Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

BMW e39 523i(N52) nu mai trage cum trebuie!


Popescu Andrei

Recommended Posts

Detin un bmw e39 523i(2.5 benzina, motor N52) de 2 ani de zile. De cateva luni a inceput sa numai traga cum trebuie(0 erori in bord). Simptome: se "îngâtuie" cand o calc blana pe loc(+ ca turatiile urca cu ceva lag), lipsa putere in turatii mici - pana in 3000, pedala de acceleratie parca este mai 'scurta'. Am pus tester ISTA si 0 erori pe motor. Oare ce pot verifica 'dupa ureche', din experienta voastra? Pe de alta parte inteleg ca are si ea o varsta(±435.000 km) si au mai murit din caluti 😃 Merci! 

Link to comment
Share on other sites

Detin un bmw e39 523i(2.5 benzina, motor N52) de 2 ani de zile. De cateva luni a inceput sa numai traga cum trebuie(0 erori in bord). Simptome: se "îngâtuie" cand o calc blana pe loc(+ ca turatiile urca cu ceva lag), lipsa putere in turatii mici - pana in 3000, pedala de acceleratie parca este mai 'scurta'. Am pus tester ISTA si 0 erori pe motor. Oare ce pot verifica 'dupa ureche', din experienta voastra? Pe de alta parte inteleg ca are si ea o varsta(±435.000 km) si au mai murit din caluti 😃 Merci! 

Link to comment
Share on other sites

Senzorii de pe axul cu came si vibrochenul au fost schimbati recent. Apar pe tester oricum in caz ca ar fi defecti. Oare este posibil sa fie ceva probleme cu catalizatorul? Nu pot sa ma gandesc la alta componenta care sa nu apara pe tester in caz de eroare..inafara de evacuare, care este stock de altfel 😃 Aer fals nu trage, debitmetru si sonda lambda nu dau erori.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut!

Ai rezolvat problema?

Am si eu exact aceleasi probleme, rateuri cu cod de misfire pe cilindrii 2-5-6, motorul parca da sa se opreasca tot timpu , la inceput aparea problema asta doar dupa ce mergeam mai multi km cu masina, acuma apare de fiecare data cand o pornesc .Am bujii noi , ccv nou cu furtune , garnituri schimbate , ulei valvoline 5w30, vanos si filtre curatate dar oricum fara erori . Debitmetrul citeste undeva la 6 g/s , am schimbat bujiile si bobinele intre ele dar eroare persista pe aceeasi cilindrii, valvele disa functioneaza in parametrii normali, ambele.Am resetat valoriile de cateva ori, valvetronicul se aude ca invarte de fiecare data cand pun contactul...

Ma gandesc a fi senzorul escentric de pe valvetronic, poate nu il pozitioneaza cum trebuie, sau ce altceva ar putea fii , nu i mai dau de cap la problema asta si nici mecanici priceputi pe motoarele astea nu prea sunt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.