Jump to content

Problemă nerezolvată - cutie de transfer


Recommended Posts

La xdrive presiunea este foarte importanta, trebuie sa fie umflate bine anvelopele. Daca ai rotile desumflate pe o parte sau doar una, nu este bine.

@minu94 tu nu crezi ca nu ai intalnit tu, am un prieten tocmai ce a dat jos anvelopele de iarna noi normale xl ca ii dadea socuri/ zvacuri cutia de transfer in accelerari puternice.  Cu cele de vara runflat cu steluta continental nu ii facea nimic , a pus de iarna goodyear runflat cu steluta si ce sa vezi fara sa repare nimic la masina nu mai are nici un soc. Fixatia cu steluta si runflat sau nu , uite ca problema s a rezolvat. Cel mai probabil si cu runflat fara steluta se rezolva problema dar nu a mai riscat si a pus runflat cu steluta.

@six in line la ce aveai tu 225.55.17 cu runflat mi se pare imposibil sa fie rigida, aveai talon mare. Cu anvelope noi runflat e ok.

Edited by Romulus
edit tags
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat treaba de crezut, ca sunt ft deschis de fel la orice fel de pareri dar nu vad legatura. De unde sa stie cutia de transfer ca are anvelope runflat, cu steluta sau fara. etc? Aici e baiul meu.

Legat de presiune, sunt complet de acord. E ft importanta, ar trebui tinuta under check

Edited by minu94
Link to comment
Share on other sites

De unde sa stiu eu care e treaba cutiei de transfer cu anvelopele ca sunt runflat sau normale:)) nu stiu.

Eu am o teorie: ce cred eu, ca anvelople normale in accelerari mai puternice sau in curbe clar se deformeaza mai mult decat cele runflat, din cauza asta se modifica diametrul rotii per total, cutia o ia razna si apar problemele. Si se pare ca xdrive cu anvelope normale dar cu steluta se impaca bine, eu asa am de iarna fara probleme cel putin acum:)), la fel cred ca cele cu steluta se deformeaza mai putin si sunt 100% egale ca diametru din fabrica. 

Asa cred eu, nu stiu nu eu am proiectat cutia de transfer:)) oricum xdrive este foarte pretentios si nefiabil.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, minu94 said:

Nu e neaparat treaba de crezut, ca sunt ft deschis de fel la orice fel de pareri dar nu vad legatura. De unde sa stie cutia de transfer ca are anvelope runflat, cu steluta sau fara. etc? Aici e baiul meu.

Nu stie. Simte fara sa vrea. Deformarea in mers a anvelopelor este extrem de diferita.

@minu94 vezi exact ce a spus @branevl. Aia este explicatia. Rotile sunt roti, dar ele in utilizare se deformeaza extrem de diferit.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, minu94 said:

Asa da, asta legata de deformare in mers nu am luat-o in calcul. Well, va tin la curent daca la mine va muri cutia de transfer cu anvelope non runflat.

Sunt si alte video-uri, dar iti recomand sa te uiti la acesta. Si apoi sa iti inchipui cum arata deformarile la diferite anvelope cu XL, RF sau * si desincronizate.

 

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place xdrive cum merge, nu imi place ca nu este fiabil:)) dar momentan nu am probleme.

Destept dar sincer multi ar trebui sa il evite, mai ales cei ce scriu pe forum care vor masina fiabila/ ieftina si sa aiba probleme mai putine, eu le spun nu la motor biturbo si nu lua xdrive. Unii inteleg, altii nu. Acele masini o sa devina epave.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, branevl said:

Mie imi place xdrive cum merge, nu imi place ca nu este fiabil:)) dar momentan nu am probleme.

Destept dar sincer multi ar trebui sa il evite, mai ales cei ce scriu pe forum care vor masina fiabila/ ieftina si sa aiba probleme mai putine, eu le spun nu la motor biturbo si nu lua xdrive. Unii inteleg, altii nu. Acele masini o sa devina epave.

Cu motoarelele biturbo I agree... La Xdrive clar trebuie sa ai oarecare cunostinte pentru o mentenanta corecta. Desi 2500 lei pt reconditionare cat a zis colegu' ca a fost e chiar super decent. O data la 200.000km nu ar strica sa fie facuta preventiv. 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, minu94 said:

Fixatia asta cu Xdrive si runflat si steluta ma termina :))))) 

Ma distreaza asta- mai ales ca pe unele scrie si MO - ce inseamna Mercedes Originals- deci cum sa pui pe bmw cauciucuri de mercedes ... nu sar de pe.jentile de bmw ? 🤣🤣🤣

2 hours ago, minu94 said:

Asa da, asta legata de deformare in mers nu am luat-o in calcul. Well, va tin la curent daca la mine va muri cutia de transfer cu anvelope non runflat.

