Jump to content

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

14 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu stiu de unde aberatia asta?

Deci tu practic @Sorin_87 ai facut o treaba mai buna decat ce au facut  inginerii aia de au proiectat mama lor de motoare menite sa aiba filtru asta draqu DPF de ii zice..

Adica daca nu mergem tare pana la regim (pana.se incalzeste motorul) filtru se umple mai incet?? ..Si doar atat? Pai daca e doar atat, atata trebuia sa ne spuna astia de la BMW si alte marci..:

.."fratilor, uitati, noi anulam EGR ul daca voi promiteti ca nu o sa mergeti tare pana se incalzeste motoru'..

Si nu asa.. o sa aveti un filtru care se umple mai incet, mai pe indelete.. nu tare cum se umple de obicei cu "prostia" aia de EGR..

Ce atata bataie e de cap, v-am rezolvat.."

Semnat,

mana de ingineri de la bmw si alte marci.

@Sorin_87, sigur n-ai gaurit si DPFul (acolo, o gaurica mica, mica sa nu se cunoasca sau sa se vada..) dupa ce ai anulat EGR (sa fie motoru' curat), sa se incarce asa incet cum stie el!? Ia zi sincer, dar sincer. 🤯

Ceva nu se leaga, frate..

si eu care m-am chinuit sa explic cat mai pe inteles cum functioneaza EGR ul, uite ce simplu ai explicat tu.. 

Eu stiu ca functioneaza cu gaze nearse, dar tu zici de aer.. De unde aer ca daca ar fi aer nu s-ar mai strica niciodata!

Asta se intampla cand vorbesti din filmulete de pe youtube facute de arabeti. Studiaza si practic nu doar teoretic. Nu are rost sa intru in polemica cu tine ca tu oricum "le stii pe toate". 

"Adica daca nu mergem tare pana la regim (pana.se incalzeste motorul) filtru se umple mai incet?? ..Si doar atat? Pai daca e doar atat, atata trebuia sa ne spuna astia de la BMW si alte marci..:" -  aici se vede ca nu ai inteles nimic. Era vb doar de protejarea componentelor motorului in regim de EGR off.

"@Sorin_87, sigur n-ai gaurit si DPFul (acolo, o gaurica mica, mica sa nu se cunoasca sau sa se vada..) dupa ce ai anulat EGR (sa fie motoru' curat), sa se incarce asa incet cum stie el!? Ia zi sincer, dar sincer. 🤯" -  gaura mica e in alta parte la tine dar nu in DPF-ul meu. A fost dat jos, testat si paratestat, injectoare testate pe banc, compresie la motor, senzor presiune dif schimbat cu original, resetat parametrii pe exhaust, test turbina, teava curata cu EGR ON. Vrei sa mai enumar? EGR si racitor schimbate la reprezentanta pe rechemare (ca sa nu zici ca are o problema mecanica). Cu toate astea incarcarea e rapida in oras. Dc? Pentru ca din harta masinii ( si nu o spun eu ci "niste prosti" care au studiat si au facut peste 100k de softuri) inginerii ( pe care tu ii lauzi) au programat sa mearga cu amestec bogat in regim de turatii mici. Tot conform teoriei EGR-ul ar trebui sa se inchida la anumite turatii si ghici ce: pe diagnoza sta deschis.  Toate "problemele" au aparut dupa ce m-a mancat undeva sa fac update de soft la reprezentanta in 2022.

"Eu stiu ca functioneaza cu gaze nearse, dar tu zici de aer.. De unde aer ca daca ar fi aer nu s-ar mai strica niciodata!" -  deduc ca habar n-ai cum functioneaza sistemul de recirculare a gazelor. Dupa teoria ta e un filtru in motor care selecteaza gazele nearse din camera de ardere si le mai baga o data???🤯

Inchid aici aceasta conversatie si fiecare sa ia ce decizie considera ca e mai buna pentru masina lui.

Link to comment
Share on other sites

On 8/13/2024 at 1:05 PM, Sorin_87 said:

Aceeasi situatie am avut-o si eu (la un B47), am rezolvat-o cu soft de EGR off. Masina se comporta f bine, raspunde mai rapid, intervalul de regenerare a crescut considerabil (undeva la 7-800 km extraurban, de la 250km cat era inainte).

Eu nu am EGR off ca tine.

Si motorul, tot B47, merge in parametrii stabiliti in fabrica.

