Jump to content

Probleme BMW E90 320i motor N43B20


Recommended Posts

Salut! Am si eu cateva probleme cu BMW E90 320i. Motorul este N43, 170cai.

Am urmatoarele probleme (atasez si erorile din ISTA mai jos):

1. Erori pe NOX / Catalytic-converter

Intrebare: Ce ar trebui sa verific mai departe ca sa vad exact unde este problema. Am vazut cazuri in care inlocuirea senzorului nu a rezolvat problema. Ce etape ar trebui sa urmez ca sa ma asigur ca intr-adevar problema e din senzor.

PS: O singura data mi s-a aprins check engine pana acum, erorile sunt in poza de mai jos. Erau active 29F5 si 30DA ( se poate vedea la statusul “Existent” ca apare cu “yes”. Pana acum apareau aceleasi erori, doar ca erau toate cu “no” si nu dadea check engine)

2. A06B - Aerial, bumper

Intrebare: Ce reprezinta aceasta eroare mai exact? Am cautat si am gasit informatii cum ca aceasta ar fi antenna pentru keyless entry/go. Nu am nicio problema cu keyless entry/go, de aceea nu inteleg de ce imi da eroarea.

3. O problema mecanica pe partea de cutie manuala si diferential.

Sare uneori din viteza 1 la plecarea de pe loc.Intra usor in viteza de fiecare data, doar ca sare brusc cateodata.

Diferentialul fluiera pe partea de decelerare, in frana de motor. In accelerare sau pe pilot automat, nu mai fluiera.

 

Multumesc anticipat!

IMG_4114.jpeg

Edited by Tavian_PMW
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La punctul 1, partea de nox, trebuie inlocuit cu totul, pentru ca ai eroare pe partea electrica, adica calculatorul de le sonda NOX este afectat. Eu iti recomand sa cumperi NOXEM de pe site-ul bimmerprofs.com pentru ca e mai ieftin in primul rand decat sensorul original, si e construit din materiale mai de calitate, atat partea electrica (lifetime warranty) cat si sensorul (Bosch). 

Este un emulator care odata codat, si dat readaptare la tot motorul din tester, urmati toti pasii de pe site-ul lor, si neaparat mers cu masina la drum intins, cu viteza de 110 km/h in treapta a 5-a, cel putin 20-30 minute, ca catalizatorul sa isi poata face desulfurizare. Atunci rezolvi toate probleme legate de nox. 

Nu recomand sensor NOX original, pentru ca e 500 euro si la 2 ani cade din nou. 

La punctul 3, daca esti absolut sigur ca e din diferential, recomand sa urci masina pe elevator, si invarte usor de roti, vezi daca simti ca merge roata sacadat, in trepte. De regula se duc rulmentii de la pinionul de atac, eu am gasit bilele patrate. Am preferat sa iau un grup SH raport 3.64 exact cum vine de fabrica masina si am verificat ca partea unde vin planetarele sa mearga lin, sa nu se simta nimic. Cand iei grupul, schimba si uleiul, neaparat. Nu recomand reconditionare, poate sa te tin sub 2 ani... 

Daca sare din viteza, nasol, recomand alta cutie, varianta de 318d aveau o problema similara la cutia de viteze. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.