Am eu cauciucuri (fara stelute, patrate si cerculete) nonrf si pe bmw xdrive - am vreo 30 mii km cu ele, am avut si pe mercedes 4 matic vreo 100 mii km- si ala venea cu cauciucuri RF cu steluta si MO- si masina nu are nici pe dracu- merge perfect. Singurulucru ce conteaza este sa.nu fie mai mare difetenta intre uzura cauciucurilor mai mare de 2-3 mm. Si apropo- masina mea a venit cu cauciucuri de iarna de acceeasi dimensiune dar cele de vara sunt diferite din fabrica- si au alt diametru in fata decit in spate 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, minu94 said:

Complet de acord, la momentul actual as indrazni sa spun ca Xdrive e cel mai destept sistem avand in vedere ca Audi a trecut la Torsen...

Anvelopele de calitate ar trebui sa fie un must pe orice masina dpmdv, raportat la tipul de drumuri la care este folosita masina.

Audi nu a trecut la torsen...torsen a fost de la inceput...iar referitor la cel mai destept - hai sa nu exageram...xdrive este ca orice alt sistem mainly controlat electric - ca si 4 matic sau alte marci- iar torsen este mecanic- iar un sistem mecanic este in multe privinte superior - cum ar fi raspuns instantaneu si distributia fortelor, nemaipomenind fiabilitate- cu torsen nu ajungi sa vibreze sau sa dea socuri din cauza vre-unui senzor blestemat.ca si capabilitati sunt similre xdrive sau torsen - dar ca si raspuna sau fiabilitate torsen e net superior...

Link to comment
Share on other sites

Eu de o saptamana am pus all season michelin crossclimate2 ce costau cu montaj 1050 euro dar eu le-am luat prin firma la care lucrez cu 938 euro , fara steluta si XL si de cand le-am pus ma tot gandesc ca am facut o greseala si mai bine luam de iarna pirelli sau continental cu 950 euro . De fiecare data cand conduc masina sunt atent daca merge la fel . Ma tot gandesc ca la banii astia ar trebui sa fie bune , si sincer mi se par scumpe 4 cauciucuri pe 18 la banii astia .

Am observat si eu pe anumite cauciucuri steluta de la bmw si semnul MO de la Mercedes , mi s-a parut straniu . Totusi niste cauciucuri premium si michelin nu cred ca mi-ar strica mie ceva la masina , oricum masina nu o mai tin mult , deja o am de aproape 4 ani si vreau ceva mai mare si mai nou .

 

Link to comment
Share on other sites

Tot ce pot să zic din tot ce s-a discutat în acest topic și din tot ce am pățit eu e ca prevenția e mult mai ieftină decât dacă mergi pe șansă sau noroc.Sunt oameni care au mers 300000 km cu ele fără probleme ,dar sunt și oameni care au probleme la 100000 km.O problemă nu vine niciodată singură .Multumesc pentru răspunsuri,numai bine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dupa atatea comentarii raman la parerea BMW: sa punem DOAR ce recomanda ei pana la ultima virgula si in felul asta nu vom avea probleme. Stiu ca anvelopele Pireli sau Michelin sunt mai scumpe, dar per total iesi mai ieftin cand excluzi costurile de reparatie cutie transfer 😄 Sarbatori fericite la toata lumea si numai bine! 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, six in line said:

Dupa atatea comentarii raman la parerea BMW: sa punem DOAR ce recomanda ei pana la ultima virgula si in felul asta nu vom avea probleme. Stiu ca anvelopele Pireli sau Michelin sunt mai scumpe, dar per total iesi mai ieftin cand excluzi costurile de reparatie cutie transfer 😄 Sarbatori fericite la toata lumea si numai bine! 

Din pacate BMW mai zice ca, lichidul din cutie e lifetime si alte minuni de genul asta asa ca, cam greu sa iei de bun tot ce zic ei 😄 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, alex230ro said:

Din pacate BMW mai zice ca, lichidul din cutie e lifetime si alte minuni de genul asta asa ca, cam greu sa iei de bun tot ce zic ei 😄 

Pt BMW liftime = 5 ani . Practic cam cat tine leasingul maxim si garantia extinsa....parca aia e de 4 ani. Ma rog, BMW a cam cat chix cu multe componente la seria F. Sa vedem daca seria G e mai trainica 

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la cutia de transfer la 70k, si nefiind o avere schimbul ( ulei+manopera), si la cat de sensibila e cutia de trasnfer, n-ar strica chiar mai des ( tot la 50k km sau 2 ani as zice )

La diferentiale am schimbat la 80k, ambele - fata+spate

La cutie voi schimba sigur la 90k.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.