Jump to content

Problema cuplu citire dyno resoftare 325d 218hp


DragosPena

Recommended Posts

Depinde cum a fost facut softul. Stiu ca nu se umbla la valorile sub 1000 rpm in mod normal.

Oricum o dai, la 250k km injectoarele nu mai sunt ce trebuie… au uzura iar in Ista nu poti sa le verifici cum trebuie, doar pe banc. 
Ti-am pus link ieri de unde le poti lua cu injectoarele tale la schimb. Nu recomand sa le trimiti la noi pt reconditionare pt ca in afara de curatare si schimbat cateva piese in interior, la noi nu iti genereaza cineva coduri IMA. Alea sunt tot reconditionate, dar la Bosch in fabrica, cu cod IMA si sunt ca noi garantat.

Edited by Onnix
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare all,

voiam sa dau un update si aici, cred ca problema a fost de la o motorina proasta, astazi au fost -1 grad de atunci am facut un plin de la OMV cu cea scumpa ( atunci bagasem rompetrol, nu stiu ce se intamplase dar asta e) deasemenea am bagat si un aditiv de la BMW, deja sunt la al 2-lea plin si masina nu a mai facut figuri, saptamana urmatoare urmeaza sa duc DPF ul la curatat, schimb si senzorul de presiune si sonda lamda + racord flexibil, deoarece am vazut ca masina isi face la 240km regenerarile ( mers preponderent in oras) ceea ce mi se pare foarte putin ... 
Plus ca am vazut ca daca o calc cresc repede valorile de soot si apoi daca o las usor valorile incep sa scada imediat ca si cum ar fi in regenerare pasiva ceea ce cred ca ceva se intampla cu acel senzor.

Edited by DragosPena
Completare
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare all,

acum 1 saptamana am schimbat racordul flexibil si daca tot am dat acolo jos am fost la o firma sa si spele dpf ul , am schimbat senzorul de backpresure OEM si sonda oxygen inainte de dpf.

azi am vazut ca masina a luat eroarea 25D400 - exaust backpressure sensor before turbocharger , area upper phisical limit exceeded (eroarea nu era cu present doar se stocase)

aveti vreo idee ? 

Link to comment
Share on other sites

On 12/30/2023 at 1:36 PM, DragosPena said:

Salutare all,

am un f34 325d de 218hp manual, am fost la un tuner in Craiova in vederea unui soft. Acum la prima citire i a iesit in treapta 3 415 si 196 sau 200hp, apoi in treapta 4 196hp si 400nm , el spune ca problema asta a intampinat o cand e problema la injectoare in rest toate valorile ii dadeau bine, mecanicul a zis sa fac un test la rece fiind injectoare piezo, la rece valoarea lor a fost cea din poza de mai jos si zice ca e ok . Eu tind sa precizez ca m am dus cu masina cu 37 de grame soot in dpf si dpf ul are urmatoarele valori de mai jos in test. Voi ce ziceti de unde credeti ca ar putea fi problema ? Softul nu l am facut pana nu o pun la punct masina. Tin sa precizez ca acum 1 luna am curatat admisia schimbat clapete, toate electrovalvele de la turbo, furtune vacum turbo plus altele irelevante la 🙂 problema de o am

masina are 250k km

IMG_1994.jpeg

IMG_1989.jpeg

Ar trebui sa schimbi senzorul de presiune diferentiala de pe DPF. Are membrana de cauciuc si isi pierde proprietatile in timp din cauza temperaturii din zona in care se afla.. Apoi citesti valorile DPF-ului. Era cam 250 lei acu' 2 ani. Il poti inlocui singur.  Sunt tutoriale pe youtube.

In privinta resoftarii ti-as sugera TCM din Comuna Catelu/B.

La ei am resoftat 4 masini. 3 BMW si un Touareg. Niciuna nu a avut probleme in urma resoftarii.

Iti spun ei daca  se poate resofta, sau nu.

Edited by Pericle
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Pericle said:

Ar trebui sa schimbi senzorul de presiune diferentiala de pe DPF. Are membrana de cauciuc si isi pierde proprietatile in timp din cauza temperaturii din zona in care se afla.. Apoi citesti valorile DPF-ului. Era cam 250 lei acu' 2 ani. Il poti inlocui singur.  Sunt tutoriale pe youtube.

In privinta resoftarii ti-as sugera TCM din Comuna Catelu/B.

La ei am resoftat 4 masini. 3 BMW si un Touareg. Niciuna nu a avut probleme in urma resoftarii.

Iti spun ei daca  se poate resofta, sau nu.

Doar ce am precizat ca am schimbat senzorul sau nu ai citit toate posturile

Link to comment
Share on other sites

Senzor presiune diferențială este diferit de exhaust backpressure senzor, cred, poate spun prostii. 
 

Filtrul de particule se curăță cum trebuie doar la Odorhei deoarece îl curăță prin temperatură, nu știu ce procedură, nu spălat sau orice alte soluții care îl deteriorează de obicei mai rău în interior, îl curăță, dar distruge interiorul și ceramica. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, WIN60 said:

Senzor presiune diferențială este diferit de exhaust backpressure senzor, cred, poate spun prostii. 
 

