Jump to content

Problema cuplu citire dyno resoftare 325d 218hp


DragosPena

Recommended Posts

14 minutes ago, WIN60 said:

Este foarte posibil ce zici tu, de acolo și diferența. 
 

Lasa ca se simt bine pe N47, grijă la Dpf și Turbina, implicit jocul axial din cauza backpresure.

 

Intra in limitare exact ca de fabrica si glumea cu mine ca pe dyno el a reusit sa dea in limitare dar eu pe drum nu ( se pare ca nu am talpa asa de grea) :))) 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, DragosPena said:

De asemenea mai e o chestie dubioasa pe care suspectez Bavaria ca a facut o la fel ca si cu diesel gate.

Adica masina mea a beneficat de update soft cand a fost prostia cu egr si racitor si suspectez ca atunci a primit update la softul initial pus de ei de 201 sau 204hp declarati pe primele modele de 123d https://www.auto-data.net/en/bmw-1-series-coupe-e82-lci-facelift-2011-123d-204hp-automatic-20656 525d nfl, de ce zic asta. Baiatul avusase in trecut tot un 525d nfl si hartile erau identice acel model avand in carte 204hp declarati.

Legat de asta, si eu am sesizat o diferenta intre stock inainte si dupa resoftarea de la BMW, care s-a transpus si pe dyno cu aproape 10cp lipsa sa stii. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil a fost ceva in acel update de soft ca asta era foarte intrigat si tunerul care mie unul mi s a parut foarte priceput .

Si la ce m am uitat prin afara la tuneri cam toate cele de 218hp nu sareau de 204hp …

Edited by DragosPena
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare all, de cand a venit frigul am observat o chestie tare dubiooasa, dupa ce scade relantiul de la 1000 (socul) la 800 am un tremurat cateva min 1-2 , am pus testerul sa vad cum sunt injectoarele si am urmatoarea valoare, suportii motor sunt schimbati. Valorile scad la 0.1 dupa ce se incalzeste motorul. Mecanicul imi zice ca nu sunt de speriat valorile dar masina tremura . Voi ce parere aveti.

4390aa62-f70a-4a1d-9593-fc7060bd634a.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Un injector face figuri.. așteaptă să se agraveze puțin treaba dacă nu ești sigur, însă cilindru 4 are cam mare valoarea. Ai pus asta de cum ai pornit mașina sau ai mai stat câteva minute cu motorul pornit înainte să vezi pe test?

 

La cald nu contează valoarea. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, WIN60 said:

Un injector face figuri.. așteaptă să se agraveze puțin treaba dacă nu ești sigur, însă cilindru 4 are cam mare valoarea. Ai pus asta de cum ai pornit mașina sau ai mai stat câteva minute cu motorul pornit înainte să vezi pe test?

 

La cald nu contează valoarea. 

Cilindrul 3 este cel cu probleme, unde valorile sunt +1.0, deci sunt pozitive. Cilindrul 4, care e pe negativ, compenseaza doar.

Link to comment
Share on other sites

Piezo costă maxim 100 euro de injector recondiționarea. 
 

Edit: acum am văzut ca inj nr 3 are valoare 1.0. Acela este cu probleme cum a zis colegul mai sus, mi a scăpat.

 

Daca pui testul din prima secundă a pornirii poate să crească și mai mult, însă intr o zi poate sa fie perfecte iar după 1-2 zile sa facă urat.. mie așa mi a făcut vreo 8 luni pana au crăpat de tot. 

Recomand recondiționare doar în nr.3 pentru început, nu e vorba de bani, însă nu are rost să umblii la injectoarele care sunt bune. 

Edited by WIN60
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Sa il trimit doar pe acela sau sa cumpar altul reconditionat ? Sugestii pt reconditionare service uri , vad ca parerile sunt impartite. Ideea e ca am 2min de tremurat destul de urat , vibreaza toata masina

Sa fi dus oare si softul la accelerarea caderii lui sa zic asa ? Sa fie ceva in neregula la soft ? 

Link to comment
Share on other sites

Identic așa am avut și eu, 2 minute tremurat, uneori se zguduia mașina mai tare, uneori mai încet, rar se mișcă și turometrul foarte puțin. 
 

Tot după soft am început să am și eu problema asta, posibil din cauza forțării puțin pe partea de injecție, probabil a fost crescută și presiunea puțin în rampa, injectorul fiind obosit, a început să de a semne, dar nu din cauza softului s a defectat.

Edited by WIN60
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Nu merită la cat costă nou, iar nu merită să cumperi doar unul, poate să pice altul, de aia varianta cea mai bună este recondiționat.

Sunt firme care lucrează sub formă ca îl dai tu pe al tău și îți dau ei altul recondiționat, asta ca să nu mai aștepți până ți l fac pe al tău. 
 

Așa știu ca a făcut Nasu la F30 lui. 

Link to comment
Share on other sites

Nu, n-are treabă una cu alta. 
 

Alea se schimbă când dau eroare pe ista.

 

La prima eroare de o bujie arsă le schimbi pe toate, inclusiv releul, până la urmă se poate schimba releul și după dacă încă apar erori după înlocuirea bujiilor, dar așa face toată lumea la BMW uri, e mai sănătos. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DragosPena said:

Sa il trimit doar pe acela sau sa cumpar altul reconditionat ? Sugestii pt reconditionare service uri , vad ca parerile sunt impartite. Ideea e ca am 2min de tremurat destul de urat , vibreaza toata masina

Sa fi dus oare si softul la accelerarea caderii lui sa zic asa ? Sa fie ceva in neregula la soft ? 

https://autobro.ro/cautare-piese-auto?search=13537823462 

1389 lei cu injectorul tau la schimb. Eu asa iti recomand, fara reconditionare pe la noi.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa merg pr unele deja reconditionate cum ai sugerat. O intrebare, acel tremurat sa fie de la injectoare sau altceva ? M am tot uitat pe net la diverse filmulete si tacane injectoarele si tot nu tremura masina cum tremura a mea . Ma bate gandul daca tot o bag in service sa fac mai multe sa nu stau cu masina pe bara de mai multe ori.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Egr si racitorul cu tot cu galeria curatata si clapetele plus suportii motor nu au mai mult de 5 luni de cand sunt schimbate :)) daca a picat vreuna din ele asa repede o mananc .

O sa mai pun maine dimineata ista si sa vad cum lucreaza si clapeta egr 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, srb_alex said:

La ce valori ai la injectoare eu zic ca nu are rost sa te gandesti la inlocuire. Daca a sarit peste 2 atunci sunt probleme. Verifica sa nu ai vreo bujie arsa!

Asta nu ar trb sa dea erori pe ista ? Nu am nici un fel de eroare. Oricum o sa incerc sa duc masina la mecanic saptamana de urmeaza.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, srb_alex said:

Daca nu ai erori inseamna ca problema nu este acolo. Si eu zic la fel sa verifici egr-ul.

Egr ul cum am zis nu are 6 luni de cand l am schimbat, e oem deci nu cred ca a crapat. O sa verific clapeta cat inchide si deschide pe tester. Plus ca daca ar fi din el presupun ca nu ar face doar 1-2 min . Multumesc de sugestii.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.