..Mi se pare ca mai sus @FiveThreeFive tocmai a explicat ca NOx joaca un rol important in a fi oprit in sistemul de filtrare al masinii.

Fapt sustinut cu fermitate si de catre altii care stiu ce spun:

"Disabling the EGR will actually increase your harmful emissions as it's purpose is to reduce NOx. It's also an offence to use a vehicle on a public road which has been altered in such a way so that it no longer meets the emission requirements it was originally designed to meet. So you are breaking the law. At present the MOT test only checks for overall smoke density, not individual pollutants within that smoke. If it did your car would now fail.

More than that you will also most likely notice a drop in performance. This is because the ECM uses the Mass Air Flow sensor to verify that the EGR valve has opened when it's commanded it to. If no reduction in air flow is detected when the EGR valve opens then the ECM will take action by reducing engine power to ensure low NOx emission levels are maintained. So you aren't really solving anything."

Tradus:

Dezactivarea EGR va crește de fapt emisiile nocive, deoarece scopul său este de a reduce NOx. De asemenea, este o infracțiune folosirea unui vehicul pe un drum public care a fost modificat astfel încât să nu mai îndeplinească cerințele privind emisiile pe care a fost proiectat inițial să le îndeplinească. Deci încalci legea. În prezent testarea periodica verifică doar densitatea totală a fumului nu poluanții individuali din acel fum. Dacă ar fi așa, mașina ta nu ar trece testarea. Acest lucru se datorează faptului că ECM utilizează senzorul de debit de aer în masă pentru a verifica dacă supapa EGR s-a deschis atunci când i s-a comandat. Dacă nu se detectează nici o reducere a debitului de aer atunci când supapa EGR se deschide,  ECM va lua măsuri prin reducerea puterii motorului pentru a asigura menținerea nivelurilor scăzute de emisii de NOx. Deci nu nu se rezolva nimic prin eliminarea valvei EGR. Creste in schimb poluarea cu NOx.

https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/134189/bmw-330d---disabled

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, bimmer90f30 said:

undeva la 7-800 km extraurban, de la 250km cat era inainte).

iar am impresia ca ne minti cu, ce am citat.

Toata lumea stie ca o regenerare extraurbana este o regenerare pasiva. Mai putin daca aceasta se intampla in primii 100-200km (filtrul fiind plin la iesirea din oras datorita regimului intermitent: porniri/opriri dese, regim insuficient..) dupa iesirea din oras cand motorul ruleaza pe autostrada la o turatie constanta - regim termic constant, adica conditii ideale pentru o regenerare completa! Urmatoarele regenerari fiind pasive 100% daca mergem extraurban, deci la multe sute de km prin comparatie cu situatia din oras cand regenerarea e activa adica comandata direct de DDE.

Asadar in opinia ta citata de mine, fie nu ai inteles cum se intampla regenerarile.., fie nu vrei sa retii decat ceea ce reusesti sa intelegi.. si dai in stanga si in dreapta ca tu stii cel.mai bine. 

Stai linistit, nici eu nu sunt absolut convins ca Ulei 2T ajuta, dar folosirea unei "formule" ajutatoare  🙂 care nu a daunat pana in prezent ar putea sa imi ajute intelegerea.

Corecteaza punctual daca eu gresesc si continuam daca reusesti sa demonstrezi greseli in ceea ce spun.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2024 at 12:08 AM, bimmer90f30 said:

Dezactivarea EGR va crește de fapt emisiile nocive, deoarece scopul său este de a reduce NOx. De asemenea, este o infracțiune folosirea unui vehicul pe un drum public care a fost modificat astfel încât să nu mai îndeplinească cerințele privind emisiile pe care a fost proiectat inițial să le îndeplinească. Deci încalci legea. În prezent testarea periodica verifică doar densitatea totală a fumului nu poluanții individuali din acel fum. Dacă ar fi așa, mașina ta nu ar trece testarea. Acest lucru se datorează faptului că ECM utilizează senzorul de debit de aer în masă pentru a verifica dacă supapa EGR s-a deschis atunci când i s-a comandat. Dacă nu se detectează nici o reducere a debitului de aer atunci când supapa EGR se deschide,  ECM va lua măsuri prin reducerea puterii motorului pentru a asigura menținerea nivelurilor scăzute de emisii de NOx. Deci nu nu se rezolva nimic prin eliminarea valvei EGR. Creste in schimb poluarea cu NOx.

https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/134189/bmw-330d---disabled

Infractiune🤣🤣????In calitate de sofer tu cunosti Codul rutier??? Tu stii  diferenta intre infractiune si contraventie la fel cum stii modul de functionare al acestui motor.

