Jump to content

X3 2012 Cu multi kilometri


MadalinNov

Recommended Posts

9 minutes ago, mgi said:

Mie imi plac aia cu "pana la 200k km n-am bagat decat motorina si ulei". Prost sa fie cine o cumpara masina aia..

Cunosc si eu din astia care din grandomanie, din falosi ce sunt, din parvenitism, si-au cumparat masini SH pe care nu si le-au permis din start, au tras de ele cat au putut, iar dupa aceea cand i-au lasat in drum au scapat de ele tot cu genul asta de replici. Paradoxal, le-au si dat pe bani ok. Au flerul la ei, smecheria balcanica, doar ca sunt si multi fraieri sentimentalisti pe piata. Din cauza asta inca se si dau multe tepe. 

Edited by RaYn3
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MadalinNov said:

Merită văzut deși are așa mulți kilometri ?

Doar daca te stii priceput la reparat. 

Altfel o sa coste, sa platesti pe altul sa faca treaba pentru tine; si, si mai important, sa fie unul priceput!

Oricarei masinii ii scade valoarea IN PRIMUL RAND cu numarul de km parcursi. Si aceasta e perfect normal pentru ca se aduna uzuri pe componente care se vor strica cu trecerea timpului, a stresului dat de mediu.. 

Link to comment
Share on other sites

Repet. Kilometrajul unei masini nu conteaza prea mult. Conteaza doar cum a fost folosita si intretinuta. 

La o masina care a ajuns la 300k kilometri si merge bine, s-au cam rezolvat  toate problemele mari care puteau sa apara. 

Exista un prag fizic in existenta unei masini in jur de 200k kilometrii (180-200) , la care incep sa cada piesele importante (ambreaj, distributie chiar daca este pe lant, cutia de viteze automata daca nu a fost servisata , etc). O masina care a ajuns la 300k kilometrii si merge bine are de obicei aceste probleme rezolvate. Daca o cumperi a cu pana la 200k km sau un pic peste si nu stii istoricul de service risti foate mult sa te lovesti de probleme gave. 

 

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Haha 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, mgi said:

Mie imi plac aia cu "pana la 200k km n-am bagat decat motorina si ulei". Prost sa fie cine o cumpara masina aia..

Am avut un client la passat (singurul, :)) si spuneam ca am rezolvat in anii cat am avut masina multe probleme specifice generatiei, beneficiind si de un mecanic adevarat. Moaamaa, deci masina are bube. Bun, zic eu, am mai invatat o lectie, e habarnist si nu te intreaba, nu dai din casa.

Just now, pvsilviu said:

Am avut un client la passat (singurul, :)) si spuneam ca am rezolvat in anii cat am avut masina multe probleme specifice generatiei, beneficiind si de un mecanic adevarat. Moaamaa, deci masina are bube. Bun, zic eu, am mai invatat o lectie, e habarnist si nu te intreaba, nu dai din casa.

Passatul meu are 280k km

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bucur said:

Repet. Kilometrajul unei masini nu conteaza prea mult. Conteaza doar cum a fost folosita si intretinuta. 

La o masina care a ajuns la 300k kilometri si merge bine, s-au cam rezolvat  toate problemele mari care puteau sa apara. 

Exista un prag fizic in existenta unei masini in jur de 200k kilometrii (180-200) , la care incep sa cada piesele importante (ambreaj, distributie chiar daca este pe lant, cutia de viteze automata daca nu a fost servisata , etc). O masina care a ajuns la 300k kilometrii si merge bine are de obicei aceste probleme rezolvate. Daca o cumperi a cu pana la 200k km sau un pic peste si nu stii istoricul de service risti foate mult sa te lovesti de probleme gave. 

 

Ai dreptate pana la un punct, cred ca mai mult se aplica sfatul la masinile mai vechi, la astea noi cred ca nu mai sta treaba chiar asa, dar pana la urmă fiecare se întinde cat e plapuma...

Link to comment
Share on other sites

am inteles.

deci o masina de 300.000km e mai buna decat una pana in 200.000

 

cred ca si aia pana in 100.000 e mai buna decat una noua, deoarece, in practica, aia cu 100k a demonstrat ca merge. cea noua inca nu stii daca poti sa iesi cu ea intreaga de la dealer.

 

dar oare la 12.000 euro nu se gaseste o masina cinstita care nu e bmw?

 

Edited by edit
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Quote
15 minutes ago, lospa alin said:

Ai dreptate pana la un punct, cred ca mai mult se aplica sfatul la masinile mai vechi, la astea noi cred ca nu mai sta treaba chiar asa, dar pana la urmă fiecare se întinde cat e plapuma...

