Jump to content

Stage1 bmw 430d


Recommended Posts

Neinteresant. Doar vei pune presiune pe componente, strici flow-ul legal al motorului si vei sfarsi chinuit de un 40i oricand si oriunde 😄 

L-am alergat eu pe unul d'asta cu soft, de innegrea cand accelera pe A3, pe la Moara Vlasiei cred ca a intrat in limp mode.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Stai cuminte, n-are rost sa maresti puterea la motorul N57 pt ca si asa e el sensibil. PLus ca vei lasa mult fum si noxe in spate neavand DPF si nici EGR.  Bucura-te de cei 258 cp pt ca oricum se va gasi mereu o masina mai puternica ca  a ta care sa te lase in spate. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lma88 said:

Stage1 BMW 430d...anulare Agr si AdBlue...pareri?

Poti sa imi spui si mie ce seria 4 este (coupe, gt, etc) si din ce an?

Manipularea noxelor prin EGR OFF nu este primita aici in comunitatea noastra cu ochi buni si se sanctioneaza prin ban.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lma88 said:

@branevl Nu mai este nici Germania ce a fost:)))dupa cum am zis ..si aici se fac magarii,inclusiv la TÜV...

Hai in Romania la Complete Chip, si ramai si cu DPF si cu adblue on, legal, frumows.

Dar la motorul ala cum au zis colegii, nu m-as baga sa modific, e problematic...

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

14i sau 16i si ala e:)))

Legat de intrebare, daca anulezi si EGR si DPF nu o sa mai poti sta cu motorul pornit la semafor ca o sa te ineci, este o idee ft proasta, asta pe langa poluarea pe care o emiti. Iar in Germania, chiar daca se fac aceste magarii, te arde rau de tot politia. 

Daca vrei soft, dupa cum ti-au recomandat si colegii, vii in Ro la CompleteChip si iti face soft cu toate componentele pe masina

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, coco1382 said:

Dar ce probleme are motorul N57? Nici nu mai stii ce motor sa iei la BMW...  😄 

problema este la cuzinetii de la biela din mjloc mai exact nr 3 si 4, de obicei acolo se intampla beleaua de se f*** motorul si asta din cauza pompei de ulei care ramane fara debitul necesar in accelerare ( arcul care face presiunea in pompa cu timpul se slabeste) e un cumul de factori nefericiti 🙂 

Sper ca am explicat bine si nu am dat informatii eronate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.