Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor! 
Detin de 3 ani un F48, motor B47, toate bune si frumoase pana azi. La revizie au gasir o defectiune la un senzor/ mufa nu prea am inteles si se pare ca e posibil ca motorina sa fii ajuns peste tot, inclusiv in Ecu. Nu am nici o eroare, auto merge normal. Am gasit multe situatii asemanatoare pe un site din UK. Peste o saptamana am programare ca sa desfaca tot si sa vedem ce este afectat. Costul e 8-9000 lei la FRK. Ati avut o astfel de problema? Daca da, cum ati rezolvat si cat a costat? Am adaugat si poza cu piesa vinovata. 

Multumesc 

 

ae149062-df6b-4cb3-a911-5337378e9318.jpeg

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, mase said:

Nu înțeleg, ce costa 8-9000 de lei?

Manopera pentru a investiga ce este stricat?

Nici eu nu stiu inca nimic. Saptamana viitoare o sa se faca o constatare amanuntita, si apoi vor vedea ce trebuie schimbat. Din ce am citit pe alte forumuri, un senzor este vinovat, deci presupun ca se va schimba acel senzor, si cablajele plus curatat toate componentele unde a ajuns motorina. Se pare ca ar fi un defect de fabricatie. Acum eu sunt curioasa daca a mai avut cineva aceasta problema

Link to comment
Share on other sites

Sa putem sa ne exprimam opiniile, ofara-ne si noua mai multe detalii:

 

-inteleg ca defectul a fost constatat la o revizie de rutina, exceptand scurgerile de motorina, exista si alte simptome ale unor defecte (martori aprinsi in bord, mers neregulat , etc)?

-in suma mentionata de cei de la service ce este inclus: schimbare conducta, senzor etc, sau sunt si alte operatiuni?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ADRIAN HD said:

E o problema intalnita la b47,e o conducta care duce de la partea din fața a filtrului motorina si are o mufa de plastic care crapa si imprastie motorina pe acolo.

Deci trebuie urmarita conducta de la filtru la intrarea in pompa de inalta presiune?

Sa inteleg ca e in zona pompei?

Ma intereseaza pentru ca am motorul b47.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, bimmer90f30 said:

Deci trebuie urmarita conducta de la filtru la intrarea in pompa de inalta presiune?

Sa inteleg ca e in zona pompei?

Ma intereseaza pentru ca am motorul b47.

Exact, asta e problema. Senzorul a crapat, motorina a plecat, dar nu se stie inca pana unde a ajuns. Presupun ca inca nu este in ECU, deoarece nu am deloc erori. Am tot cautat info si am dat de un filmulet al celor de la Bforce, care recomanda schimbarea acestui senzor la 150 k km preventiv

55 minutes ago, Eugen B said:

Sa putem sa ne exprimam opiniile, ofara-ne si noua mai multe detalii:

 

-inteleg ca defectul a fost constatat la o revizie de rutina, exceptand scurgerile de motorina, exista si alte simptome ale unor defecte (martori aprinsi in bord, mers neregulat , etc)?

-in suma mentionata de cei de la service ce este inclus: schimbare conducta, senzor etc, sau sunt si alte operatiuni?

Nu exista un deviz, mi s-a spus ca costurile pot ajunge pana la 9000 lei. Sapt viitoare aflu exact ce a fost afectat si care este pretul. Intr-un caz fericit poate fi senzorul plus curatat pe acolo, in cazul cel mai rau, motorina in ecu. Nu exista deloc simptome. Iar daca aveam mai multe detalii, nu deschideam topic aici

Link to comment
Share on other sites

@GeorgianaIonescu83, nu te panica. Tu ai ajuns cu masina conducand-o corect?

Ei au aflat/gasit (bla bla bla) ca este motorina stropita/scapata in compartimentul motor. Spune-lw sa caute sa afle cauza si spune-le daca nu inceteaza cu ECU/DDE ca e stricat.. ca tu ai ajuns la ei cu masina functionand. De acolo e numai treaba lor daca iti ard DDEul din greseala.

Apoi, si DDE-ul, mama lui de dde , are o carcasa, care inchide absolut ermetic placa principala de comanda a masinii sa zic asa.. 

Pana si conectorii si fiecare cablu ce intra in conectorul ala principal.. are niste garnituri din cauciuc cat se poate de rezistente la umezeala.. mufa aceea mare LA FEL, are o garnitura din cauciuc mare de jur-imprejur.. nu scoti mufa aia una doua..

(Spune-le sa termine cu prostiile aiurea..)

Eu am intreb alt membru aici sa spuna tot ce stie, daca vrea..

Ei vor sa se faca/raman cu un DDE al masinii, de la femeie si cred ca si-au gasit cu, cine..

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Problema este ca nu gasesti sa cumperi acest senzor separat, vine doar cu tot cu conducta de combustibil.

Dacă la N47 ansamblul este destul de rezonabil ca pret, la modelul tău de mașină trebuie sa cumperi ambele conducte (asa este unitatea de vânzare) și costa cam 1600 lei.

Recent am efectuat o reparație similara,tot pe un F48.

Costuri piese:

ECU motor SH 1000-1500 lei+ cost clonare,

Senzor NOU  adaptat de pe o conducta de motor N47- 600 lei (e cea mai ieftina varianta pe care am găsit-o).

Dacă vrei sa faci ca la carte trebuie ECU nou care este cca. 9000 lei, ansamblu conducte și senzor care costa cca. 1600 lei și înlocuit cablajil de la motor (nu știu cat costa).

Tu decizi care este varianta potrivita pentru tine.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mase said:

 

Recent am efectuat o reparație similara,tot pe un F48.