Modificarile neomologate reprezinta contraventie si se sanctioneaza cu AMENDA si retinerea certificatului de inmatriculare pana la remedierea problemelor constatate. Dupa tine daca faci dpf off sau iti modifici evacuarea faci puscarie!!!!

Nu am ce sa mai continui, tu ai oricum ideile tale fixe si nu ti le poate schimba nimeni.

P.s am zis in ultimul post ca ma opresc cu scrisul pe acest subiect dar nu m-au lasat aberatiile tale. Acum chiar e ultimul. Dumuri bune.

Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2024 at 12:18 AM, bimmer90f30 said:

iar am impresia ca ne minti cu, ce am citat.

Toata lumea stie ca o regenerare extraurbana este o regenerare pasiva. Mai putin daca aceasta se intampla in primii 100-200km (filtrul fiind plin la iesirea din oras datorita regimului intermitent: porniri/opriri dese, regim insuficient..) dupa iesirea din oras cand motorul ruleaza pe autostrada la o turatie constanta - regim termic constant, adica conditii ideale pentru o regenerare completa! Urmatoarele regenerari fiind pasive 100% daca mergem extraurban, deci la multe sute de km prin comparatie cu situatia din oras cand regenerarea e activa adica comandata direct de DDE.

Asadar in opinia ta citata de mine, fie nu ai inteles cum se intampla regenerarile.., fie nu vrei sa retii decat ceea ce reusesti sa intelegi.. si dai in stanga si in dreapta ca tu stii cel.mai bine. 

Stai linistit, nici eu nu sunt absolut convins ca Ulei 2T ajuta, dar folosirea unei "formule" ajutatoare  🙂 care nu a daunat pana in prezent ar putea sa imi ajute intelegerea.

Corecteaza punctual daca eu gresesc si continuam daca reusesti sa demonstrezi greseli in ceea ce spun.

Pot sa confirm, cand am fost in Viena din Craiova acum 2 ani cand m-am intors acasa am verificat de curiozitate cand isi facuse regenerarea, in urma cu 1700km ceea ce inseamna ca masina in regim de exterior s-a curatat impecabil, ca o salina pentru un astmatic as putea zice :)) de cand merg in oras regenerarile am observat ca nu sunt date de km facuti ci de orele de functionare ( care cel mai probabil e facut de un algoritm pe baza backpressure ) intr-adevar se fac in jurul a 9 ore sau 270km+-

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Sorin_87 said:

In calitate de sofer tu cunosti Codul rutier?

In calitate de sofer cunosc regulile de circulatie mai mult de cat penalitatile. Iar penalitatile sau lucrurile in afara legii, ne-permise de lege, nu trebuie sa le stiu daca pot sa imi dau seama ce e bine sau rau; ce trebuie si ce nu trebuie sa fac.

Bine tu poti sa te legi de orice cuvintel si sa comentezi. pe mine ma multumeste daca ideea este inteleasa de tine si cei care sa intampla sa citeasca. Si daca nu e inteleasa si se vrea contrazisa (adaugat ceva, desigur) o putem discuta, ca de aceea se numeeeste forum.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, inca nu am gasit cauza regenerarilor dese. Pentru moment, am recurs la varianta de a merge cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura dupa Egr, cum a procedat @gelu22. Imi permite astfel sa ma deplasez mai mult, isi face si regenerari. De ce? Nu stiu?! Probabil legat de ceva amestec aer, motorina, gaze nearse.

O ultima informatie ar fi ca la relanti am masa de aer mai mare decat ar fi normal. Nu am verificaf asta si in mers

Screenshot_20240828_123026_Gallery.jpg

Edited by cosmin_86
Link to comment
Share on other sites

In luna iunie am schimat pompa de apa, cureaua si rola intinzatoare (la 3 sapt dupa si fulia de la vibrochen). 

Cand s-a rupt fulia mesajul pe navigatie mesajul a fost unul de condus moderat si am crezut ca m-a lasat alternatorul. Am prins liber si mai mers cat mai aveam pana acasa, 2km, Apusului- Pacii. Nu am avut martor de temperatura crescuta, nu a refulat, in meniul ascuns apa avea 116 gr, uleiul 107gr.

De atunci am tot verificat nivelul vasului de expansiune si uleiului, culoarea antigelului si a uleiului. Totul pare in regula.