 

Pai aici e vorba de o masina mai veche, un X3 din 2012 .

Link to comment
Share on other sites

@MadalinNov ce motor are masina?

Iata ce mi-a raspuns google mie:

https://www.motorbiscuit.com/long-will-bmw-x3-last/

https://fourwheeltrends.com/how-long-will-a-bmw-x3-last/

Alt raspuns direct de la cei care le folosesc; super educativ site din prisma experientei personale, din ce scriu cei care raspund:

https://www.quora.com/How-many-miles-can-a-BMW-X3-last

Ia in considerare si faptul ca probabil masinile despre care vorbesc mai sus probabil au motoare lejer peste 2 litri, ca raspund americani - la ei motorul de 2 litri nu exista. 🤭 dupa parerea mea masinile cu motoare mari si SUV-uri sunt mai fiabile.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Quote
13 minutes ago, bimmer90f30 said:

@MadalinNov ce motor are masina?

Iata ce mi-a raspuns google mie:

https://www.motorbiscuit.com/long-will-bmw-x3-last/

Alt raspuns direct de la cei care le folosesc; super educativ site din prisma experientei personale, din ce scriu cei care raspund:

https://www.quora.com/How-many-miles-can-a-BMW-X3-last

 

Total irelevant.

Omul cere sfat penru un x3 2.0 diesel din 2012 cu motor N47 (cel mai probabil) si tu il trimiti sa citeasca pe un forum american unde vorbesc de motorizari pe benzina si alt site unde este vorba de generatii mai noi a x3.

Intradevar interesant pentru cei ce vor benzinare sau generatii mai noi. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

"Se prezinta impecabil mecanic cu toate service-urile la zi si istoric full la reprezentanta BMW
Recent s-au schimbat toate uleiurile:motor, cutie de viteze, cutie de transfer,diferential fata-spate, pompa de apa Hepu, ambreiaj alternator, schimbare lichid frână cu aparat,placute frână.
Masina a fost adusa anul 10.2021 din Italia si inmatriculata pe numele meu
Optic are mici defecte(zgarieturi foarte mici, urme de la pietricele) nu este o masina noua.
Folie de protecție faruri și triple"

Din anunt... a bagat 5000eur in ea, si o vinde cu 12.000...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, redog4dy said:

are 3 inregistrari la km, cum vezi daca sunt reali sau nu ? din 2012/2020/2021?

Sânt destule,in rest a stat in garaj.

Ps:Mădăline,du-te tată de o cumpără,nu vezi că toți bagă numa strâmbe ...cum zicea cineva mai sus,doar la 200k are problemele cele mai mari,la 300k  nu mai ai stres.

Link to comment
Share on other sites

@alex230ro @Bucur

Se precizeaza ca are istoric complet la reprezentanta, deci presupunem ca toate de mai jos le-a facut la BMW:

toate uleiurile:

motor,

cutie de viteze,

cutie de transfer,

diferential fata-spate,

pompa de apa Hepu,

ambreiaj alternator,

schimbare lichid frână cu aparat,

placute frână ( spate? fata? ambele? )

Oare cat ar costa astea la BMW? 

Am exagerat bineinteles cu 5000eur, dar am exagerat doar sa intaresc ideea ca nu baga nimeni atatia bani in masina recent, sa o vanda dupaia...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bucur said:

Total irelevant.

Dar ce am facut de imi raspunzi mie cand eu m-am adresat lui @MadalinNov ?

De unde stii tu ce are RELEVANTA si ce nu? Cu alte cuvinte tu te-ai agatat de cea mai slaba idee din situatiile si raspunsurile catre el date de altii.. se cam vede cata consistenta este in vorbe..

Observ ca ai o parere in plus peste parerea OP... ti se pare normal?

Dupa cate scrii atat despre masinile vechi  mi se pare firesc sa ii promiti lui @MadalinNov si ceva asistenta cand are probleme cu masina. Ce zici te bagi!? Si sa ii spui si exact ce problema are la o masina cu peste 300k km.. Eu zic sa nu stai deoparte atunci..

In caz ca nu stii posed o masina cu aproape jumatate de milion de km, de peste 12 ani o conduc. Nu e de dat ca e la nivelul salveaza bani!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, sskkaa said:

"Se prezinta impecabil mecanic cu toate service-urile la zi si istoric full la reprezentanta BMW
Recent s-au schimbat toate uleiurile:motor, cutie de viteze, cutie de transfer,diferential fata-spate, pompa de apa Hepu, ambreiaj alternator, schimbare lichid frână cu aparat,placute frână.
Masina a fost adusa anul 10.2021 din Italia si inmatriculata pe numele meu
Optic are mici defecte(zgarieturi foarte mici, urme de la pietricele) nu este o masina noua.
Folie de protecție faruri și triple"

Din anunt... a bagat 5000eur in ea, si o vinde cu 12.000...