Filtrul de particule se curăță cum trebuie doar la Odorhei deoarece îl curăță prin temperatură, nu știu ce procedură, nu spălat sau orice alte soluții care îl deteriorează de obicei mai rău în interior, îl curăță, dar distruge interiorul și ceramica. 

Da greseala mea ca nu m am dus la odorhei, am si platit mai mult din pacate … asta e o sa vad ce pot recupera si ce e de facut. Ma bate gandul direct la un filtru dpf sport si softul aferent. 

Link to comment
Share on other sites

Filtru dpf sport înseamnă un dpf mai permisiv, a pus un prieten pe F10 din straightpipe pentru ca făcea zgomot prea mare și fum prea mult, a costat vreo 2500 lei la pilot power tuning. 
Rezultatul? A fost un zgomot mult mai redus, dar tot un zgomot frumos și fum mult mai puțin, însă tot dădea puțin fum. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, WIN60 said:

Filtru dpf sport înseamnă un dpf mai permisiv, a pus un prieten pe F10 din straightpipe pentru ca făcea zgomot prea mare și fum prea mult, a costat vreo 2500 lei la pilot power tuning. 
Rezultatul? A fost un zgomot mult mai redus, dar tot un zgomot frumos și fum mult mai puțin, însă tot dădea puțin fum. 

Daca da fum si noxele nu ies in parametrii schimb filtrul si asta e. Vad daca caut unul in mintile lui in dezmembrari, unul AM cu garantie 2 ani sau nou, cam astea ar fi variantele.

Link to comment
Share on other sites

Varianta pe care ți o recomand eu, pro dpf, este sa cauți unul în dezmembrări de la o mașină cu km cat mai putini, teoretic știu ca au prețuri bune, iar pe acela eventual sa l trimiți la Odorhei ca să l faci ca nou, le spui ce ai făcut și ca vrei și o verificare a acestuia ca sa ți zică starea lui. 
 

Din experiența.. din păcate, preventiv mi a adus mai multe probleme. 
Un singur lucru nu l am făcut cum trebuia la mașina mea și anume nu am schimbat distribuția deși se auzea. După am dat în extrema cealaltă și am început să fac totul preventiv.. foarte multe probleme. De când fac doar când apare o problemă este mai ok. 

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, WIN60 said:

Varianta pe care ți o recomand eu, pro dpf, este sa cauți unul în dezmembrări de la o mașină cu km cat mai putini, teoretic știu ca au prețuri bune, iar pe acela eventual sa l trimiți la Odorhei ca să l faci ca nou, le spui ce ai făcut și ca vrei și o verificare a acestuia ca sa ți zică starea lui. 
 

Din experiența.. din păcate, preventiv mi a adus mai multe probleme. 
Un singur lucru nu l am făcut cum trebuia la mașina mea și anume nu am schimbat distribuția deși se auzea. După am dat în extrema cealaltă și am început să fac totul preventiv.. foarte multe probleme. De când fac doar când apare o problemă este mai ok. 

Da eu prost ca stau cu ista sa verific sa dreg, schimbate caruta de piese preventiv ca de , nevasta deja zice m am saturat de piese la masina si o cred eu ii zic ca asa trebuie sa nu te lase masina in plop . De asta e , vina mea aici si mi o asum. Vad daca mai apare problema, acum ma urcai in ea sa o calc putin sa vad ce se intampla cum face 

Link to comment
Share on other sites

Just my two cents, daca masina da cu fum, degeaba ii pui alt DPF ca il va infunda si pe acela...mai intai se rezolva toate problemele astfel incat sa nu mai dea cu fum si apoi te ocupi de DPF ca altfel vei ajunge in acelasi loc

Link to comment
Share on other sites

Scuze, dar o sa te contrazic aici. Am vazut n masini in regula care nu dau cu fum chiar si fara DPF.

Daca da bine cu fum fara DPF, este o problema de amestec,ulei etc. Nu e normal

Edited by minu94
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu E60 și F10 N47 ambele fără probleme.. cu soft stock am dat dpf jos, dădeau bine cu fum, după soft s a redus cu vreo 80%. 
 

N47 ( nu știu de altele) dau cu fum destul de bine fără dpf cu soft stock. Nu scot continuu ca locomotiva dar dacă accelerezi și iei piciorul atunci ies smocuri de fum. 
M am și mirat.. cum naiba să nu îl ia dracii de filtru când iese atâta fum. 

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

A mea nu da cu fum deloc, tevile sunt lacrima sa zic asa. Vb si cu baiatul de a facut curatarea si imi zisa ca e imposibil ca sunt primul care ii sesizeaza asa ceva. Imi zisa ca trebuia sa resetez si adaptarile la senzorul de dpf schimbat. La service doar au inregistrat ca dpf nou. Stiti voi ceva ca eu nu mai inteleg nimic.

Edited by DragosPena
Greseala de scriere
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.