Jump to content

525d f10, 2012 temperatura ulei


Recommended Posts

Salut, 

Luni am fost am pus dpf pe masina inapoi, in sfarsit.. sunt linistit, ca de mult voiam sa pun.. dar am o problema, nu are treaba cu dpf, am observat si inainte(doar o singura data) . (e mai puturoasa acum, de la ~260 cp la 218 iar, dar imi place ca stau linistit). 

Cand calc masina, de la 60-70 km/h blana, scade cateva secunde temperatura de la ulei in bord.. nu am testat pe ista daca imi arata si pe tester la fel, dar in bord scade cateva secunde apoi revine la 98-100 grade. 

Aveti idee ce ar fi de verificat? Termostat? nu stiu , doar intreb.. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, WIN60 said:

Păi i ai pus softul original? Puteai să lași softul de stage1 cu dpf sau să l refaci în acest fel. 

Normal, nu mai vreau nici un soft, se poate si cu dpf on, dar vreau sa fie masina stoc, sa nu mai am probleme.. 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, redog4dy said:

Salut, 

Luni am fost am pus dpf pe masina inapoi, in sfarsit.. sunt linistit, ca de mult voiam sa pun.. dar am o problema, nu are treaba cu dpf, am observat si inainte(doar o singura data) . (e mai puturoasa acum, de la ~260 cp la 218 iar, dar imi place ca stau linistit). 

Cand calc masina, de la 60-70 km/h blana, scade cateva secunde temperatura de la ulei in bord.. nu am testat pe ista daca imi arata si pe tester la fel, dar in bord scade cateva secunde apoi revine la 98-100 grade. 

Aveti idee ce ar fi de verificat? Termostat? nu stiu , doar intreb.. 

Stai linistit, este normal sa fluctueze cu cateva grade acum iarna, cand temperaturile sunt joase. Uleiul nu are aceeasi temperatura in tot circuitul, gen turbine, racitor etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Depinde cu cate grade fluctueaza… daca sunt 3-5 grade, e ok… daca coboara mai mult, termostatul trebuie verificat. Acul nu e ok sa scada… credeam ca ai verificat in meniul secret si acolo scade cu cateva grade.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

nu, scade acul din bord se duce pe la 70, de la 100.. 

Oricum am verificat acum cu ista.. deja la 4 zile cu dpf on incep probleme... rau e fara el, rau e cu el.. :))) nu mai inteleg nimic, jur. 

sincer, nu mi-era dor de dpf, sa incep cu senzori, etc.. au ras cativa de mine, toti il dau jos, tu cauti sa-l pui inapoi .. 

Untitled.png

Link to comment
Share on other sites

stiu, dar turbinele sunt reconditionate anul asta, in mai. . mi-e groaza sa ma gandesc ca e de la vreo turbina. 

poate aer/acceleratie/egr.. habar nu am .. plus ca la mine în zona slabe sanse de vreun mecanic zdravan, din cauza asta mi-e groaza. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

Schimba termostatul, nu are dc sa scada temperatura in bord la ulei. Am avut si eu problema asta la un f30 scadea putin de tot, mai ales cand mergeam incet sau coboram. Dupa schimbare cu termostat original nu mai scade deloc in bord.

Ce motor ai , e cel original la 376 de mii?

Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, anul asta am schimbat multe.. in mai motorul/dpf off, turbine reconditionate.

octombrie kit injectie. saptamana asta am pus un dpf de pe masina cu 230 000 km, a mers regenerare din tester, i-am activat, cu succes, 1.7 gr ramas(pana azi nu a mai facut nici una, dar nici nu a sarit de 14 gr incarcare)

^ sa intelegi ca mie imi scade temperatura uleiului, doar daca o calc pana la fund cateva secunde, apoi isi revine la 100 grade.

Link to comment
Share on other sites

Da, da, temperatura de la ulei, ca la f uri nu are de apa, aia e in stransa legatura cu cea de la apa.Am patit, am rezolvat problema asta ti am zis, prin schimbarea termostatului cu unul original.

Eu vindeam de mult masina, luam ceva cu km mai putini si mai noua, la bani tot acolo ai ajuns din pacate. 

Ai bord digital? Am inteles ca scade cateva secunde si dupa creste. Poate ai si o problema la bord ca este ciudat ca scade cand o accelerezi. Verifica temperatura in mers cu o aplicatie, cu ista ceva.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, redog4dy said:

nu, scade acul din bord se duce pe la 70, de la 100.. 

Oricum am verificat acum cu ista.. deja la 4 zile cu dpf on incep probleme... rau e fara el, rau e cu el.. :))) nu mai inteleg nimic, jur. 

sincer, nu mi-era dor de dpf, sa incep cu senzori, etc.. au ras cativa de mine, toti il dau jos, tu cauti sa-l pui inapoi .. 

