Jump to content

BMW E90 318i N43B20


Recommended Posts

Pai tu ai scos catalizatorul, nu mai ai backpressure in evacuare, sondele lambda nu mai stiu ce sa faca si de aici consum mare. 
Sau ai scos “catalizatorul” dinainte de senzorul nox ( de la jumatatea masinii ) ?

Ba da, am facut soft

Dar tu ce catalizator ai scos? Primul de langa motor sau al doilea de la junatatea masinii ? ( nox trap-ul )

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Alex313 said:

Pai tu ai scos catalizatorul, nu mai ai backpressure in evacuare, sondele lambda nu mai stiu ce sa faca si de aici consum mare. 
Sau ai scos “catalizatorul” dinainte de senzorul nox ( de la jumatatea masinii ) ?

Ba da, am facut soft

Dar tu ce catalizator ai scos? Primul de langa motor sau al doilea de la junatatea masinii ? ( nox trap-ul )

Primul de lângă motor , dar nu am făcut soft 

Just now, dMy said:

Primul de lângă motor , dar nu am făcut soft 

Oare dacă scot mufele de la sonde gen sa nu mai primească semnale eronate s ar schimba ceva sau fac mai rău?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Alex313 said:

Indiferent cum e tot nu va merge bine

nu trebuia scos primul, poti doar sa incerci sa ii faci soft sa ii ajulezi sondele lambda, dar nu cred ca va merge cum trebuie si la itp nu va iesi la noxe

Greșeala mea , nu am știut care din ele trebuie scos ... dar l am scos pt ca mașina nu mergea deloc , mergea foarte înfundat si acum merge dar consuma foarte mult și motorul nu merge cum ar trebuii sa meargă,  am sa încerc sa fac soft ..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alex313 said:

Nu inteleg de ce sariti atat cu bimmerprofs… ei incearca sa isi vanda produsele si ATAT. Au fost probleme cu NOXEM si garantie pauza ( vedeti pe forumuri uk )

Eu am 318i n43, 280.000 km REALI, nox off si noxtrap scos fizic de 20.000 km cel putin, masina merge absolut normal, putere are mai mare si raspunde mult mai repede la acceleratii, consumul la 130 km/h este 6.8 (4 pers si AC), inainte sa ii anulez noxul consuma 6 si cand intra in desulfurizare consuma 8… Buc - Pitesti ies de pe autostrada exact cu acelasi consum ca inainte de nox off…

Sa nu mai zic ca la ITP masina iese perfect la noxe pt ca la teste nu va sta niciodata in stratified charge ( stratified intra de la 70 km/h in sus, iar desulfurizarea incepe la minim 110 km/h ca sa stie masina ca esti in afara orasului )

Nu stiu cum iti sta tie statified de la 70 in sus, cand stratified trebuie sa stea la sarcini mici, gen cand merge in oras. 

In alta ordine, masina cand ii faci noxoff din toate punctele de vedere va merge ca doar omogen, ca un MPI, si nu va merge niciodata in stratificat. Cred ca confunzi lucrurile din punctul meu de vedere. In stratificat cand mergi in oras, nu va infunda catalizatoarele, daca mergi in omogen mereu, le va infunda. 

Masina stie sa mearga in raport stoichiometric de pana la 60:1 daca e in mintile ei, clar a ta nu va merge in asa mod niciodata. Noxoff e doar o alternativa de a nu iti mai bate capul cu problemele, dar nu e o solutie. 

Solutia e ca masina sa aiba sonde lambda bune, consum foarte mic sau inexistent de ulei, si injectoarele sa fie index 11 cu valori impecabile. Atunci masina va merge flawless. 

Lasati-ma cu noxoff si catoff, ca alea sunt alternative de saracie pentru ca nu iti permiti sa intretii o masina. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2024 at 8:32 PM, HitmaNLive said:

Nu stiu cum iti sta tie statified de la 70 in sus, cand stratified trebuie sa stea la sarcini mici, gen cand merge in oras. 

In alta ordine, masina cand ii faci noxoff din toate punctele de vedere va merge ca doar omogen, ca un MPI, si nu va merge niciodata in stratificat. Cred ca confunzi lucrurile din punctul meu de vedere. In stratificat cand mergi in oras, nu va infunda catalizatoarele, daca mergi in omogen mereu, le va infunda. 