Pentru operatiunea schimbat pompa de apa s-a demontat Egr ul.

Pentru demontarea acestuia este vreo procedura de urmat? Trebuie recalibat? Sigur nu s-a scos mufa de la baterie. 

Incerc sa gasesc solutia si din zona pe unde s-a umblat la masina...

Pe 26.08.2024, am fost la Bavaria pentru recall caseta de directie si airbag sofer, nimic grav si le-am expus problema toata. Raspunsul a fost ca nu au gasit nicio eroare pe masina, insemna ca senzorii sunt in parametrii. Cu completarea ca ar trebui sa ia fiecare senzor in parte ca este posibil ca unul sa transmita valori eronate. Mi-au predat masina si asta a fost.

Edited by cosmin_86
Link to comment
Share on other sites

Imi place la nebunie cand vin si iti zic," ar trebui sa facem aia si aia si ailalta ca sa vedem, ca erori nu da pe tester." Pai si de ce nu fac, [insert F word], ce anume asteapta?

Vino cu ea cand da erori sau se aprind in bord martori. Pana atunci poti sa mergi cu ea ca un ...sa nu zic.

Fix in situatia asta sunt si eu cu masina, dar cu alt fel de problema care nu da erori. Noroc cu forumuri ca asta si DiY-eri care pun pe youtube.

Dar am ajuns si eu in situatia aia in care trebuie sa fac speculatii informate si sa ma duc cu pumnu de piese sa mi le schimbe, fara intrebari, ca stiu deja ce raspuns primesc si problema ramane nerezolvata.

Daca zici ca decuplezi nush ce mufa la nush ce senzor de temperatura, poate tre sa schimbi senzorul ala. Daca l-ai schimbat deja, poate e alt senzor care nu se pupa cu asta dupa egr. Vezi ce senzori sunt pe ansamblu dpf cap coada si schimba-i. Ca nu o sa stea nici un service sa faca diagnoza calumea. Daca testeru zice ca-i ok, e ok domle, poa sa ia foc in fata lor. Tot ok o sa fie.

Din cate tin minte la dpf sunt senzori inainte si dupa el care fac niste calcule. Probabil la presiunea diferentiala sau ceva de genu.

La fosta masina schimbasem niste senzori de temperatura, astia de presiune etc pentru ca nu imi citeau conditiile corecte pentru a porni regenerarea.

Aveam tot timpul temperatura la motor 65C maxim si senzorul de presiune la dpf se dadea peste cap la interval de cateva zile si imi citea mii de bari cu minus sau cu plus foarte aleatoriu. Erori nu aveam. Mama lor de senzori.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Nym said:

Imi place la nebunie cand vin si iti zic," ar trebui sa facem aia si aia si ailalta ca sa vedem, ca erori nu da pe tester." Pai si de ce nu fac, [insert F word], ce anume asteapta?

Vino cu ea cand da erori sau se aprind in bord martori. Pana atunci poti sa mergi cu ea ca un ...sa nu zic.

Fix in situatia asta sunt si eu cu masina, dar cu alt fel de problema care nu da erori. Noroc cu forumuri ca asta si DiY-eri care pun pe youtube.

Dar am ajuns si eu in situatia aia in care trebuie sa fac speculatii informate si sa ma duc cu pumnu de piese sa mi le schimbe, fara intrebari, ca stiu deja ce raspuns primesc si problema ramane nerezolvata.

Daca zici ca decuplezi nush ce mufa la nush ce senzor de temperatura, poate tre sa schimbi senzorul ala. Daca l-ai schimbat deja, poate e alt senzor care nu se pupa cu asta dupa egr. Vezi ce senzori sunt pe ansamblu dpf cap coada si schimba-i. Ca nu o sa stea nici un service sa faca diagnoza calumea. Daca testeru zice ca-i ok, e ok domle, poa sa ia foc in fata lor. Tot ok o sa fie.

Din cate tin minte la dpf sunt senzori inainte si dupa el care fac niste calcule. Probabil la presiunea diferentiala sau ceva de genu.

La fosta masina schimbasem niste senzori de temperatura, astia de presiune etc pentru ca nu imi citeau conditiile corecte pentru a porni regenerarea.

Aveam tot timpul temperatura la motor 65C maxim si senzorul de presiune la dpf se dadea peste cap la interval de cateva zile si imi citea mii de bari cu minus sau cu plus foarte aleatoriu. Erori nu aveam. Mama lor de senzori.

