Jump to content

De ce a renuntat BMW si la celebra maneta de semnalizare "BMW"?


Romulus

Recommended Posts

De ce a renuntat BMW si la celebra maneta de semnalizare "BMW"? Sunt curios, doar mie mi se pare ca era super desteapta? Restul oamenilor nu au reusit sa se obisnuiasca cu ea? Mie-mi placea logica, maneta de semnalizare era tot timpul in aceeasi pozitie. Nu ca nu ma descurc cu cea de pe G31, dar parca imi placea mai mult ideea de dinainte la care BMW a tinut cu dintii aproape 15 ani.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mgi said:

Si mie îmi plăcea mai mult cea veche. Iar senzorul de ploaie era mult mai util înainte. Acum dacă e pe auto și vrei sa dai o data cu ștergătoarele trebuie sa dai doua poziții în jos, după care la loc în sus. Total aiurea

Complete de acord! Ambele manete erau bine cum le gandise BMW. Vocea clientilor a fost idioata.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, mgi said:

Si mie îmi plăcea mai mult cea veche. Iar senzorul de ploaie era mult mai util înainte. Acum dacă e pe auto și vrei sa dai o data cu ștergătoarele trebuie sa dai doua poziții în jos, după care la loc în sus. Total aiurea

ce altceva poti face fara sa misti maneta, e sa misti rotita mica din maneta

17 minutes ago, Romulus said:

Maneta e una clasica. Nu revine cand este trasa de tot stanga sau dreapta. Ca la masinile muritoare...

La F10 era cea "bmw die hard", revenea intotdeauna la pozitia ei. Puteai sa stanga sau dreapta, usor sau mult. Dar tot revenea.

pai si la g30 nu revine? adica dupa ce ai luat curba si vine volanul inapoi masina tot semnalizeaza?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Viper05 said:

ce altceva poti face fara sa misti maneta, e sa misti rotita mica din maneta

Eu asta m-am obisnuit sa fac, dar tot trebuie dus si pus la loc.

 

2 minutes ago, Viper05 said:

pai si la g30 nu revine? adica dupa ce ai luat curba si vine volanul inapoi masina tot semnalizeaza?

Din punctul asta de vedere este la fel.

La F10 maneta indiferent ca era in pozitia de semnalizare statea pe centru.

La G30 maneta e sus sau jos.

Cand indrepti volanul:

La F10 maneta ramane unde e (pe centru) si se anuleaza semnalizarea.

La G30 revine la mijloc.

 

E vorba doar de unde ramane fizic maneta. Lumea era confuza ce se intampla. Nu multi au inteles ce misto e. Rezultatul este ca maneta era TOT TIMPUL in acelasi loc. Puteai s-o atingi scurt, sau mai lung. Dar era tot acolo. Acum e cand sus 5cm, cand pe mijloc, cand jos 5cm.

 

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt dezamagit de ambele decizii, si semnalizarea (stiu ca adevaratii soferi de BMW nu o folosesc dar eu o utilizez uneori 😄) si in special senzorul de ploaie. De atatea ori am auzit soferi care se plangeau ca "nu e ca la VW" asa ca nu sunt surprins de decizia BMW. Cu siguranta cei mai multi clienti isi doreau semnalizare "clasica" dar e chiar pacat. Eu regret si vechile angel eyes-uri. Alea galbene.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Romulus said:

Eu asta m-am obisnuit sa fac, dar tot trebuie dus si pus la loc.

 

Din punctul asta de vedere este la fel.

La F10 maneta indiferent ca era in pozitia de semnalizare statea pe centru.

La G30 maneta e sus sau jos.

Cand indrepti volanul:

La F10 maneta ramane unde e (pe centru) si se anuleaza semnalizarea.

La G30 revine la mijloc.

 

E vorba doar de unde ramane fizic maneta. Lumea era confuza ce se intampla. Nu multi au inteles ce misto e. Rezultatul este ca maneta era TOT TIMPUL in acelasi loc. Puteai s-o atingi scurt, sau mai lung. Dar era tot acolo. Acum e cand sus 5cm, cand pe mijloc, cand jos 5cm.

 

acanam inteles, la f10-le meu nu era asa, daca semnalizam scurt maneta ramanea pe centru, daca semnalizam lung maneta se misca, la fel este si g21

banuiesc ca e ceva optiune extra

Link to comment
Share on other sites

Hehehehehe.  Mie mi se pare doar amuzant. Auzisem povesti de maneta care revine singur la normal, dai din greseala stanga vrei sa opresti dai dreapta si tot asa. Venind de pe masini muritoare chiar eram curios cum ma descurc si spre surprinderea mea. Nici o schimbare. La fel cum stiam. Chiar uitasem si nici nu observasem pana zilele trecute cand… parca trebuia altfel… ehhh…anyway…. 😅😅

 

Link to comment
Share on other sites

La F10 maneta dadea doar impuls: TIP sau FULL, intreruperea semnalizarii se facea cand senzorul de unghi volan vedea trecerea prin 0 (pozitie de mijloc) in sensul invers rotirii initiale

ps ideea era nu era nimic mecanic acolo

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, zeronoo said:

La F10 maneta dadea doar impuls: TIP sau FULL, intreruperea semnalizarii se facea cand senzorul de unghi volan vedea trecerea prin 0 (pozitie de mijloc) in sensul invers rotirii initiale

ps ideea era nu era nimic mecanic acolo

la unele modele probabil, la mine sigur era macanic

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

Maneta e una clasica. Nu revine cand este trasa de tot stanga sau dreapta. Ca la masinile muritoare...

Deci maneta nu mai revine dupa revenirea volanului!? Trebuie sa tragi inapoi tu de ea? Daca e asa.. e cam de noaptea mintii. 

Cine a putut reclama asa neplacere!?

Semnalizezi si apoi virezi dreapta sa zicem? De indata ce indrepti volanul maneta trebuie singura sa revina in starea initiala (aia de start) aia de alta schimbare a directiei de mers daca e cazul.

Au scos si semnalizarea scurta (?) adica aia de dinaintea semnalizarii asteia ..permanente, in corelatie cu pozitia volanului..

Da' sa le puna tata alora de vor ce  s-a zis mai sus, pe comanda speciala. Nu tre' sa ne oblige pe toti ceilallti incapacitatea unora de intelege semnalizarea unei masini bmw..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Romulus said:

La F10 maneta indiferent ca era in pozitia de semnalizare statea pe centru.

Deci la F10 dadeai sa semnalizezi cat de sus si maneta dadea comanda mai mult timp pe semnalizare dar si  revenea la centru, fata de.. daca dadeai scurt si semnaliza de 2-3 ori si statea pe centru doar ca nu o misca-i atat.

Acum am inteles. Si ce alte modele au avut comutatoare de-astea electronice?

Si acum au revenit la clasica "agatare"..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2023 at 8:57 PM, mgi said:

Iar senzorul de ploaie era mult mai util înainte. Acum dacă e pe auto și vrei sa dai o data cu ștergătoarele trebuie sa dai doua poziții în jos, după care la loc în sus. Total aiurea

Senzorul de ploaie îl dezactivați iarna? Are vreo protectie în caz ca îngheață ștergătoarele pe parbriz sau risc sa se ardă motorașul dacă le uit pe Auto?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.