Jump to content

Anulare EGR la motor M47


idrivesystems

Recommended Posts

Vin si eu cu o intrebare care poate pare proasta... Vreau sa fac EGR off la un m47 163cp cu DPF (si din cate am inteles are clapeta de acceleratie inainte de EGR.) Pot sa iau un kit care sa anuleze si clapeta, sau trebuie lasata acolo? Vreau sa anulez si racitorul de gaze pentru ca este fisurat tubul care iese din galerie si imi baga gaze in interior.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, idrivesystems said:

Vin si eu cu o intrebare care poate pare proasta... Vreau sa fac EGR off la un m47 163cp cu DPF (si din cate am inteles are clapeta de acceleratie inainte de EGR.) Pot sa iau un kit care sa anuleze si clapeta, sau trebuie lasata acolo? Vreau sa anulez si racitorul de gaze pentru ca este fisurat tubul care iese din galerie si imi baga gaze in interior.

Atasez niste poze ca sa fie mai usor de inteles la ce ma refer
Din cate am inteles marea majoritate a motoarelor diesel nu au clapeta de acceleratie (nu stiu exact cum se numeste, dar are rolul de a ajuta motorul sa se opreasca lin)
Este ok daca iau un Kit de anulare in care sa bag direct furtunul (EGR off + Clapeta acceleratie OFF), sau sa iau unul mai mic decat pentru EGR (de care se prinde clapeta si apoi furtunul in clapeta) 
*nu stiu daca, conteaza, dar precizez ca este furtunul de plastic, nu de silicon sau cauciuc*
Pun mai jos niste poze ca sa se inteleaga mai bine ce vreau sa zic... este 6 dimineata si eu nu am dormit ca am stat toata noaptea sa studiez problema... 

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

Just now, idrivesystems said:

Atasez niste poze ca sa fie mai usor de inteles la ce ma refer
Din cate am inteles marea majoritate a motoarelor diesel nu au clapeta de acceleratie (nu stiu exact cum se numeste, dar are rolul de a ajuta motorul sa se opreasca lin)
Este ok daca iau un Kit de anulare in care sa bag direct furtunul (EGR off + Clapeta acceleratie OFF), sau sa iau unul mai mic decat pentru EGR (de care se prinde clapeta si apoi furtunul in clapeta) 
*nu stiu daca, conteaza, dar precizez ca este furtunul de plastic, nu de silicon sau cauciuc*
Pun mai jos niste poze ca sa se inteleaga mai bine ce vreau sa zic... este 6 dimineata si eu nu am dormit ca am stat toata noaptea sa studiez problema... 

Screenshot_3.png

Screenshot_4.png

 

kit-anulare-egr-pentru-bmw-20-25-30-e90-e92-e60.jpg

kit-anulare-egr-pentru-bmw-e90-e91-e60-m47n2-m57n2.jpg

Screenshot_6.png

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, idrivesystems said:

Vin si eu cu o intrebare care poate pare proasta... Vreau sa fac EGR off la un m47 163cp cu DPF

@idrivesystems Si tu, Brutus?!

Intrebarea nu pare, ci chiar este proasta. Te rog sa parcurgi topicul-ul de la acest link:

 

Edited by Romulus
corectie meta link
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, FiveThreeFive said:

@idrivesystems Si tu, Brutus?!

Intrebarea nu pare, ci chiar este proasta. Te rog sa parcurgi topicul-ul de la acest link:

 https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/

Am avut si topicul asta deschis dar nu am apucat sa ajung la el... Toate tab-urile deschise sunt pe subiectul asta (si am mai avut inca atatea deschise pe care deja le-am citit si m-am lamurit cat de cat)

Screenshot_1.png

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, FiveThreeFive said:

@idrivesystems Si tu, Brutus?!

Intrebarea nu pare, ci chiar este proasta. Te rog sa parcurgi topicul-ul de la acest link:

 https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/

Si nu cred ca o crestere de 10% in emisii conteaza foarte mult...

Link to comment
Share on other sites

Pune mana si citeste iar topic-ul si vezi care a fost intrebarea ca nu are nici o legatura cu noxele sau ce subiect s-a deschis imediat dupa

Lasa-ma pe mine sa ma ingrijorez de RAR... nu-ti mai bate tu capul.

2 minutes ago, RaYn3 said:

Eu zic sa vinzi masina si sa-ti iei alta pt care ai putere financiara sa o intretii. 

Eu zic sa iti vezi de tefalu' tau si lasa-ma pe mine si puterea mea financiara. Unde vezi tu masini cu stage 2-3 cu EGR?

Si in al 2-lea rand de ce as cumpara un sistem care dauneaza motorului? Nu mersi, nu sunt oaie ca altii... nu dam nume

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ciprian01 said:

@Romulus, facem si noi putina curatenie?

Hai nu mai plage...

90% dintre voi nu mai aveti nici filtru de particule si veniti aici sa scrieti comentarii aiurea pe forum despre anti-poluare.

Eu zic sa fiti asa uniti si curajosi cand vine vorba de taierile de paduri si sa ii certati pe oamenii de la tara care ard cate 14 MILIOANE de tone de lemn anual.

Ipocrizie la un alt nivel...