Am schimat senzorul de contrapresiune. 

Asta m-am intrebat si eu de ce nu fac verificari. Le-am zis ca sunt deschis sa facem verificari amanuntite, puteau sa ma intrebe in timp ce masina era in service sa imi zica ca nu au gasit erori si ca procedura spune ca ar trebui sa ia toti senzorii in cauza la verificat (fizic, tensiuni, valori), dar asta mi-au spus-o cand mi-au predat masina.

As avea nevoi de un specialist care stie sa puna testerul pe masina si din experienta acumulata, sa isi selecteze anumiti senzori, sa vada in paralel valorile acestora, sa le analizeze separat si impreuna si sa zica senzorul de temp X da o valoare prea mare si influenteaza Egr care deschide prea mult, zic si eu... si de acolo rezulta temperaturi prea mari in admisie, ce se traduce in prea mult Nox si filtrul de incarca prea repede, am dat un exemplu sau dpf este chiar plin.

 

Edited by cosmin_86
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista asa un specialist. Si eu caut unu in Cluj, dar nu gasesc. Pana atunci ma fac eu specialist.

La mine masina porneste foarte greu cand e cald afara sau dupa ce e motorul incalzit si o las oprita vreo ora sau doua. Invarte mult timp si apoi se balbaie pana porneste. La rece o ia la "sfert". In rest merge bine. Erori ZERO. Schimbate bobine, bujii, injectoare, senzori de came, distributie, vanosi, pompe de inalta si joase, pompa vacuum, regulator de presiune, filtru combustibil, electromotor, solenoizi vanos, baterie. Curatat maf si clapeta etc etc 

Erori zero, porniri ca p. 

Saptamana viitoare o sa schimb cablurile de masa senzorul de temp apa si valva de epurare. Poate poate. 

Adica ce vreau sa zic e ca iti inteleg frustrarea. Sa avem noroc sa o ghicim într-un final. Mama lor de bmw-uri.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Nym said:

Nu cred ca exista asa un specialist. Si eu caut unu in Cluj, dar nu gasesc. Pana atunci ma fac eu specialist.

La mine masina porneste foarte greu cand e cald afara sau dupa ce e motorul incalzit si o las oprita vreo ora sau doua. Invarte mult timp si apoi se balbaie pana porneste. La rece o ia la "sfert". In rest merge bine. Erori ZERO. Schimbate bobine, bujii, injectoare, senzori de came, distributie, vanosi, pompe de inalta si joase, pompa vacuum, regulator de presiune, filtru combustibil, electromotor, solenoizi vanos, baterie. Curatat maf si clapeta etc etc 

Erori zero, porniri ca p. 

Saptamana viitoare o sa schimb cablurile de masa senzorul de temp apa si valva de epurare. Poate poate. 

Adica ce vreau sa zic e ca iti inteleg frustrarea. Sa avem noroc sa o ghicim într-un final. Mama lor de 

A mai ramas pompa de combustibil de schimbat si in rest le-ai schimbat pe toate.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, srb_alex said:

A mai ramas pompa de combustibil de schimbat si in rest le-ai schimbat pe toate.

E schimbata. :)))) E bmw frate, n-ai ce-i face. Inca nu am gasit o poezie care sa ii placa. 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se refera la racitorul de gaze

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=1C71-EUR-12_2010_F20_BMW_116d&diagId=11_4582#11717810751

Nu vad sa aiba senzori in componenta sa.

https://www.bavauto.ro/racitor-gaze-egr-bmw-seria-1-2-3-4-5-x1-x3-tip-motor-n47n-11717810751

Am mai gasit ceva postare care zice ca egr-ul sau ceva valva de bypass de pe egr era defecta si ii dadea egr cooler-ul temperatura aia de 40.96 care aparent e ceva valoare implicita care e afisata cand ceva nu merge ok.

https://www.intalnirea BMW-urilor.com/threads/egr-system-problems-fault-code-290900-or-p115d.1412523/

 

Sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Nym said:

Cred ca se refera la racitorul de gaze

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=1C71-EUR-12_2010_F20_BMW_116d&diagId=11_4582#11717810751

Nu vad sa aiba senzori in componenta sa.

https://www.bavauto.ro/racitor-gaze-egr-bmw-seria-1-2-3-4-5-x1-x3-tip-motor-n47n-11717810751

Am mai gasit ceva postare care zice ca egr-ul sau ceva valva de bypass de pe egr era defecta si ii dadea egr cooler-ul temperatura aia de 40.96 care aparent e ceva valoare implicita care e afisata cand ceva nu merge ok.

https://www.intalnirea BMW-urilor.com/threads/egr-system-problems-fault-code-290900-or-p115d.1412523/

 

Sper sa te ajute.

