Jump to content

BMW G60 520D


snaker444

Recommended Posts

41 minutes ago, edit said:

e tipic consumatorului de bmw

acum 15-20 de ani motoarele turbo nu erau bune, cand le produceau altii, insemnand ca nu poti face un aspirat, desi ceilalti aveau si aspirate cacalau in productie. acum incearca sa ii vinzi unui posesor de bmw motor aspirat.

acum 15-20 de ani, day time running lights erau tot de cocalar, stergandu-se la cur cu producatorul care le-a pus in productia de masa

acum fix 15 ani, luminile ornameltale de interior erau brad de craciun, tiganie, kkt. acum consumatorul de bmw se sterge la fund cu masina care nu are asa ceva.

toate astea le-au adus la lumina zilei in productia de masa cei de la Audi.

foarte adevarat, te-as contrazice cu DLR , toata lumea avea “angel eyes”

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Si ca orice BMW care se respecta, la fix 14000 km mi-a aparut in bord mesaj sa completez cu 1 litru de ulei. Nu stiu daca este normal sau nu, dar sincer la cum o alerg pe autostrada prin Germania, ma mir ca nu a cerut mai repede 🙂

Tocmai am facut un drum Germania-Romania si retur, si nu inteleg de ce, dar parca totusi Audi A6 BITdi era mai stabil la viteza mare pe autostrada (avea suspensia de competition). La viteze de peste 200 km/h, cand trec pe langa tiruri o simt ca trage stanga/dreapta. Audi-ul in schimb statea mult mai bine la capitolul asta. Ma surprinde chestia asta, masina avand suspensia M si jante pe 20. Sa fie din cauza ca ii ceva mai inalta?

Edited by snaker444
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, snaker444 said:

Si ca orice BMW care se respecta, la fix 14000 km mi-a aparut in bord mesaj sa completez cu 1 litru de ulei. Nu stiu daca este normal sau nu, dar sincer la cum o alerg pe autostrada prin Germania, ma mir ca nu a cerut mai repede 🙂

Tocmai am facut un drum Germania-Romania si retur, si nu inteleg de ce, dar parca totusi Audi A6 BITdi era mai stabil la viteza mare pe autostrada (avea suspensia de competition). La viteze de peste 200 km/h, cand trec pe langa tiruri o simt ca trage stanga/dreapta. Audi-ul in schimb statea mult mai bine la capitolul asta. Ma surprinde chestia asta, masina avand suspensia M si jante pe 20. Sa fie din cauza ca ii ceva mai inalta?

Poate si ca este mai inalta si pt ca este mai usoara decat a6 le. Eu am avut g30 530d m packet si era extrem de stabila si nu consuma ulei aproape deloc, nu am completat niciodata.

Ulei poate sa consume mai mult ca este noua. Culmea vag urile diesel au consum in general mai mare de ulei decat bmw urile diesel, asta din experienta mea.

Exceptie la bmw facand n57, consuma ulei in general, la unii extrem de mult.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Sincer nu am verificat nivelul de ulei cand am preluat masina. In fine, vedem daca mai cere in timp. 

Ieri era sa o fac lata. Am intrat pe autostrada si am accelerat un pic mai tare cand am schimbat de pe o banda pe alta. Era ud pe jos si a fugit spatele dar s-a redresat imediat singura. M-am cam speriat asa un pic. Urmatoarea clar o sa fie Xdrive 🙂 

Edited by snaker444
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dacă îți fuge puțin mașina de spate când schimbi banda, nu e de speriat.. posibil să nu fi obișnuit cu tracțiune spate, însă se redresează singură imediat.

Nu asta este scopul principal al X driveului cu siguranță. 
 

Depinde si de puterea mașinii, la 300+ cp, te ajuta mult mai multe in situații de genul, la acceleratii forța, mai ales in trepte inferioare, însă principalul motiv, este bun in medii reci cu zăpadă preponderent.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea xDrive isi face simtita prezenta in curbe - fie la rece sau cald. Cu rwd il dadeam usor de fund (era si fun, nu zic nu), dar xdrive iti da o mult mai mare siguranta daca vrei sa mergi ca nebunu. Pe zapada nu mai zic, nu exista grad de comparatie, oricat de bune ar fi anvelopele la rwd.

Downside-ul ar fi ca aduce greutate, complexitate si scade putin manevrabilitatea in spatii inguste.

Link to comment
Share on other sites

Oricum a fost un pic cam ciudat. Adica totusi este un 2 litri, nu are ea atata putere cat sa faca sa fuga spatele cand accelerezi de la 80 la ora in sus. Probabil a fost o combinatie de sosea uda cu ceva mazga, ori a doua varianta este ca sunt proaste cauciucurile (Continental). 

