Jump to content

Probleme baterie


Recommended Posts

Salut! Sa încep cu începutul ca inebunesc.

BMW E90 facelift fără keyless go

Nu mi mergea releul, am dus masina la un service mi a schimbat releul tot aveam eroare pe tester și am mers din nou. Mi au spus ca nu merge din cauza alternatorului ca ii pe ducă și nu incarca bateria bine, eu stand pe poziti și o zi întreaga fără probleme. Mi au spus ca au scos o mufa de la alternator ca să îmi încarce constant cu 14W, aveam eroare "alternator missing"

Bun, asta a fost în martie,deci juma de an am umblat asa, eu acuma de 3 săptămâni vad bateria în bord aproape zilnic, schimb alternatorul și ghiciți ce? După 3 zile cu alternatorul nou apare bateria în bord. Precizez ca eu las cheia în contact dar fără contactul pus peste noapte sau și câte 2 3 zile nopți pana merg cu mașina undeva. Se poate sa îmi mănânce asta bateria ca rămân unele funcții activate ca simte cheia?

[limbaj] mi au stricat o aia când au scos mufa intenționat sa merg la ei iarăși?

Plus, bateria apare recodata ca și cum ar fii schimbata la 140k km, eu am 300k, era pe duse oricum?

Mulțumesc frumos în avans dacă ma lămurește și pe mine ceva 

Edited by Romulus
limbaj
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu din experienta dar alte masini, daca cheia e "infipta" in masina chiar daca nu e contactul pus tot se pornesc niste consumatori, daca sta asa 2-3 zile clar s-a descarcat. Am patit si eu de mai multe ori dar am avut o solutie simpla, am incarcat bateria cu un redresor.

Nu poti face o redresare si aici?  Chiar sunt curios si eu acum, am inteles ca ar fi bornele la BMW pe langa motor pentru jump start? Se poate redresa de acolo daca as vrea sa o incarc, gen daca merg 2 mii de km prin oras opriri porniri, (sau cum a patit colegul de mai sus) vreau sa ma asigur ca bateria e ok, si ii mai dau o reincarcare de la mine, o pot face cu un redresor?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/16/2023 at 10:52 PM, Calim said:

Salut! Sa încep cu începutul ca inebunesc.

BMW E90 facelift fără keyless go

Nu mi mergea releul, am dus masina la un service mi a schimbat releul tot aveam eroare pe tester și am mers din nou. Mi au spus ca nu merge din cauza alternatorului ca ii pe ducă și nu incarca bateria bine, eu stand pe poziti și o zi întreaga fără probleme. Mi au spus ca au scos o mufa de la alternator ca să îmi încarce constant cu 14W, aveam eroare "alternator missing"

Bun, asta a fost în martie,deci juma de an am umblat asa, eu acuma de 3 săptămâni vad bateria în bord aproape zilnic, schimb alternatorul și ghiciți ce? După 3 zile cu alternatorul nou apare bateria în bord. Precizez ca eu las cheia în contact dar fără contactul pus peste noapte sau și câte 2 3 zile nopți pana merg cu mașina undeva. Se poate sa îmi mănânce asta bateria ca rămân unele funcții activate ca simte cheia?

[limbaj] mi au stricat o aia când au scos mufa intenționat sa merg la ei iarăși?

Plus, bateria apare recodata ca și cum ar fii schimbata la 140k km, eu am 300k, era pe duse oricum?

Mulțumesc frumos în avans dacă ma lămurește și pe mine ceva 

Schimbă service-ul, în primul rând. Treaba cu scosul mufei de la alternator, care de fapt e bus-ul LIN, e de domeniul Daciei 1300, când puneau bec în loc de releu defect, iar asta poate duce la micșorarea duratei de viață a bateriei prin supraîncărcare. Treaba cu cheia în contact, pe accesorii , nu prea e bună, deși în principiu, după o perioadă modulele intră în sleep mode și nu ar trebui să ai consumatori, poate doar inductorul de la reîncărcarea acumulatorului cheii sau ceva aftermarket adăugat, gen alarmă modul BT, etc... Iar la baterie, poate să fi fost codată la 140000km și tu să ai 300000, dacă bateria corespunde cu ce este codat ( Ah, tip - AGM sau normală ), trebuia doar înregistrată ca baterie nouă atunci când s-a schimbat, dar asta se vede cu tester, recomandat dedicat.

On 11/17/2023 at 12:59 PM, CosminEU said:

Din ce stiu eu din experienta dar alte masini, daca cheia e "infipta" in masina chiar daca nu e contactul pus tot se pornesc niste consumatori, daca sta asa 2-3 zile clar s-a descarcat. Am patit si eu de mai multe ori dar am avut o solutie simpla, am incarcat bateria cu un redresor.

Nu poti face o redresare si aici?  Chiar sunt curios si eu acum, am inteles ca ar fi bornele la BMW pe langa motor pentru jump start? Se poate redresa de acolo daca as vrea sa o incarc, gen daca merg 2 mii de km prin oras opriri porniri, (sau cum a patit colegul de mai sus) vreau sa ma asigur ca bateria e ok, si ii mai dau o reincarcare de la mine, o pot face cu un redresor?

Dacă nu vrei să desfaci la portbagaj, poți pune un redresor și prin fașă , la borna +...

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.