6 minutes ago, idrivesystems said:

Hai nu mai plage...

90% dintre voi nu mai aveti nici filtru de particule si veniti aici sa scrieti comentarii aiurea pe forum despre anti-poluare.

Eu zic sa fiti asa uniti si curajosi cand vine vorba de taierile de paduri si sa ii certati pe oamenii de la tara care ard cate 14 MILIOANE de tone de lemn anual.

Ipocrizie la un alt nivel...

Aproximativ jumătate din emisiile de particule în suspensie și funingine din UE provin de la încălzirea cu lemne. Conform aceluiași studiu, o sobă veche pe lemne generează 1.329 de grame de emisii de particule/GJ, o sobă pe lemne ”ecologică”, modernă, produce 375 de grame de emisii de particule/GJ, iar un TIR vechi, 6,25 grame. Altfel spus, chiar și cele mai noi sobe, care respectă standardele din Directiva EcoDesign, poluează de 60 de ori mai mult ca un camion vechi. Iar cele de teracotă, așa cum sunt majoritatea sobelor din România, poluează de peste 200 de ori mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Pretenas, nu ai mancat din aceeasi farfurie cu mine si nici nu am facut scoala de tamplarie impreuna.

Vezi ce masina am si dupa aceea vii cu comentarii de Giurgiu, stanga spate.

Pana atunci, incearca sa iti repari masina intr-un mod corect si legitim, daca vrei sa te tina.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ciprian01 said:

Pretenas, nu ai mancat din aceeasi farfurie cu mine si nici nu am facut scoala de tamplarie impreuna.

Vezi ce masina am si dupa aceea vii cu comentarii de Giurgiu, stanga spate.

Pana atunci, incearca sa iti repari masina intr-un mod corect si legitim, daca vrei sa te tina.

Hai eu zic sa ne vedem fiecare de treaba lui ca deja o dai in cearta. As vrea sa spun ca mi-a facut placere, dar as minti

Link to comment
Share on other sites

Alooo, bajetii, jucati-va frumos ce dreq?! IdriveSytems nu suntem adeptii EGR OFF si DPF OFf si alte prostii inventate de Dorel la coltul strazii. Mergi la o firma de tunning care cu asta se ocupa si iti zic aia ce sa anulezi si ce sa pastrezi. E urat sa vb asa cu baietii pe forum, oamenii doar ti-au dat o parere pertinenta. Vezi ca nu toti de aici conduc E46 si E90 fara DPF 😉 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, idrivesystems said:

Hai gata ca deja m-am facut impresie

Eu zic sa ne potolim ca o luam aiurea

Tu vii pe un forum unde lumea e pasionata de mașini și vrei să găsești soluție la o porcărie ce deja s-a discutat de n ori aici , mai ești și obraznic pe deasupra . 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AAC said:

Tu vii pe un forum unde lumea e pasionata de mașini și vrei să găsești soluție la o porcărie ce deja s-a discutat de n ori aici , mai ești și obraznic pe deasupra . 

Nu omuletule, nu s-a discutat... citeste intrebarea din nou si o sa te luminezi. Nici macar pe google nu gasesti raspunsuri de genul, asa ca m-am gandit sa intreb "pasionatii" de masini (sau, ma rog, de mediu). Obraznicatura mica... ba da pe bune... ce aveti tupeu asa?

4 minutes ago, six in line said:

Alooo, bajetii, jucati-va frumos ce dreq?! IdriveSytems nu suntem adeptii EGR OFF si DPF OFf si alte prostii inventate de Dorel la coltul strazii. Mergi la o firma de tunning care cu asta se ocupa si iti zic aia ce sa anulezi si ce sa pastrezi. E urat sa vb asa cu baietii pe forum, oamenii doar ti-au dat o parere pertinenta. Vezi ca nu toti de aici conduc E46 si E90 fara DPF 😉 

Asa este... conduc masini cu DPF si fum de regenerare la fiecare 100km.

Cum am mai spus si repet... ipocriti

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, daddy0307 said:

cred ca ti ai dat seama ca raspunsul la intrebarea ta nu il vei gasi aici, unde nu se promoveaza prostia pe care vrei tu sa o faci.

Daca esti inteligent explicai de ce e prostie, intelegeai macar ca un sistem EGR iti distruge motorul. Treaba ta copilas... motorul tau, problema ta.

  • Haha 1
  • Facepalm 2
Link to comment
Share on other sites

Si uite asa ajungem sa comentam, iarasi, pe cei de la RAR. Daca ei permit, de ce sa nu anuleze, unii, tot ce se poate anula la o masina.

Doi ani consecutiv, cu al meu E46 325xi, m-am luptat cu copilul ala de la ITP:

-In 2021 m-a "certat" ca am bixenon pe masina si ma prinde RAR-ul (degeaba i-am spus ca asa e masina din fabrica)

-In 2022 m-a "certat" ca am jante M, style 135 si nu sunt trecute in carte (nu conta ca sunt omologate pentru E46). 

Eu intrebam daca noxele sunt ok, suspensia ok, franele ok si pe el il frecau tampeniile astea. Probabil ca trendul este sa te duci fara catalizatoare, ca le-ai vandut sa ai bani de ITP. Pfff

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.