Jump to content

Aluminiu în baia de ulei n57


Recommended Posts

Salut! Am dus motorul la un service pentru verificare și schimb de cuzineti și pompa de ulei, iar înainte am găsit în baia de ulei o bucată de șpan din aluminiu nu se lipește pe magnet, am găsit câteva subțiri și în filtrul de ulei tot din aluminiu, aveți idee de unde ar putea provenii, ce de la service au verificat cuzinetii aceștia având uzura normală la km respectivi, ei spun ca ar putea fi din termoflot…

Am sa atașez poza cu acel aluminiu..

IMG_1482.jpeg

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Alexandru Nica said:

[...] cei de la service au verificat cuzinetii aceștia având uzura normală la km respectivi [...]

Avand in vedere faima specifica motoarelor N57, in mod particular in cazul versiunilor de varf, la rulaje mari si cu schimburi de ulei efectuate conform indicatiilor BMW, cred ca ar trebui sa investighezi cu mare atentie situatia. Cateva directii:

  • inteleg ca motorul a fost desfacut pentru un schimb de cuzineti. Au fost schimbati si cuzinetii de palier, sau doar cei de biela? In cazul in care la cuzinetii de palier nu s-a umblat, acestia sunt pe lista de suspecti. De regula, N57 are pata pusa in principal pe cuzinetii de palier si mai putin pe cei de biela;
  • da, teoretic, aluminiul ar putea fi de la termoflot. Practic insa, probabilitatea este mica. Termoflotul nu are piese in miscare. Daca a avut ceva span din fabricatie, acesta ar fi trebuit sa se detaseze si sa fie eliminat de sistemul de ungere inca de la primele schimburi de ulei. Banuiesc ca motorul are deja un rulaj mult mai consistent;
  • ma astept (dar poate gresesc!) ca lagarele axelor cu came sa fie din aluminiu. Daca asa este, atunci si acolo poate fi o sursa de span, in functie de starea sistemului de ungere si a calitatii uleiului.

Te rog sa ne tii la curent.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, FiveThreeFive said:

Avand in vedere faima specifica motoarelor N57, in mod particular in cazul versiunilor de varf, la rulaje mari si cu schimburi de ulei efectuate conform indicatiilor BMW, cred ca ar trebui sa investighezi cu mare atentie situatia. Cateva directii:

  • inteleg ca motorul a fost desfacut pentru un schimb de cuzineti. Au fost schimbati si cuzinetii de palier, sau doar cei de biela? In cazul in care la cuzinetii de palier nu s-a umblat, acestia sunt pe lista de suspecti. De regula, N57 are pata pusa in principal pe cuzinetii de palier si mai putin pe cei de biela;
  • da, teoretic, aluminiul ar putea fi de la termoflot. Practic insa, probabilitatea este mica. Termoflotul nu are piese in miscare. Daca a avut ceva span din fabricatie, acesta ar fi trebuit sa se detaseze si sa fie eliminat de sistemul de ungere inca de la primele schimburi de ulei. Banuiesc ca motorul are deja un rulaj mult mai consistent;
  • ma astept (dar poate gresesc!) ca lagarele axelor cu came sa fie din aluminiu. Daca asa este, atunci si acolo poate fi o sursa de span, in functie de starea sistemului de ungere si a calitatii uleiului.

Te rog sa ne tii la curent.

Salut! Schimbăm toți cuzinetii în special palier, aceast motor a venit cu baie normală, nu xdrive, eu am găsit aceea bucată de aluminiu în baia originală adică cea normală.

Cineva  mi-a dat o idee ca acel aluminiu provine de la filetul șurubului de scurgere al uleiului, ca a fost înfiletat strâmb și a împins acel span în baie, aceeași problemă ar fi avut și el, eu numai am baia aia să o verific, dar nu e exclusă această variantă.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.