Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema cuplu citire dyno resoftare 325d 218hp


DragosPena

Recommended Posts

2 hours ago, WIN60 said:

Varianta pe care ți o recomand eu, pro dpf, este sa cauți unul în dezmembrări de la o mașină cu km cat mai putini, teoretic știu ca au prețuri bune, iar pe acela eventual sa l trimiți la Odorhei ca să l faci ca nou, le spui ce ai făcut și ca vrei și o verificare a acestuia ca sa ți zică starea lui. 
 

Din experiența.. din păcate, preventiv mi a adus mai multe probleme. 
Un singur lucru nu l am făcut cum trebuia la mașina mea și anume nu am schimbat distribuția deși se auzea. După am dat în extrema cealaltă și am început să fac totul preventiv.. foarte multe probleme. De când fac doar când apare o problemă este mai ok. 

Ce zice colegul aici e cea mai buna varianta. Faptul ca ai spalat DPF-ul face mai rau deoarece pot ramane depuneri mari "cleioase" care nici ca vor mai iesi de acolo...

4 minutes ago, DragosPena said:

Ok, voi stiti in ista sa se stearga valorile pt senzorul de presiune diferentiala dupa schimbare ?

Am cautat acum pe internet si nu vad nimic legat de asta...doar resetarea DPF-ului la 0

Link to comment
Share on other sites

Neata, se pare ca chiar exista acele resetari de valori pt emission si chiar precizeaza ca atunci cand se schimba senzorul de emisi, oxygen etc. le am dat un reset sa vad ce mai zice dupa masina. Oricum aseara i am dat morti tot tacamul nu a mai aparut, o tin sub observatie. 
weekend fain sa aveti !

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

O intrebare am daca ati observat o si voi. Daca pun ista sa verific valorile imi arata soot 9g dupa ce am pornit motorul a sarit direct la 25 ati observat acest aspect? E normal ?

am observat azi am 25g soot si 155km de la ultima regenerare.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Salutare all,

 

am zis sa vin cu un update, se pare ca este alt senzor nu acela de dpf de se ocupa de acest lucru, coincidenta a zis sa crape acum dupa curatatea dpf ului, o chestie tare dupa resetarea adaptarilor pe emission, soot ul nu mai creste haotic, scade altfel, pare ca creste intervalul de regenerare ca si KM, oricum urmeaza sa ma duc sa schimb in 2 saptamani, capac culbutori, oringuri si alte garnituri de mi-a zis ca le schimbam daca tot desfacem tot si saibele de foc de la injectoare si cu ocazia asta schimb si acel senzor , pe scurt alti bani alta distractie 🙂 

Va tin la curent, am vb si cu tunerul si dupa ce fac schimburile as vrea sa mai fac un run cu el sa vad cum se comporta masina acum dupa toate schimbate. oricum tin sub urmarire si va dau update uri

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

Sunt programat saptamana viitoare la service sa schimb cele mentionate mai sus, aseara a fost o faza destul de ciudata, sotia a plecat cu masina si mi-a zis cand a ajuns acasa ca i-a aparut un mesaj pe idrive cu ulei , zic cu rosu sau alb? ea ca ceva cu scris mult si alb, pana la urma am reusit sa descoper ca ii daduse un mesaj ca uleiul se apropie de minim. Ma duc afara verific pe joja si uleiul la jumate, verific si in computer imi apare la 1/4 in conditiile in care am 8000km de la ultimul schimb( si vreo 3000+ de la soft si ce e drept calcata, da recunosc mi s-a cam ingreunat talpa pe ea). A fost ceva ciudat stiind ca masina nu a mancat ulei dar acum are motivul cu acel capac de la culbutori nu etanseaza cum trebuie si o garnitua la turbo pe care o am si pe ea in masina sa o fac tot cu schimbul asta. Intrebarea mea ar fi de ce naiba da un mesaj ca se apropie de minim cand el are 1/4 si pe joja jumate ? 
LE: oricum eroarea de care ziceam mai sus nu a mai aparut ceea ce e bine, se pare ca chiar trebuie resetate adaptarile, regenerarile si le face la 300km acum ( preponderent in oras)

Edited by DragosPena
Completare
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare all, 

am uitat sa vin cu update, am schimbat capac culbutori, saibe de foc injectoare, oringuri si restul garniturilor, un furtun turbia mica si o garnitura acolo, acum masina fara eroare in ista totul e ok(inclusiv problema cu backpressure before turbo s-a rezolvat) 🙂 sper sa nu mai ceara investitii anul asta in afara revizei, cred ca am depasit 10000 ron in ultimele 6 luni .

Edited by DragosPena
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

Am facut revizia, am achimbat furtunul de vacum de la electrovalva egr ( se mancase) si revizia acum la ceva timp mi se pare ca motorul e cam galagios, ce parere aveti ? De ceva timp m a luat si panica cuzinetilor ce e drept, am tot auzit povesti in stanga si dreapta. Plus ca am facut trecerea de la castrol la LM.

 

Edited by DragosPena
Completare
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare tuturor si La multi ani pentru noul an, am uitat sa mai vin cu noi informatii pe aici, la finalul lui Noiembrie am pus inapoi softul masinii deoarece inca simteam acea ezitate intre 3000 si 4000 (adica aveam boost puternic pana in 3000-3200 apoi acceleratie liniara deci nu limp mode si dupa 4000 iar over boost sa zic asa) , foarte rar imi aparea si eroarea de presiune prea mare inainte de turbo tot in jurul valorii de 3200. Am zis sa revin la harta originala deoarece am trimis harta unui alt tunner care mi-a zis ca ar fi decalibrata a mea si ca nu e ok, tipul la care am fost si mi-a facut harta mi-a spus ca el stie ce face si nu este nimic decalibrat asta fiind motivul si pentru care nu cripteaza hartile si din ce am vazut si auzit prin oras omul chiar este ok (am vorbit de asemenea si cu Dragos de la completechip care este un super domn si a fost super de ajutor cu sfaturi prin mesaje si ce anume sa verific ) si am ajuns la concluzia ca DPF este cam imbatranit si cu softul depasea limita de presiune si de acolo si aceea ezitare pe care o avea masina, am zis ca nu are rost sa trag de ea si pana nu dau jos sa trimit iar DPF ul catre odorhei de data asta ( am facut atunci greseala sa il spal la o firma din oras cu substante , stiu greseala mea ... dar cel putin cei de la odorhei au zis ca sa il trimit si arunca un ochi ca e posibil sa nu fie stricat si sa poate fi spalat) pana atunci masina merge cu softul ei regenerarile facanduse la 300km mers preponderent in oras ceea ce imi zice ca nu e caput filtru . Cand o sa am timp in primavara vara o sa il dau timp sa il trimit la odorhei si sa vad ce zic si ei si poate o sa merg la Dragos pentru soft direct ( ca si aici am o strangere de inima ca de ce nu m-am dus din prima la cel mai bun, mai ales ca stiu ca modificari la harta nu s-au facut dupa ce a fost testata cum face Dragos sa scada cantitatea de motorina vazand sa ajung la acel hot spot sa zic asa )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.