Jump to content

Retrofit Bmw G21 pachet comfort access


Recommended Posts

Salutari!

Am un G21 si as dori sa ii fac un retrofit cu pachetul comfort access. Ma intereseaza Keyless Entry in mod special, nu neaparat si acel "kick" pt deschidere portbagaj.

Stie cineva cine m-ar putea ajuta cu asta? Am vazut pe youtube mai multe filme cu acest retrofit, insa nu stiu daca face cineva operatiunea in Bucuresti-Ilfov.

Multumesc in avans!

Cosmin M.

Link to comment
Share on other sites

colegul @zeronoo ti-a raspuns corect.

BDC si cheile sunt "VIN coded" se pot comanda la orice reprezentanta BMW in baza seriei de sasiu si a actelor de proprietate pentru masina.

Doar proprietarul le poate comanda si BMW iti vinde doar conform configuratiei de fabrica, daca le comanzi vei primi acelasi BDC fara CA si aceleasi tip de cheie pe care o ai.

Ca sa poti comanda BDC si chei versiunea CA trebuie sa convingi un dealer BMW sa urmeze procedura pentru "DOM Database Modification".

Dealerul trebuie sa completeze un formular intern unde specifica adaugarea optiunii 322 pentru VIN-ul tau, acest document se trimite la BMW Ag. si de obicei in 2-3 saptamani dealerul primeste notificare ca optiunea 322 a fost adaugata la VIN si abia apoi poate comanda BDC si chei versiunea CA.

Din experienta proprie, nici un dealer din Romania nu a facut aceasta procedura vreodata si in general, nu stiu de ce, se tem sa o faca.

In Germania nu sunt probleme cu aceasta procedura dar ca sa o poti face acolo trebuie sa fii fizic cu masina la dealerul care trimite documentele. Pe serverele BMW trebuie sa existe FASTA data de la acel dealer, adica trebuie sa iti faca cel putin o diagnoza.

Retrofitul de CA este destul de scump, trebuie sa iei in calcul ca BDC-ul este in jur de 600 euro, o cheie e aproximativ 250 euro iar un maner CA este aprox 250 euro / buc. Atentie la manere, nu se pot vopsi, daca vrei sa pui SH trebuie sa gasesti in culoarea ta de caroserie. Un strat suplimentar de vopsea pe manerul CA reduce dramatic sensibilitatea senzorului de detectie al mainii si de cele mai multe ori nu merg sau merg foarte rau.

  • Like 4
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, neo_andersson said:

Din experienta proprie, nici un dealer din Romania nu a facut aceasta procedura vreodata si in general, nu stiu de ce, se tem sa o faca.

In Germania nu sunt probleme cu aceasta procedura dar ca sa o poti face acolo trebuie sa fii fizic cu masina la dealerul care trimite documentele.

Asta ma întrebam, de ce nu vor sa facă un profit din chestia asta, dacă în alte tari se poate.

Link to comment
Share on other sites

Daca il faci doar cu piese SH (incluzand BDC clonat, chei clonate = manea suprema) si instalatie manufacturata complet oricum treci de 1500...undeva catre 2000. Si cum spuneam...iese o manea. Poti sa faci treaba cu BDC si chei noi de la BMW presupunand ca rezolvi treaba cu "DOM Database Modification", manerele si instalatia SH/manufactura, in principiu iese bine facuta corect de cineva priceput dar in cazul asta trece de 2000 lejer. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, alex230ro said:

Da in 80% din timp :)) , gândește-te ca pe urs deschid din cheie

Eu prefer sa nu scot cheia din buzunar la nici un moment. O pun acasa din sertar, o scot si o pun in buzunar cand plec, si o pun inapoi cand vin acasa. Am pus samsung smarttag2 pe toate cheile, inclusiv cele de la masini. Fiica-mea tocmai si-a pierdut cheia de la masina ei.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, neo_andersson said:

Asta inseamna sa faci retrofitul complet la dealer ceea ce inseamna in jur de 5,000 euro piese si manopera.

Cam cât costa optiunea CA la o masina noua, bănuiesc ca muuult sub 5000 eur. De ce oare nu vând piesele la un cost similar cu cel de fabrica și sa plătim extra manopera necesara. Strategie, lipsa componente sau ... ?

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, goangaus said:

Cam cât costa optiunea CA la o masina noua, bănuiesc ca muuult sub 5000 eur. De ce oare nu vând piesele la un cost similar cu cel de fabrica și sa plătim extra manopera necesara. Strategie, lipsa componente sau ... ?

Pe scurt pentru ca nu e comunism. Pe putin mai lung, pentru ca traim in capitalism si singurul mod in care progresam se cheama profit.

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Romulus said:

Pe scurt pentru ca nu e comunism. Pe putin mai lung, pentru ca traim in capitalism si singurul mod in care progresam se cheama profit.

 

Pai tocmai ca făceau profit mai mult dacă aveau adaos mai mic cu volum mare vs adaos enorm cu volum spre zero, cine e nebun sa dea 5000 eur pe CA. La fel si cu alte retrofituri, gen ACC.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, alex230ro said:

Da in 80% din timp :)) , gândește-te ca pe urs deschid din cheie 🤣 (acolo nu am închidere centralizată și usa din dreapta nu mai merge deschisa din cheie ). Mă rog cum ziceam am opțiunea dar.. nu e ceva care sa mă intereseze.

:))) Banuiesc ca si la tv, te uiti la ProTV SD, nu HD… ca tot din obijnuinta :)))

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, goangaus said:

Pai tocmai ca făceau profit mai mult dacă aveau adaos mai mic cu volum mare vs adaos enorm cu volum spre zero, cine e nebun sa dea 5000 eur pe CA. La fel si cu alte retrofituri, gen ACC.

sa speram ca CEO Bmw citeste aici , sfaturi gratis sa iti cresti profitul 😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.