Jump to content

Probleme incalzire anitgel


denislucian

Recommended Posts

Salutare,

 

Ma numesc Denis, posesor de seria 3 E91 318D 143 cp N47.

Problema mea este urmatoare, lichidul meu de racire nu vrea sa urce peste 50-60 de grade (si ajunge la temperatira asta dupa o folosire indelungata si foarte greu).

Termostatul a fost schimbat a 2-a oara anul asta, prima oara am pus Gates prin februarie, iar acuma 2 saptamani am pus original BMW. Problema inca persista.

Caldura am in masina, cel putin acuma.

In trecut am avut problema si cu asta, chiar inainte si dupa ce am schimbat ultimul termostat. Am avut o perioada de cateva zile in care aerul suflat in masina era rece ca afara, nu inteleg care este motivul de a bagat rece si acuma baga cald, chiar ca antigelul este la 50 de grade. Comportamentul asta a fost si daca puneam sa sufle cald normal si daca porneam compresorul de clima.

Probabil, in momentul de fata, daca schimb de pe cald pe rece, de la rotita din mijloc, sigur voi avea iarasi aceasta problema.

Presiune mare nu am, fluxul de lichid care curge in vas este constant si nivelul este maxim. Alte defecte la acest sistem nu stiu sa fie.

Daca aveti ceva sfaturi sau informatii sau daca ati mai intalnit o astfel de problema, ma puteti ajuta?

 

Multumesc frumos!

 

  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Aerisirea instalației ai făcut-o cum trebuie?.....termostatul egr (dacă ai) lucrează?..am același model de mașină ,la mine a rămas termostatul blocat pe inchis și  abia în vamă la Nădlac am observat venind dinspre Austria în țară  105C abia am ajuns la Reșița cu opriri să se răcească motorul. Schimbat termostat pe original ,ce am observat după  schimbarea temperatura antigel stă undeva la 86,87C la cel vechi când era în mințile lui stătea undeva la 90,95C .

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sorin44 said:

Aerisirea instalației ai făcut-o cum trebuie?.....termostatul egr (dacă ai) lucrează?..am același model de mașină ,la mine a rămas termostatul blocat pe inchis și  abia în vamă la Nădlac am observat venind dinspre Austria în țară  105C abia am ajuns la Reșița cu opriri să se răcească motorul. Schimbat termostat pe original ,ce am observat după  schimbarea temperatura antigel stă undeva la 86,87C la cel vechi când era în mințile lui stătea undeva la 90,95C .

Eu din ce stiu, si ce am mai cautat, pe modelul asta de n47 nu ar fi termostat EGR. Acuma aici, poate ma puteti ajuta voi sa stiu sigur. Eu am vazut ca la EGR este un mic radiator, dar ma gandesc ca e pentru racirea gazelor.

Cat despre aerisire, eu zic ca da, ca l-am schimbat la un mecanic.

1 hour ago, srb_alex said:

Ai termostat EGR?

Din ce am citit pe net si cautat, modelul asta nu ar avea, cum am explicat mai sus. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, denislucian said:

Eu din ce stiu, si ce am mai cautat, pe modelul asta de n47 nu ar fi termostat EGR. Acuma aici, poate ma puteti ajuta voi sa stiu sigur. Eu am vazut ca la EGR este un mic radiator, dar ma gandesc ca e pentru racirea gazelor.

Cat despre aerisire, eu zic ca da, ca l-am schimbat la un mecanic.

Din ce am citit pe net si cautat, modelul asta nu ar avea, cum am explicat mai 

Sunt modele de e9x 318d care au și termostat egr ,asa cum sant modele de e9x 318d care au sau nu au clapete pe admisie. Cât despre problema ta vizavi de temperatura antigel ului posibil să fi  unul din norocoși care au nimerit 2 termostate defecte. Logic vorbind dacă temperatură lichidului de răcire nu ajunge în parametri ,ai un termostat care e blocat pe deschis. Încearcă să vezi dacă și senzorul de temperatură e în mințile lui.....întra în meniul ascuns dimineața înainte de prima pornire și vezi ce temperatură arată. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Sorin44 said:

Sunt modele de e9x 318d care au și termostat egr ,asa cum sant modele de e9x 318d care au sau nu au clapete pe admisie. Cât despre problema ta vizavi de temperatura antigel ului posibil să fi  unul din norocoși care au nimerit 2 termostate defecte. Logic vorbind dacă temperatură lichidului de răcire nu ajunge în parametri ,ai un termostat care e blocat pe deschis. Încearcă să vezi dacă și senzorul de temperatură e în mințile lui.....întra în meniul ascuns dimineața înainte de prima pornire și vezi ce temperatură arată. 

Da, chiar ma uit, mai ales acuma de cand am problema, inainte de fiecare pornire si arata intre 7-10 grade (tin masina in parcare subterana). In 5 minute ajunge in jurul a 20 de grade si dupaia se opreste pe la 33-40 si cu greu mai urca la 50-55 daca stau mult in trafic.

Acuma, asta cred ca inseamna ca ar functiona destul de ok. Sau poate o avea totusi ceva buba si sa citeasca gresit.
O sa vorbesc sa incercam sa scoatem EGR-ul torusi, sa vedem daca are sau nu termostat si acolo.

Dar daca nu am, cam acolo mi se cam incheie optiunile, ca alte idei eu nu mai am.

O sa mai fac o romaneasca, sa pun niste cartoane sau ceva in fata radiatorului, sa vad daca se ridica sau nu mai mult temperatura.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Sorin44 said:

Dacă  returul de la radiator se încălzește la fel de repede ca și furtunul de tur cred totuși că e devină termostatul. Ce tip și culoare de antigel ai pus în instalația de răcire?....și cum ai făcut diluțiea antigeluluil?

Dilutia este de 1 la 1, antigel albastru.

Ca si brand, nu am mai gasit Hepu, alt brand, nu mai stiu exact denumirea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

Revin cu un update la acest topic, într-adevăr, tot in zona termostatului a fost problema, mai exact corpul termostat.

Probabil vreo fisura ceva, cine stie… l-am schimbat si acuma ajunge in 94 si deschide pana pe la 87-88.

Pe langa asta, problema cu caldura pe care am avut-o era la webasto, aparent e mort si cand se cuplează senzorul de temperatură exterioară de 3 grade si sub, nu mai pornea si imi sufla doar rece.

L-am decuplat si acuma e totul in regula.

Zi faina!

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.