Multumesc, ma gandesc ca  temperatura aceea ar trebui sa fie citita de vreun senzor

Link to comment
Share on other sites

Senzorul 15 il pot citi cu bimmertool (poza 1), are 79gr, daca ii scot mufa afiseaza -50 (poza 2). Nu este ce caut.

Daca merg cu mufa scoasa de la senzorul 15 masina se comporta bine, soot se incarca cum trebuie (fac 150km in Buc), a scazut consumul si este sesizabil cel putin 1l/100km.

Cu mufa scoasa soot se incarca si peste 24 gr, aici nu stiu cand de ok este.

Valoare de 40.96gr am reusit sa o citesc cu bimmerlink este cea din poza 3 si 4.

De cine e data valoare 40.96 nu pot sa inteleg, o fi valoare predefinita?

Screenshot_20240831_123539.jpg

Screenshot_20240831_123429.jpg

Screenshot_20240831_130012_BimmerLink.jpg

Screenshot_20240831_130020_BimmerLink.jpg

Edited by cosmin_86
Link to comment
Share on other sites

On 8/28/2024 at 12:27 PM, Nym said:

Fix in situatia asta sunt si eu cu masina, dar cu alt fel de problema care nu da erori. Noroc cu forumuri ca asta si DiY-eri care pun pe youtube.

 

On 8/14/2024 at 7:52 AM, Sorin_87 said:

Asta se intampla cand vorbesti din filmulete de pe youtube facute de arabeti. Studiaza si practic nu doar teoretic.

@Sorin_87 vino acum cu solutia ca avem nevoe de ajutorul tau in situatia practica prin care trec colegii nu eu..

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, cosmin_86 said:

Setata de producator...

Nu se prea poate asa ceva pentru ca altfel ai fi avut o singura temperatura afisata. La tine apare 40 grade doar cand scoti senzorul. (sau mai explica o data cand/daca temperatura de 40 grade se schimba, ca nu se intelege clar) asta poate inseamna ca senzorul de temperatura nefiind conectat sau defect, acesta trebuie sa "indice" dea semnal DDEului sa intre (foloseasca) un mod de protectie, nu unul de alarma daca nu e cazul. Are sens ce zic? Intelegi?

Eu banuiesc ca modul de "protectie" este de fapt indicat prin lipsa senzorului face ca clapeta de by-pass a EGR sa permita gazelor sa treaca nestingherite spre esapament/filtru DPF.. de aici si incarcarea cu soot "normala". De fapt nu e prea normala..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, bimmer90f30 said:

Nu se prea poate asa ceva pentru ca altfel ai fi avut o singura temperatura afisata. La tine apare 40 grade doar cand scoti senzorul. (sau mai explica o data cand/daca temperatura de 40 grade se schimba, ca nu se intelege clar) asta poate inseamna ca senzorul de temperatura nefiind conectat sau defect, acesta trebuie sa "indice" dea semnal DDEului sa intre (foloseasca) un mod de protectie, nu unul de alarma daca nu e cazul. Are sens ce zic? Intelegi?

Eu banuiesc ca modul de "protectie" este de fapt indicat prin lipsa senzorului face ca clapeta de by-pass a EGR sa permita gazelor sa treaca nestingherite spre esapament/filtru DPF.. de aici si incarcarea cu soot "normala". De fapt nu e prea normala..

Acea temperatura de 40.96 este afisata tot timpul

Nu are treaba cu senzorul 15. Temperatura data de sensorul 15 este de 79 gr, se vede intr-o poza. Daca ii scot mufa imi afiseaza -50.

Deci nu are nicio treaba senzorul 15 cu valoare de 40.96 gr.

Deci care este faza cu acea valoare, cine o da? Si faza e ca nu se schimba niciodata, alte temperaturi date se diferiti senzori se modifica, asta nu

Este o legatura intre acea temperatura de 40.96gr si ca scot acea mufa de la senzorul 15, iar dpf ul nu mai face regenerari dese. Am deja parcursi 250 km de la soot 9 pana la 25gr si inca nu cere regenerare cu presiune diferentiala 0.001hpa motor oprit si 0.015 hpa cu motor pornit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.