Legat de tractiunea spate iarna, am avut cateva momente in special dimineata cand a nins si am zis ca pur si simplu nu am cum sa o scot din parcare. M-am chinuit un pic, dar a iesit pana la urma dupa ce am facut mai multe manevre. Cu Audi-ul de abia asteptam sa ninga. Masina se comporta incredibil pe zapada. Probabil cum era si Quattro permanent. 

Link to comment
Share on other sites

Clar cu tractiune spate pe ud danseaza putin daca masina are ceva cai, totusi 190 si ceva nu sunt extrem de putini, nu au nimic anvelopele. Pe mine nici nu ma sperie asa ceva la tractiunea spate, sunt obisnuit, intra sistemele rpd, clar la 4x4 nu o sa faca.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Si revin cu un mic update dupa aproape un an de cand am masina. Inca sunt incantat de masina, am deja 34000 km facuti.  Sa mai zica careva ca nu se circula in Germania 🙂

Acum cateva saptamani am fost sa ii fac prima revizie, chiar am depasit cu vreo 2000 km intervalul recomandat, dar nu au comentat nimic la service. Le-am cerut sa imi schimbe si stergatoarele, nu imi vine sa cred cat de slabe sunt cele originale. Nu mi se pare normal sa reziste doar un an. 

Singurul lucru care ma enerveaza la culme este Carplay-ul. Foarte frecvent nu mai raspunde la comenzile din idrive. In special cand ruleaza youtube music si vrei sa schimbi melodia, nu face absolut nimic cand apesi pe buton. De obicei se rezolva cu un hard reset din butonul de volum. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, snaker444 said:

Si revin cu un mic update dupa aproape un an de cand am masina. Inca sunt incantat de masina, am deja 34000 km facuti.  Sa mai zica careva ca nu se circula in Germania 🙂

Wow. Nu te-ai jucat! Super, inseamna ca v-ati si imprietenit.

 

7 minutes ago, snaker444 said:

Acum cateva saptamani am fost sa ii fac prima revizie, chiar am depasit cu vreo 2000 km intervalul recomandat, dar nu au comentat nimic la service.

Cat era recomandarea?

Link to comment
Share on other sites

In bord imi zicea ca trebuie facuta la 30000 km sau doi ani. Dar am fost super ocupat si pana am facut programare, am mai bagat vreo 2000 km. Oricum am fost incantat de reprezentanta BMW Procar. Au spalat/aspirat masina dupa revizie. Chiar am zis ca uite ba ce profi sunt astia pe aici. 

Masina imi place super mult, doar ca din cand in cand pe autostrada, imi lipsesc cei 400 de cai de pe Audi. Mai ales ca pe aici ii plin de Golf GTI si RS6. Azi vara veneam din Romania si pe autostrada depaseam niste masini si la 230 km/h imi facea unul din spate flash-uri sa ma dau la o parte :))

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, snaker444 said:

In bord imi zicea ca trebuie facuta la 30000 km sau doi ani.

Cam mult sa faci schimbul de ulei la 30k km fie vorba intre noi. Nemtii astia zau ca s-au tampit de tot. Peste Ocean schimburile de ulei se fac la 10k mile iar in Europa la 30k km. 

3 hours ago, snaker444 said:

pe autostrada depaseam niste masini si la 230 km/h imi facea unul din spate flash-uri sa ma dau la o parte :))

S-a dus si civilizatia nemtilor se pare. Asta daca flash-urile le luai prin Germania. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu știu ce să zic. Mașina oricum are service all inclusive la BMW, deci sunt plătite toate reviziile. Problema a fost ca aveam 26000 km când am plecat spre România și cei din service au zis ca este prea devreme și să nu mă stresez ca nu este nicio problemă dacă depășesc. 
 

Legat de flash-uri în Germania, era vorba de un C63 cu numere de Olanda. Nemtii nu prea dau flash-uri și in general sunt foarte calmi in trafic. De un an de zile de cand locuiesc aici, nu am văzut nici măcar o depășire periculoasă. Să mai zic și când se unesc două benzi, cum își dau prioritate si se baga pe rând? În primele luni nu înțelegeam de ce dracu nu îmi mulțumeste nimeni ca i-am lăsat să intre. 😀

 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, snaker444 said:

Legat de flash-uri în Germania, era vorba de un C63 cu numere de Olanda. Nemtii nu prea dau flash-uri și in general sunt foarte calmi in trafic.

Si olandezii sunt civilizati cu batul si sunt chitre mari de tot, de genul se intalnesc doi olandezi dupa concediu si se lauda cu cati bani au pus de-o parte in timpul concediului. 😄 Greu de crezut ca se risca vreun olandez la dat de flash-uri ca doar stiu ca neamtul zice nine si ia amenda de aici. 

Poate era vreun bulgar de fapt sau alta rasa de balcanic si ti s-a parut tie ca era numar galben de NL. 😄 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.