Masina stie sa mearga in raport stoichiometric de pana la 60:1 daca e in mintile ei, clar a ta nu va merge in asa mod niciodata. Noxoff e doar o alternativa de a nu iti mai bate capul cu problemele, dar nu e o solutie. 

Solutia e ca masina sa aiba sonde lambda bune, consum foarte mic sau inexistent de ulei, si injectoarele sa fie index 11 cu valori impecabile. Atunci masina va merge flawless. 

Lasati-ma cu noxoff si catoff, ca alea sunt alternative de saracie pentru ca nu iti permiti sa intretii o masina. 

Alternativa la saracie... nu are rost discutia...

Link to comment
Share on other sites

MPI este multi punct injection (da, amestec omogen).... nu are treaba cu motoarele N (injectie directa), omogen, stratificat-omogen sau stratificat, vorbesti din stele. Am studiat motoarele astea pe toate partile. 

Omogen sta in acceleratii puternice, la ralanti (nu rElanti), in acceleratii in gol ( verificare ITP ) sau la  rece

Omogen stratificat sta in acceleratii medii

Full stratified charge (adica foarte mult aer si f putin combustibil) sta peste 70 km/h, daca mergi constant sau accelerezi fff usor, atunci cand mergi in mod stratificat emana foarte mult oxid de azot (nox) pe care il capteaza in nox trap (al doilea catalizator denumit popular) care functioneaza ca un DPF (diesel particle filter) si isi face regenerare la peste 110 km/h (ca sa stie ca esti in afara orasului si nu poluezi orasul) marind temperatura din el lsi arzand depunerile. In acel moment vei vedea consumul cu 1.5 l/100 mai mare. Modul stratificat a fost conceput pt consum redus in afara orasului. Daca mergi stratificat in oras infunzi nox trap, a fost conceput sa aibe ciclu de captare / desulfurizare. 

Nu iti cer sa ma crezi, citeste informarile BMW, cauta pe youtube desulfurizare fortata sau conecteaza diagnoza si mergi cu masina, vezi singur in ce mod de injectie este.

Odata scos nox trap si anulat senzor nox maisna nu mai sta decat in omogen, la un drum de 200 km in care isi face desulfurizare macar o data voi iesi cu acelasi consum sau poate cu 0.5 mai mare, dar  raspunde mult mai repede  la acceleratie pentru ca nu mai trebuie sa treaca din stratified la mers constant in omogen la acceleratie, nu trepideaza rece/cald, pur si simplu este un motor cu injectie directa simplu.

Jignirea ta cu "alternativa la saracie" nu isi are rostul...

Link to comment
Share on other sites

Daca nu e alternativa la saracie, atunci ce e? De ce nu iti bati capul sa schimbi sonda Nox, sa rezolvi toate problemele care duc la degradarea noxului si sa pui masina pe picioare? Costa mult, nu? Pai atunci de ce ti-ai mai luat-o sau de ce o mai tii? Faza asta cu Nox off e exact ca DPF OFF, ca nu isi permite nimeni sa dea 7000 lei pe un dpf nou, lasa ca bag 1000 si anulez tot, ma doare la basca de restul. 

Sa te uiti si tu pe graficul de jos cam cum sta treaba cu modul de injectie domnu' "ralanti". 

Ca idee modul ala intermediar se numeste "Lean Homogeneous", nu Stratificat-Omogen, daca tot ai studiat atat motorul asta, ar fi pacat sa nu stii exact si cum se spune. 

In locul tau nu ma mai laudam cu studiatul "motoarele astea", ca prin studiu inveti sa le gasesti rezolvarile la probleme in asa fel incat sa mearga cu toate sistemele active pe ea ca de fabrica, nu cu anulari si pe urma sa te dai mare ca tu ai studiat puternic. 

Nu ai studiat nimic, ai citit pe forumuri ca masina merge doar omogen fara nox si atata tot; asta nu e studiu taticu. Asta e exact alternativa la saracie; ca nu iti permiti si nici nu reusesti sa gasesti problema efectiva. 

Cand eu imi bateam capul cu scosi toti parametrii masinii si vazut care nu sunt in medie, tu mergeai la smecherasii cu dpf off si anulai noxul. 

Macar de aveai bunul simt sa nu te mai dai mare ca ai studiat tu mult... 