Untitled.png

Nu este ok sa scada acul. Si eu as merge pe termostat.

Pentru 244A00 , eu cred ca e de la convertorul de presiune reper 1 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA31-EUR-05-2012-F10-BMW-525d&diagId=11_5080 ori posibil furtunele de vacuum... rupte ori nu au fost montate corect.

Link to comment
Share on other sites

update : l-am rugat pe un coleg sa conduca.. si eu in dreapta cu laptopul, nu-mi face presiunea ce trebuie, trebuie sa verific neaparat ceva .. sa caut un mecanic. 

multumesc baieti de raspunsuri! @DJ Allexinno o sa ma uit imediat de asta.. dar ideea e ca trebuie sa faca 3.2 turbo, dar mie mi se duce la 2.7/2.8 ... furtunurile de vacuum sunt schimbate cu model albastru, ignifug. oricum, tare ciudat de ce pana acum nu am avut probleme(nu mi-a citit eroarea) , nici acum nu e permanenta, citeste din cand in cand eroarea(mi-a citit azi prima oara), am vazut ca de la 140 km in sus urca mai sus.. pe pilot pana la 160 km urca bine, dar probabil de aici e, din presiunea la turbo.. si cel mai probabil trebuie un mecanic competent, sa vad ce si cum.

@branevl este 6wa , cel semi.

29 minutes ago, branevl said:

Eu vindeam de mult masina, luam ceva cu km mai putini si mai noua, la bani tot acolo ai ajuns din pacate. 

faptul e consumat.. fara dar si poate.. 🙂 nu sunt genul sa dau teapa( sa o dau cu defecte), nici sa o dau pe 8-9 000 eur, pentru ca eu intretin masina(chiar daca are multi km in bord, motorul e schimbat, merge fara probleme acum, trebuiesc cateva bucsi schimbate dar per total imi place, e a mea 🤣.. ) oricum , e ceva mai complex, cu motorul la mine. cred ca am scris in postarile trecute, daca o fi vina de mecanic sau nu .. 

  

18 minutes ago, DJ Allexinno said:

Pentru 244A00 , eu cred ca e de la convertorul de presiune reper 1

Am schimbat o supapa din asta, pe Pierburg, dar prin mai.. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

update: ce am observat.. nu stiu daca are legatura .. Dupa ce se incarca dpf-ul , si imi citeste 14-15 gr(atat am citit ieri), deja nu mai face boost turbinele cum trebuie. 

aseara am iesit la drum de 30 km , i-am activat regenerarea, cu succes, masina a tras impecabil, si dupa regenerare(a ajuns la 1,5 gr).. am ajuns inapoi acasa cu el la 5grame(mers putin prin oras) si nu mai aveam nici o problema.. 

e cineva priceput sa-mi zica daca are legatura incarcarea dpf-ului cu boost-ul ? sau ce ar trebui sa incep sa verific in prima faza? 

nu vreau sa dau vina pe turbine.. turbina ori merge, ori nu merge, nu cred ca poate sa mearga 60 km impecabil, apoi 200 km fara boost cum trebuie. 

Link to comment
Share on other sites

Se poate să nu meargă cum trebuie turbina, dacă filtrul e blocat/colmatat, adică face backpressure, nu mai evacuează cum trebuie gazele și strică inclusiv turbina, axul capătă joc axial. 
 

Totuso din ce scrii aici nu știu ce să zic, ca să fie dpf blocat și să nu ai boost trebuie să ai și erori, tu ai eroare pe turbo, dar nu pe dpf, poate să fie actuatorul de vină.. 

 

Trebuie să mergi la cineva care se pricepe bine pe partea asta de diagnoză/log uri, s ar putea să îți recomandă să înlocuiești turbinele/actuatorul. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

tot ma gandesc ca e de la dpf.. posibil sa scap doar cu senzori? sa schimb cu senzori noi? eventual sa-l curat?

pana sa-mi pun dpf inapoi nu am avut nici o problema.. si nici nu vreau sa dau din lac in put.. "fericit" ca am pus asta inapoi, sa o dau in altele.. 

ps: daca este turbina/actuator.. nu trebuia sa am mereu probleme? asta e doar sesizarea mea, ca imi trage greu dupa ce se incarca.. (nu stiu daca are legatura sau nu) 

tot ma gandesc ca e de la dpf.. posibil sa scap doar cu senzori? sa schimb cu senzori noi? eventual sa-l curat?

pana sa-mi pun dpf inapoi nu am avut nici o problema.. si nici nu vreau sa dau din lac in put.. "fericit" ca am pus asta inapoi, sa o dau in altele.. 

1.png

2.png

3.png

4.png

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.