Sectiunea aia de furtun nu se poate inlocui? Probabil ca nu.

Unde naiba crapa? Ce porcarii au inceput sa faca... nici o surpriza dealtfel.. 😡

Pune niste poze din realeom cu zona unde se crapa sa pre-intampinam si noi astilalti costuri tampe..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, bimmer90f30 said:

@GeorgianaIonescu83, nu te panica. Tu ai ajuns cu masina conducand-o corect?

Ei au aflat/gasit (bla bla bla) ca este motorina stropita/scapata in compartimentul motor. Spune-lw sa caute sa afle cauza si spune-le daca nu inceteaza cu ECU/DDE ca e stricat.. ca tu ai ajuns la ei cu masina functionand. De acolo e numai treaba lor daca iti ard DDEul din greseala.

Apoi, si DDE-ul, mama lui de dde , are o carcasa, care inchide absolut ermetic placa principala de comanda a masinii sa zic asa.. 

Pana si conectorii si fiecare cablu are niste garnituri din cauciuc cat se poate de rezistente la umezeala.. mufa aceea mare LA FEL, are o granitur din cauciuc mare de jur imprejur.. nu scoti mufa aia una doua..

(Spune-le sa termine cu prostiile aiurea..)

Eu am intreb alt membru aici sa spuna tot ce stie, daca vrea..

 

Vorbești în necunostinta de cauza.

Senzorul respectiv este senzorul de presiune și temperatura motorina de pe conducta de tur.

El se defectează permitand ca motorina sa ajungă prin firele de la cablajul din compartimentul motor peste tot (inclusiv la ECU motor) prin fenomenul de capilaritate, nu cum te gândești tu, ca ar împroșca pe acolo.

Edited by mase
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, mase said:

Problema este ca nu gasesti sa cumperi acest senzor separat, vine doar cu tot cu conducta de combustibil.

Dacă la N47 ansamblul este destul de rezonabil ca pret, la modelul tău de mașină trebuie sa cumperi ambele conducte (asa este unitatea de vânzare) și costa cam 1600 lei.

Recent am efectuat o reparație similara,tot pe un F48.

Costuri piese:

ECU motor SH 1000-1500 lei+ cost clonare,

Senzor NOU  adaptat de pe o conducta de motor N47- 600 lei (e cea mai ieftina varianta pe care am găsit-o).

Dacă vrei sa faci ca la carte trebuie ECU nou care este cca. 9000 lei, ansamblu conducte și senzor care costa cca. 1600 lei și înlocuit cablajil de la motor (nu știu cat costa).

Tu decizi care este varianta potrivita pentru tine.

Multumesc mult pentru clarificari. Totusi daca Ecu a trebuit schimbat, sunt curioasa,  avea ceva erori masina? 

Multumesc mult pentru sfaturi.  O sa revin cu detalii, dupa ce aflu ce si cum. Se pare ca este o problema destul de intalnita, din pacate

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mase said:

Vorbești în necunostinta de cauza.

Senzorul respectiv este senzorul de presiune și temperatura motorina de pe conducta de tur.

El se defectează permitand ca motorina sa ajungă prin firele de la cablajul din compartimentul motor peste tot (inclusiv la ECU motor) prin fenomenul de capilaritate, nu cum te gândești tu, ca ar împroșca pe acolo.

Desigur ca vorbesc in necunostinta de cauza. Tocmai de aceea te-am intrebat. Alta data cred ca e mai bine sa nu mai intreb.

Aflu pentru prima oara ca tocmai datorita fenomenului de capilaritate, pe care tu il mentionezi si da il stiu si il cred, asa poate ajunge intradevar motorina in interiorul carcasei DDE.

Da, practic presiunea, dar nu neaparat presiunea.. face ca prezenta unui lichid cum ar fi motorina daca e masurata printr-un senzor daca acesta se defecteaza permitand acesteia trecerea din zona de masura in zona de conector/fire din conectorul din senzor sa urce pur si simplu incetul cu incetul PRIN IZOLATIA FIRELOR SAU UNUI FIR pana in alt "compartiment" cum e in cazul de fata DDE, calculatorul masinii pentru ca acolo e conectat si senzorul - belea! 😡😡

Nu am scris sa o fac pe desteptul. Am scris sa inteleaga si altii, ca am gasit de cuviinta a fi explicat.

 

Sunt cat se poate de curios cate alte modele au fost afectate cum e afectat B47.. eu personal nu am mai auzit asa ceva.

O sa schimb dracu' senzorul pana nu e prea tarziu... incredibil de proaste le fac.. Si la ce preturi...

Postez ce gasesc aici:

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1791502

https://www.bimmerforums.co.uk/threads/diesel-leaked-into-engine-loom-and-ecu-ynit.590709/page-3

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 eu doar  B47 am gasit, afectate de treaba asta, majoritatea pe forumuri din UK. Topicurile sunt destul de recente, 2022-2023, pentru masini fabricatie 2015/2016/2017. Mi se pare super aiurea ca nu recomanda schimbarea senzorului la 100 k km, ca sa fim safe. Te trezesti ca pentru o piesa de 2000 lei, sau cat o costa, ca tre sa remediezi o groaza de probleme 😞 

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Myx said:

acei "EI "care nu recomanda schimbul uleiului in cutie .......va asteptati sa admita ca o panarama de senzor ar trebui schimbat "preventiv "

Yeap, 

Uzura pe colo..

DDE'u "trage" pe (nas) propriile cabluri motorina.. asta asa dupa vreo 100k cat sa iasa din garantie..

Ce misto..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.