🙂 as zice ca nu sunt in reprezentanta facute treburile alea adica sunt destul de sigur ca in reprezentanta nu ar fi pus Hepu .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bucur said:

Repet. Kilometrajul unei masini nu conteaza prea mult. Conteaza doar cum a fost folosita si intretinuta. 

La o masina care a ajuns la 300k kilometri si merge bine, s-au cam rezolvat  toate problemele mari care puteau sa apara. 

Exista un prag fizic in existenta unei masini in jur de 200k kilometrii (180-200) , la care incep sa cada piesele importante (ambreaj, distributie chiar daca este pe lant, cutia de viteze automata daca nu a fost servisata , etc). O masina care a ajuns la 300k kilometrii si merge bine are de obicei aceste probleme rezolvate. Daca o cumperi a cu pana la 200k km sau un pic peste si nu stii istoricul de service risti foate mult sa te lovesti de probleme gave. 

 

L-am intrebat si pe dnu AI de la chatgpt in legatura cu ceea ce tu afirmi mai sus si uite ce zice. Nici el nu-i prea de acord cu tine 😄 

Are sens ceea ce zici tu, daca pana la 300k Km ai tot reparat la ea atunci cand a picat o piesa sau alta. Sa zicem ca la 250k Km a picat distributia, ai facut-o si cel putin 100k Km nu mai ai aceasta grija. Sau turbina sau orice alta piesa mai scumpa care pica in acest interval. Doar ca pana atunci, pana la momentul fatidic, piesa a functionat, functioneaza, poate sa tina mult si bine sau poate pica imediat dupa. Ca tot suntem la N47, au fost cazuri cand lantul s-a rupt si la sub 50k Km, la altele la 100K Km, 200k Km, la altii mai norocosi a tinut chiar si 300k Km. 

Ah, daca la una cu 300k Km i s-au efectuat anumite lucrari de preventie, iar la una de 200K Km nu i s-au efectuat genul asta de lucrari, atunci posibil ca asta cu mai multi km sa fie de luat in calcul in detrimentul celeilalte. Altfel, make no sense ceea ce spui tu. Oricum nu prea ai de unde sa stii in majoritatea cazurilor cum au fost exploatate, poate doar daca il stii pe fostul proprietar si-ti prezinta sincer ce i-a schimbat in perioada cand a fost la el. 

AI.png

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, RaYn3 said:

Ah, daca la una cu 300k Km i s-au efectuat anumite lucrari de preventie, iar la una de 200K Km nu i s-au efectuat genul asta de lucrari, atunci posibil ca asta cu mai multi km sa fie de luat in calcul in detrimentul celeilalte. Altfel, make no sense ceea ce spui tu.

Exact despre asta e vorba. Una e preventia si alta e intretinerea, sau revizia. Revizia e o branza pe langa a anticipa rugina spre exemplu.. sau ca, teava de plastic al sistemului de racire prinsa de chiulasa cedeaza dupa cam 400k km.. sau ca arcurile se rup pe la 250-300k km..iar tu baiat destept le schimbi PREVENTIV.

Cine face asta in ziua de azi!?

..Are you nuts..

D'aia masinile ajung cum ajung..

Iar exemplele de mai sus sunt cazuri reale nu le-am scos din burta.

Pot sa zic sigur unei masini trebuie sa ii schimbi toate cele cu trecerea timpului. Si atunci te va tine, pe tine personal.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, alex230ro said:

F25 2012 2.0d xdrive luat de cumnat acum o sapt si ceva km "reali" 210k in bord 180k parca . Deviz :

-distributie 

-caseta directie

-ceva brate bucse/fata spate

-parbriz

Bonus puse de el : schimb fluide ( cutie ,diferentiale,caseta transfer,servo,antigel, freon,) amortizoare, ceva semering diferential spate inca ceva plastice ma rog EGR clapete admisie...

Masina de vreo 5 ani in Romania

Deci primul lucru intreaba ce s-a facut la masina ca sa vezi ce mai ai de "acoperit" 

@bimmer90f30 uite cine 🙂 

am uitat sa mai pun fulia vibrochen pe lista de mai sus si sigur am mai ratat 2-3 lucruri 🤣

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.