au venit si au fost si montate, la plecarea din service am vazut ca cea din stanga e ca o lupa, arata fix ca aia de la ikea de machiaj de o am in baie. Am sunat a 2a zi sa le zic ca e gresita/defecta nu stiu si sa ii intreb daca o arunc eu la gunoi sau ei ( am pus la loc vechea oglinda ca nu puteam merge asa). Mi-au zis ca sunt oglinzi conforme, ca asa e codul, eu nu stiu de ce exista si cineva ar da bani pe ele... pana la urma au comandat alta dar nu a ajuns, vine saptamana viitoare. 

Edited by Alina2000
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Alina2000 said:

Update dupa aprox 3000 km 

Am rezolvat anul trecut cu schimbarea parbrizului si partial a oglinzilor, rezolvat cu trapa. 

Intre timp au aparut alte 2 probleme pe care le-am discutat cu vanzatorul: masina si dupa geometrie (am pus anvelope de iarna) trage dreapta destul de pronuntat, practic trebuie sa stai permanent cu mana pe volan sa o corectezi. 

A 2a problema care nu a fost trecuta in verificare si raportul de receptie e o pata de ulei  in zona furtunului de la intercooler (am ridicat o pe elevator sa ne uitam daca nu a fost lovita pe dedesubt de trage dreapta si am observat acasa asta)

Au fost discutii si pareri, nu intru in detalii ca stiu ca lucrurile pot fi subiective, am rezolvat partea cu directia si am alta programare in service pentru verificarea si schimbarea acelui furtun si constatare daca e ceva serios la turbina sau ce mai e pe acolo (nu sunt specialista, doar in ultimele saptamani la cate pareri si discutii au fost am mai aflat una alta, alt service mi-a zis ca pata aia poate fi considerata uzura normala ...).

Partea cu oglinzile a fost amuzant-enervanta, restul situatiei stresanta si consumatoare de timp. Oglinzile noi au venit si au fost si montate, la plecarea din service am vazut ca cea din stanga e ca o lupa, arata fix ca aia de la ikea de machiaj de o am in baie. Am sunat a 2a zi sa le zic ca e gresita/defecta nu stiu si sa ii intreb daca o arunc eu la gunoi sau ei ( am pus la loc vechea oglinda ca nu puteam merge asa). Mi-au zis ca sunt oglinzi conforme, ca asa e codul, eu nu stiu de ce exista si cineva ar da bani pe ele... pana la urma au comandat alta dar nu a ajuns, vine saptamana viitoare. 

Adica te distrezi!

Link to comment
Share on other sites

Mai am nitel si ma specializez in problemele comune de la bmw 😄

Partea buna a fost ca mi-au raspuns promt si au incercat sa rezolve toate nemultumirile. Am primit si masina la schimb cat a fost masina la ei, din pacate ultima data aveau numai electrice au pe acolo disponibile... 

Link to comment
Share on other sites

Am luat un g08 ix3 m, frumoasa masina ce sa zic dar e prea mare responsabilitatea pentru mine, l-am condus pana acasa si apoi am plecat cu dusterul la cumparaturi, era si aglomeratia de pe lume in oras si nu m-am simtit in stare sa ma stresez cu aia...  cand am avut una mica de la ei 118i a fost mai confortabil pt mine. E prea mare saltul de la motorina la full electric.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Alina2000 said:

Am luat un g08 ix3 m, frumoasa masina ce sa zic dar e prea mare responsabilitatea pentru mine, l-am condus pana acasa si apoi am plecat cu dusterul la cumparaturi, era si aglomeratia de pe lume in oras si nu m-am simtit in stare sa ma stresez cu aia...  cand am avut una mica de la ei 118i a fost mai confortabil pt mine. E prea mare saltul de la motorina la full electric.

Inseamna ca si ei au avut incredere ca esti responsabila sa ti-o dea pe mana, nu cred ca trebuia sa iti fie asa de mare stresul, cred ca trebuia sa o folosesti cu putin mai mare grija decat daca era masina ta. Pana la urma asta este scopul masinilor de schimb. Dar bine ca totul a fost ok!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.