Jump to content

518d vs 525xd


EfeKemal

Recommended Posts

Ar trebui sa incepi cu ce an de fabricatie sunt acele 2 masini. Presupun ca sunt F10 deci ma voi referi strict la F10. Daca sunt E60, ignora.

Nu cunosc 518d, dar din stiinta mea umila, sunt ambele acelasi motor, difera configuratia de turbine si in cazul 518d este un 520d detunat. Dar 518d nu s-au vandut foarte multe si sunt la limita submotorizarii cred.

 

F10 518d stiam ca s-a vandut doar in Turcia? Poate vorbesc tampenii.

Link to comment
Share on other sites

Oare 518 nu se poate resofta? 

Eu as alege care e fara xdrive, dar tre văzut dotări, km etc... 

Motoarele duc în principiu, la cel cu 2 turbine din ce am citit exista riscul sa cada turbina mica, oricum la toate e un risc asa ca...tre pus în balanta și opțiuni, nr km, întreținere. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ghost89 said:

depinde frate.In ciuda marcii ca stim cu toti ca bmw-ul este emblema sportiva ,sa stii ca nu toti alearga dupa cai putere,unii le vor pt confort,dotari si ceva cai putere,iar F10-le de ex. este o masina care se axeaza pe confort mai mult decat pe sportivitate,mai ales  ca directia este servo-electrica.E60-ul de ex este mult mai rigid si mai sportiv decat F10.Si pe langa asta, bugetarii si marea majoritate vor masini cu capacitate cilindrica mica, sa nu plateasca impozit prea mare pe an.Sint suficienti si aia 150 cp mai ales ca e ajutata de propulsia spate,daca era tractiune fata da.BMW-ul si cu cai putini se descurca onorabil.Eu la doar 163 cai la a mea prinde 190 fara greata...Ce-mi trebuie mai mult???

Da intr-adevar nu o sa fie ca una cu cai multi,dar si asta este cu dus si intors.Iti iei masina cu cai multi si in cacatu' asta de tara nu ai unde sa te bucuri de ea cu adevarat,pt ca 1. la mana nu ai drumuri,2. la mana drumurile int praf si puilbere ,3. la mana si daca dai de un drum mai rasarit esti pandit de politie cu radar la tot pasul,4.la mana platesti impozitul pe an exponential,pt ca asa e tara asta  de te fura din toate partile,sa nu cumva sa te bucuri de ceva.....si cu ce te incanta ca ai masina puternica?cum te bucuri de o masina cu cai multi,cand esti PANDIT si JEFUIT de TOTI sa gresesti?

Singurul avantaj real ar fi ca intr-o depasire te scoate altfel o masina cu cai multi dar atat....

Pt masini puternice,trebuie drumuri tipla,nu drum de carute cum avem noi in 2024 in Romania....visam la cai putere,tuning-uri si stage-uri si avem drumuri din 1800 toamna..sintem vai de capu' nostru,Bugatti Veyron de 1000cp ne trebuie noua....Avem si noi singurul drum cu adevarat bun, autostrada Soarelui A2..dar cam atat

Sa știi ca nu zici rău deloc. De ceva vreme am început sa ma gândesc ca nu se justifica motor de 3l în tara asta faina tocmai din considerentel enumerate de tine mai sus. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Situatia e fix invers. Pe autostrazi poti merge lejer cu 150hp, nu ai nevoie de mai multi cai din punctul A in punctul B. Pe drumuri nationale, acolo ai nevoie de extra putere pt depasiri. In toate emisiunile, cand testeaza masini cu multi cai, se duc pe drumuri montane, curbe etc ca sa testeze masina, f rar o testeaza pe autostrazi.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ghost89 said:

depinde frate.In ciuda marcii ca stim cu toti ca bmw-ul este emblema sportiva ,sa stii ca nu toti alearga dupa cai putere,unii le vor pt confort,dotari si ceva cai putere,iar F10-le de ex. este o masina care se axeaza pe confort mai mult decat pe sportivitate,mai ales  ca directia este servo-electrica.E60-ul de ex este mult mai rigid si mai sportiv decat F10.Si pe langa asta, bugetarii si marea majoritate vor masini cu capacitate cilindrica mica, sa nu plateasca impozit prea mare pe an.Sint suficienti si aia 150 cp mai ales ca e ajutata de propulsia spate,daca era tractiune fata da.BMW-ul si cu cai putini se descurca onorabil.Eu la doar 163 cai la a mea prinde 190 fara greata...Ce-mi trebuie mai mult???

Da intr-adevar nu o sa fie ca una cu cai multi,dar si asta este cu dus si intors.Iti iei masina cu cai multi si in cacatu' asta de tara nu ai unde sa te bucuri de ea cu adevarat,pt ca 1. la mana nu ai drumuri,2. la mana drumurile int praf si puilbere ,3. la mana si daca dai de un drum mai rasarit esti pandit de politie cu radar la tot pasul,4.la mana platesti impozitul pe an exponential,pt ca asa e tara asta  de te fura din toate partile,sa nu cumva sa te bucuri de ceva.....si cu ce te incanta ca ai masina puternica?cum te bucuri de o masina cu cai multi,cand esti PANDIT si JEFUIT de TOTI sa gresesti?

Singurul avantaj real ar fi ca intr-o depasire te scoate altfel o masina cu cai multi dar atat....

Pt masini puternice,trebuie drumuri tipla,nu drum de carute cum avem noi in 2024 in Romania....visam la cai putere,tuning-uri si stage-uri si avem drumuri din 1800 toamna..sintem vai de capu' nostru,Bugatti Veyron de 1000cp ne trebuie noua....Avem si noi singurul drum cu adevarat bun, autostrada Soarelui A2..dar cam atat

Eu nu prea sunt de acord cu tine, partial sa spun. Caii putere mai multi si implicit cuplul mai mare te ajuta chiar si in tari bananiere precum a noastra, cu drumuri proaste si nu pt a dezvolta viteze mari, ci pt a face o depasire in conditii mai ridicate de siguranta. Iar aici nu ma refer ca trebuie sa mergi ca tampitu, dar asa cum stim toti, cateodata poate ca n-ai calculat f bine distanta fata de cel care vine pe contrasens sau poate totusi apare unu tare de nicaieri sau poate ca atunci cand vrei sa te repliezi, iti dai seama ca ai un tir in plus in fata care sta aproape de primul din fata ta pe care l-ai depasit sau...etc, n si n scenarii. De aia as prefera eu o masina cu putere cat mai mare in detrimentul alteia mai slaba din acest punct de vedere. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu din ce m am documentat, la 525 ul cu 2 turbine problema ar fi turbina mica, dincolo de cele uzuale, clapete galerie etc,,, 

Cât despre cai, cât ai fi de cumpătat, te mai ia valul, oameni suntem, important sa nu greșim grav... 

Pana la urma cea mai buna mașina e cea care o ai și cred ca cel mai important care ți o poți permite... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
7 minutes ago, EfeKemal said:

Salutare! Am ales 518d , era vorba de f10 2015. Multumesc!

Sa nu iti para rau nici o clipa. Multi vor spune ca masina este submotorizata, dar este suficient pentru mers comod si linistit la drum lung cu consum mic. Esti aici in Romania? Unde exact ai gasit 518d F10? S-a vandut in Romania sau doar in Turcia?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.