BMW_N53_operation_modes1.png

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu e alternativa la sarcie este fix rezolvarea tuturor problemelor legate de injectoare / trepidatii si mers neregulat

nu se va compara niciodata cu dpf off pentru ca diesel emana particule de funingine non stop, n benzina emana sulf doar de la 70 km/h in sus.

studiaza, cauta si apoi vorbeste.

pana atunci vorba unui personaj “maca maca” 

Lean omogen = stratified homogenus

Prin studiu inveti ce poti sa imbunatatesti un motor… dar na, daca ai ochelari de cal si vezi doar inainte…. “Bug mafia: ti-ai luat cagula sa nu vezi …” e acelasi lucru.

E ultimul post in acest topic, esti un consum inutil de energie, nu are rost sa imi consum cunostintele cu tine.

Edited by Alex313
  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Anuland sisteme ce tin de partea de management injectie si emisii nu inseamna ca imbunatatesti nimic "bai inteligentule"! 

Celor ca tine le-as retine certificatul si la RAR v-as invita. 

Eu cum am mers cu toate sistemele active pe masina si nu am avut nici o trepidatie si nici o problema? Pai da, ca am inlocuit injectoare cu index 11, am inlocuit bobine si bujii, am inlocuit lambdele toate plus sonda NOX. La tine problema e ca nu iti permiti sa faci toate lucrurile astea, pentru ca nu iti permiti de fapt sa ai BMW. Nu cumva ai pus masina si pe GPL? Ca e 7 lei benzina acuma... 

Aaa, stai, ca nu iti permiti nici instalatie GPL pe injectie directa... Nu ramane decat sa mergi cu masina doar duminica. 

Astia de la BMW au fost niste idioti cand au proiectat motorul asta, cred ca trebuiau sa te aibe pe tine acolo. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

Salut , eu am avut mai multe oferte de genul 8800 RON distribuitie completa cu dat jos cadrul motor + baia de ulei si calat si la pompa de ulei si schimbat si acolo lantul , am avut si de 14000 RON la reprezentanta in Pitesti tot cu lucrare completa, dar am avut si pe 4900 RON la BForce dar cu inlocuire doar lant superior ei sustineau ca nu umbla in parte de jos a motorul ca nu este nevoie .......parerile sunt impartite aici cum ca se poate si fara a da baia jos ca nu se vor misca arbori de contrabalans la pompa de ulei desi la manualul BMW spune ca este obligatoriu sa se blocheze si acolo 

Deci sunt intr un dubiu total cum si cine are dreptate si mai este un aspect important si anume trusa de cale......desi pe net sunt preturi si la 400- 500 RON o trusa de cale pentru N43 am avut parte de un service BMW in Bucuresti altul decat BForce care au refuzat sa faca lucrarea fara cale de origine BMW , au spus ca nu isi asuma sa puna motorul la puct cu  cale din China.

Daca sunt baieti cu N43 care au pus distributie la service BMW sau mecanic particular as aprecia mult sfaturile lor si dca au avut probleme sau nu

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

 Trebuie blocata pompa de ulei,nu e necesar a se da motorul jos,eu am slabit puntea fata pentru ca nu poti scoate baie de ulei din cauza sorbului. Am inlocuit inclusiv lantul cu patina de la pompa de ulei. Preturi nu stiu actualizate,acum 5 ani costul pieselor originale ,set lant distributie, set lant pompa ulei,simering arbore,ulei motor,garnitura baie ulei si filtru ulei era aproximativ 2500 lei. Manopera acum cred ca este 1500-2000 lei.

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Mircea-Si said:

S-au trezit si astia cu schimbul de distributie pe topicul omului unde se discuta de injectie.

Mircea " ASTA" baiatul a avut si el o intrebare , eu i am raspuns politicos la fel si colegul de mai sus , incearca te rog sa pastrezi o decenta a limbajului nu ma cunosti nu te cunosc......deci nu ne tragem de sireturi pe aici 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 2/27/2024 at 5:35 PM, dMy said:

Salut băieții, am și eu o întrebare, am schimbat recent pompa servo și nu știu de ce scoate un sunet ciudat (un fel de gajiit) știe cineva care ar fi problema ? 

Mulțumesc pentru răspunsuri băieți.. "topic pentru ajutor reciproc" 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.